Polbank - gwarancja BFG?

Data: 2010-12-06 13:04:25
Autor: Marek
Polbank - gwarancja BFG?
Podobno Polbank w 2011 roku będzie już miał gwarancje BFG?
Plotka czy rzeczywiście bank coś w tym kierunku działa?

--
Marek

Data: 2010-12-06 12:12:43
Autor: Olgierd
Polbank - gwarancja BFG?
Dnia Mon, 06 Dec 2010 13:04:25 +0100, Marek napisał(a):

Podobno Polbank w 2011 roku będzie już miał gwarancje BFG? Plotka czy
rzeczywiście bank coś w tym kierunku działa?

Jak się sprzeda, to tak. Osobiście -- jako użytkownik (wyłącznie) karty kredytowej -- mam nadzieję, że stanie się to możliwie najpóźniej.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-12-06 13:24:42
Autor: Robert Kois
Polbank - gwarancja BFG?
Dnia Mon, 6 Dec 2010 12:12:43 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

Albo wydzieli, w umowach od dawna mają stosowny punkt, ze takie coś może
nastąpić.

--
Kojer

Data: 2010-12-06 12:33:10
Autor: Olgierd
Polbank - gwarancja BFG?
Dnia Mon, 06 Dec 2010 13:24:42 +0100, Robert Kois napisał(a):

[...]

No tak, wydzieli i sprzeda, bo cały się nie sprzeda, lecz ten nasz oddział polski.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Polbank - gwarancja BFG?