Polbank - globalny limit transakcji

Data: 2011-12-05 01:52:45
Autor: Q
Polbank - globalny limit transakcji
Chce zrobic przelew zewn. z Polbanku i dupa:
"Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny limit transakcji"

Najlepsze jest to, ze bylem w lato w ichnim oddziale
i zwiekszylem sobie ten posrany limit do granic mozliwosci.

Rada - to, ze zwiekszycie sobie ten limit nie oznacza,
ze zostanie on zwiekszony.
Rece opadaja...

Data: 2011-12-05 03:39:33
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 5 Dec 2011 01:52:45 +0100, Q napisał(a):

Najlepsze jest to, ze bylem w lato w ichnim oddziale
i zwiekszylem sobie ten posrany limit do granic mozliwosci.

 Dostałe¶ list z potwierdzeniem?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-12-05 09:03:29
Autor: Q
Polbank - globalny limit transakcji
Dostałe¶ list z potwierdzeniem?

Bylem w oddziale banku i typ z 10 minut klikal myszka.
Zadnego pisma/potwierdzenia mi nie dal tylko powiedzial:
"gotowe".
Nie wiem co on tam robil - pewnie pobijal swoj zyciowy
rekord w sapera.

Data: 2011-12-05 09:23:40
Autor: witrak()
Polbank - globalny limit transakcji
Q <no@spam.pl> wrote on 2011-12-05_9:03
Dostałeś list z potwierdzeniem?

[...]

Niestety półbank tak ma.
Sam to ćwiczyłem i krew mnie zalewała, bo mi zależało na czasie...
Nawet zacząłem podejrzewać, że oni specjalnie tak, żeby było
trudniej wycofać środki (to było w okresie narastającego
"greckiego kryzysu" - pod koniec czerwca).
:-)

witrak()

Data: 2011-12-06 12:53:39
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 5 Dec 2011 09:03:29 +0100, Q napisał(a):

Dostałe¶ list z potwierdzeniem?

Bylem w oddziale banku i typ z 10 minut klikal myszka.
Zadnego pisma/potwierdzenia mi nie dal tylko powiedzial:
"gotowe".

 A to dziwne, bo mój typ dał mi tylko dyspozycję do podpisania i
powiedział, że to i tak robi± w centrali. Obiecał też, że będzie ich
popędzał, bo czas realizacji do trzech dni. I już następnego dnia udało im
się zmienić te cyferki, co w kategoriach półbankowych musiało być sporym
osi±gnięciem ;)

 PóĽniej dostałem list z potwierdzenie tej zmiany.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-12-05 18:27:49
Autor: Robert Kois
Polbank - globalny limit transakcji
Dnia Mon, 5 Dec 2011 01:52:45 +0100, Q napisał(a):

Najlepsze jest to, ze bylem w lato w ichnim oddziale
i zwiekszylem sobie ten posrany limit do granic mozliwosci.

Czyli na 100k? Ostatnio przelew na 30k wyszedł ale dzwonili by potwierdzić :). Znaczy
żadnych problemów ze zleceniem nie było ale jakie¶ pół godziny przed sesj±
zadzwonili i upewnili się, że to na pewno ja zlecam (może dlatego, że 2
minuty przed zleceniem przelewu wygenerowałem sobie certyfikat :)).

--
Kojer

Polbank - globalny limit transakcji