Polbank - elektroniczne wyciągi

Data: 2009-12-04 10:05:00
Autor: Robert Kois
Polbank - elektroniczne wyciągi
No przeszli sami siebie.
Nie będą dostępne w aktualnym systemie, nie będą wysyłane mailem.
Zrobili oddzielny system z oddzielnym loginem, dostępny po rezygancji z
papierowych w oddziale lub przez infolinię. Wyciągów kredytowych jescze nie
ma.

"Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy że wyciągi elektroniczne z
rachunków kredytowych nie są dostępne w systemie Bankowości Internetowej
Polbank24. Trwają obecnie prace mające na celu rozszerzenie funkcjonalności
wyciągów elektronicznych o wyciągi kredytowe. Wprowadzenie powyższej zmiany
będzie miało miejsce w najbliższych czasie, o czym zostaniecie Państwo
poinformowani za pośrednictwem oddzielnej wiadomości. Jednocześnie
przypominamy, że wyciągi ze wszystkich typów produktów dostępne są za
pośrednictwem Serwisu Wyciągi Polbank24, znajdującego sią pod adresem
https://wyciagi.polbank24.pl/ . Z poważaniem, Polbank EFG "

--
Kojer

Data: 2009-12-04 09:20:14
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 04 Dec 2009 10:05:00 +0100, Robert Kois napisał(a):

[...]

Przy czym wyciagi.polbank24 jeszcze nie działa ;-) Ja się właśnie wypisałem z elektronicznych. Bo faktycznie teraz jest tak, że za ostatni miesiąc wyciągu nie mam. Dziś do nich przedzwonię i spytam jak chcą to rozwiązać.

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-12-04 10:22:58
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 4 Dec 2009 09:20:14 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

Sam serwis działa, ale zalogować się nie mogłem (założyć konta) bo nie
zrezygnowałem z papierowych :). Ale to napisali dopiero po wklepaniu
wszystkich danych w formularz :).
 --
Kojer

Data: 2009-12-04 14:49:08
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 04 Dec 2009 10:22:58 +0100, Robert Kois napisał(a):

[...]

U mnie nadal nie działa -- "nie udało się nawiązać połączenia".

Natomiast 2 dni temu pojawiły się aneksy dla starokarciennych, którzy chcieliby jednak skorzystać z "cięcia procentowego". Normalnie fuks: przechodziłem koło oddziału, a wejdę i zapytam, pomyślałem sobie. I mam!

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-12-04 15:55:54
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 4 Dec 2009 14:49:08 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

Ale łączysz się po https a nie http?

Natomiast 2 dni temu pojawiły się aneksy dla starokarciennych, którzy chcieliby jednak skorzystać z "cięcia procentowego". Normalnie fuks: przechodziłem koło oddziału, a wejdę i zapytam, pomyślałem sobie. I mam!

No to ja sobie wymieniłem wcześniej, ale i tak visa już pęknięta była więc
ponownie bym wymieniał. Średni czas życia visy polbankowej u mnie to pół
roku, potem pęka na pasku :).

--
Kojer

Data: 2009-12-04 15:19:50
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 04 Dec 2009 15:55:54 +0100, Robert Kois napisał(a):

U mnie nadal nie działa -- "nie udało się nawiązać połączenia".

Ale łączysz się po https a nie http?

Przedziwne. Przecież bank powinien to sobie przetłumaczyć, prawda? Pierwszy raz widzę serwis, w którym muszę z palca wpisać "s".

Faktycznie strona jest. Ale w formularzu nie mogę wpisać danych ;-) --
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-12-04 15:33:17
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 04 Dec 2009 15:19:50 +0000, Olgierd napisał(a):

[...]

Ach, bo przecież nie może być tak prosto ;-) chociaż hasło jest generowane na raz (przysyłają esemesem, nono), bo zaraz i tak trzeba je zmienić, to i tak trzeba swoje dane wklepać na wirtualnej klawiaturze ;-) Podoba mi się to, że można sobie wybrać swoją nazwę użytkownika. Bardzo bym chciał, aby można było się tą nazwą logować do systemu bankowego. Ojacież! Udało się! Udało się! Oczywiście generowanie i pobieranie wyciągu jest -- jak wszystko w Polbanku -- zakręcone bardzo, ale zadziało ;-)

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-12-05 21:55:26
Autor: spammtrapp
Olgierd pisze:
Natomiast 2 dni temu pojawiły się aneksy dla starokarciennych, którzy chcieliby jednak skorzystać z "cięcia procentowego". Normalnie fuks: przechodziłem koło oddziału, a wejdę i zapytam, pomyślałem sobie. I mam!

Zartujesz? To moze edukowaliby sobie pracowników bo specjalnie dla cashbacku wyrobilem mastercarda :)
No ale przynajmniej moge z blue.pl korzystac, odpowiedzi w temacie nieakceptowania visy nadal nie otrzymalem mimo ze pare dni juz minelo.

Data: 2009-12-05 13:02:32
Autor: Jacek Erazmus
On 5 Gru, 21:55, spammtrapp <gdzies...@w.necie> wrote:
Olgierd pisze:

> [...]

No ale przynajmniej moge z blue.pl korzystac, odpowiedzi w temacie
nieakceptowania visy nadal nie otrzymalem mimo ze pare dni juz minelo.

Serio Olgierd , ja się cieszę bo udało mi się wygerować wyciąg i nawet
ładnie wygląda ;)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-12-08 01:35:55
Autor: Jacek Erazmus
> [...]

> No ale przynajmniej moge z blue.pl korzystac, odpowiedzi w temacie
> nieakceptowania visy nadal nie otrzymalem mimo ze pare dni juz minelo.

Polbank zaskoczył mnie totalnie.  Mimo rezygnacji z papierowych
wyciągów wczoraj taki wyciąg otrzymałem :)

--
pozdrawiam,

Erazmus

Data: 2009-12-04 11:40:30
Autor: spammtrapp
Robert Kois pisze:
[...]

Hmm, zeby wiedziec ile mam do splaty na KK wystarczy mi zakladka w panelu głownym. A  system wyciagów działa, wlasnie sie zalogowalem, faktycznie nie ma jeszcze wyciagów KK ale z kont sa.

Data: 2009-12-04 11:47:28
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 04 Dec 2009 11:40:30 +0100, spammtrapp napisał(a):

[...]

Tylko po co było robić oddzielny system zamiast dołożyć zakładkę do
istniejącego to nie wiem ;). Ja mam tylko KK i raczej zostawie sobie
papierowe wyciągi.

--
Kojer

Data: 2009-12-04 13:23:20
Autor: spammtrapp
Robert Kois pisze:
Tylko po co było robić oddzielny system zamiast dołożyć zakładkę do
istniejącego to nie wiem ;). Ja mam tylko KK i raczej zostawie sobie
papierowe wyciągi.

Ja tez tego nie rozumiem, wychodzi mi na to ze nie mieli by miejsca na obrazki do logowania :P

A tak serio to pewnie to ze pierwszy system siedzi na serwerach w Grecji a drugi u nas na serwerach w kraju. Pewnie sa to rozwiazania od dwoch roznych dostawców, pewnie w roznych technologiach i majac przed soba do wyboru spiecie tego w logiczna calosc (logowanie, przekazanie sesji etc.) lub udostepnienie osobnych serwisów wybrali to drugie.

Data: 2009-12-04 13:11:41
Autor: spammtrapp
Polbank - elektroniczne wyciągi
J_K_K pisze:
Ale po zalogowaniu do wyciągów
+ papierowych nie dostajesz ?

Oczywista oczywistosc cytujac klasyka. Ma sie albo to albo to.

Data: 2009-12-04 13:05:51
Autor: Sinus
Robert Kois <kojer@hell.pl> napisał(a):
No przeszli sami siebie.
Nie będą dostępne w aktualnym systemie, nie będą wysyłane mailem.

Ja dostalem wyciagi do kont mailem w PDF (nawet dzialaja, wow). Haslo przyszlo SMSem. Nigdzie sie nie rejestrowalem, jedynie jakies 2 miesiace temu zglosilem na infolinii chec otrzymywania wyciagow mailem.
Zobaczymy jak z KK, po 10-tym wygeneruje sie wyciag.

--
Sinus

Data: 2009-12-04 19:04:57
Autor: Piotr Gralak
Robert Kois napisał(a):
[...]

Sytuacja jest bardziej skomplikowana :)

Dostępne są trzy opcje:
1 - mejlem zahasłowanym PDFem (a hasło SMSem)
2 - w oddzielnej aplikacji (jakiś kosmos!)
3 - w... aktualnym systemie

Tylko uwaga - nie będziecie chcieli w aktualnym systemie :D

Właśnie sobie włączyłem tę opcję w infolinii. Pojawiła się od razu i są nawet wyciągi z 6 miesięcy wstecz (z karty kredytowej, z kont nie patrzyłem). Tyle tylko, że:

1. nie ma opcji wydruku wyciągu (można zrobić print z przeglądarki do pdfa, ale to bez sensu, bo... patrz punkt 2...)
2. wyświetlane transakcje podane są tylko w walucie zakupu. jeśli transakcja była w walucie obcej i chce się zobaczyć kwotę PLN to trzeba się wklikać w szczegóły pojedynczej transakcji.
nie da się zatem wydrukować wyciągu z kwotami w PLN...

Porażka. Czy oni to wszystko robią specjalnie? :D

Jeszcze drobiazg:
Powinno być "Pokaż transakcje na wyciągu" a nie "Pokaż transakcję na wyciągu". Albowiem wyświetlamy wszystkie, a nie jedną. To przykre, że i do banków zawitała dysleksja, dysgrafia, czy jak jej tam...

Good news is... widać zaksięgowane transakcje przed zamknięciem wyciągu (jest coś takiego jak wyciąg otwarty i można kliknąć szczegóły). ale tu z kolei... nie da sie wklikac w szczegoly i w przypadku transakcji w walucie nie widzimy ile poszlo PLN :D

Czy w wersji 2 też jest taki ficzer?

PG

Data: 2009-12-04 19:07:04
Autor: Piotr Gralak
Piotr Gralak napisał(a):

[...]

Korekta. Da się wklikać i widać :)

PG

Data: 2009-12-04 21:21:12
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 04 Dec 2009 19:04:57 +0100, Piotr Gralak napisał(a):

3 - w... aktualnym systemie
Tylko uwaga - nie będziecie chcieli w aktualnym systemie :D

Ta opcja jest dla wszystkich, nic nie trzeba uruchamiać :)

--
Kojer

Data: 2009-12-04 21:41:09
Autor: Piotr Gralak
Robert Kois napisał(a):
Dnia Fri, 04 Dec 2009 19:04:57 +0100, Piotr Gralak napisał(a):

3 - w... aktualnym systemie
Tylko uwaga - nie będziecie chcieli w aktualnym systemie :D

Ta opcja jest dla wszystkich, nic nie trzeba uruchamiać :)

bez od rezygnacji z wyciągów papierowych?
czyli panienka zrobiła mnie w wała przepytując z danych osobowych i mówiąc, że wysyła zlecenie włączenia mi tej opcji? :D

PG

Data: 2009-12-04 21:42:19
Autor: Piotr Gralak
Piotr Gralak napisał(a):
Robert Kois napisał(a):
[...]

aaaa czekaj.... to może ta opcja wyciągów w necie mi się jeszcze nie pojawiła a to co jest teraz to tylko taki sobie podgląd transakcji dla wszystkich??? i może jak mi się już pojawi, to będą normalne wyciągi...
hmmmm

Data: 2009-12-04 21:53:24
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 04 Dec 2009 21:42:19 +0100, Piotr Gralak napisał(a):

aaaa czekaj.... to może ta opcja wyciągów w necie mi się jeszcze nie pojawiła a to co jest teraz to tylko taki sobie podgląd transakcji dla wszystkich??? i może jak mi się już pojawi, to będą normalne wyciągi...

Podgląd transakcji już od jakiegoś czasu jest dla wszystkich. Za wyciągi
uznałbym pdfa który po wydrukowaniu wygladałby jak normalny wyciąg.

--
Kojer

Data: 2009-12-05 08:33:32
Autor: Olgierd
[...]

System wyciagi.polbank24.pl pozwala wyłącznie na zamówienie i wygenerowanie sobie PDF z wyciągiem (u mnie są za 3 ostatnie miesiące). Jest to zrobione, jak wszystko w Polbanku, strasznie na okrętkę.

W jaki sposób zamówić wyciągi na majla? Trzeba do nich dzwonić, tak?

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-12-05 12:48:52
Autor: Jacek Erazmus
On 5 Gru, 09:33, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
> [...]

Jest to zrobione, jak wszystko w Polbanku, strasznie na okrętkę.

W jaki sposób zamówić wyciągi na majla? Trzeba do nich dzwonić, tak?

Myślę że musisz podpisać papier w oddziale .

--
pozdrawiam,
Erazmus

Polbank - elektroniczne wyciągi