Polbank ..dane osobowe, reklamacja.

Data: 2009-10-27 08:34:51
Autor: Grzego
Polbank ..dane osobowe, reklamacja.

Użytkownik "Damian Niusy" <bezznaczenia@interia.pl> napisał w wiadomości

 bank mi każdy przelew
zatrzymuje i każe się spowiadać. Jedna wielka kupa i tyle a nie bank.

Jakby mieli dobre zabezpieczenia to by dupami nie trzęśli i co chwila nie
miał bym telefonów.

    Złożyłem reklamację ws nagabywania o dane osobowe przez
osoby podające się za pracownika Polbanku, dla mnie nieznanych.
Po 32 dniach otrzymalem odpowiedź, że "podjęli dodatkowe czynności
wyjaśniające i termin rozpatrzenia reklamacji zostanie wydłużony".

Polbank ..dane osobowe, reklamacja.