Polbank- hit dnia

Data: 2010-06-28 12:28:10
Autor: Przemek
Polbank- hit dnia
Bedac z zona dzis w Polbanku usmialem sie do rozpuku i wkur... jednoczesnie.
Zonie skonczyla sie karta bankomatowa w maju (poniewaz jest to rachunek do platnosci w czasie wyjazdow za granice wiec rzadko wykorzystywany).
Idziemy dzisiaj do placowki i pan mowi ze karta zostala wyslana (oczywiscie ani widu ani slychu w skrzynkach pocztowych ).
I tutaj pani strzela haslem:

" Ale wie pani, byla powodz i wiele kart zaginelo!!"

 Poniewaz Sosnowca dokad wyslali karte i Wawy skad wysylali nie zalalo to usmialem sie jak niedzwiedz (i przy okazji wkur....ze maja swoich klientow za takich debili).
I na koniec okazuje sie najlepsze - ze karte moge isc wyrobic do dowolnej placowki....

Rece i spodenki opadaja przy tym banku.

Data: 2010-06-28 10:31:13
Autor: Olgierd
Polbank- hit dnia
Dnia Mon, 28 Jun 2010 12:28:10 +0200, Przemek napisał(a):

 Poniewaz Sosnowca dokad wyslali karte i Wawy skad wysylali

Skąd wiesz, że wysyłali z Warszawy? I skąd wiesz, że po drodze nie mogło zalać?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

Data: 2010-06-28 12:39:15
Autor: Przemek
Polbank- hit dnia

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2010.06.28.10.31.13rudak.org...
[...]

Poniewaz infolinia mowila ze wysylali z wawy- a o ile pamietam gierkowki nie zalalo, a terenow Zabrza gdzie jest sortownia poczty na caly gorny slask tez nie.

Data: 2010-06-28 13:20:21
Autor: brum
Polbank- hit dnia
Poniewaz infolinia mowila ze wysylali z wawy- a o ile pamietam gierkowki nie zalalo, a terenow Zabrza gdzie jest sortownia poczty na caly gorny slask tez nie.

ale moze listonosz sie zalal

Data: 2010-06-28 12:58:46
Autor: Zbigniew Demidowicz
Polbank- hit dnia
brum <brumbrum@onet.eu> napisał(a):
> Poniewaz infolinia mowila ze wysylali z wawy- a o ile pamietam gierkowki > nie zalalo, a terenow Zabrza gdzie jest sortownia poczty na caly gorny > slask tez nie.

ale moze listonosz sie zalal

Wyśmienite :-)

Graba!

Data: 2010-06-28 16:07:37
Autor: RobertS
Polbank- hit dnia

[...]

pamiętajcie, że 3 przesyłki na 1000 na poczcie giną (statystyka), niestety jak mnie kiedyś zginęły 2 na 3 wysłane to pocztowcy nie potrafili wyjaśnić tego inaczej jak PECH ;-/

może miałeś pecha i karta nie doszła?

ja od dawna czekam na kartę z OF i ani widu ani słychu

RobertS

Data: 2010-06-28 17:26:35
Autor: Przemek
Polbank- hit dnia

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:i0aabc$utq$2opal.icpnet.pl...

[...]

-- pozdrawiam
RobertS

Robercie moze tak byc ze zginela, ale tlumaczenie tego powodzia rozbawilo mnie.

Data: 2010-06-29 05:26:05
Autor: xbartx
Polbank- hit dnia
Dnia Mon, 28 Jun 2010 17:26:35 +0200, Przemek napisał(a):

Robercie moze tak byc ze zginela, ale tlumaczenie tego powodzia
rozbawilo mnie.

Ale czemu? To był w miarę realny i na czasie powód "powódź" i lepszy taki niż żaden (oczywiście dla banku) albo coś w stylu "ukradli ją kosmici/
krasnoludki".

--
xbartx

Polbank- hit dnia