Polbank i Aegon

Data: 2009-05-06 08:59:23
Autor:
Polbank i Aegon
Lukasz, sq2dyl <sq2dyl@poczta.onet.pl> napisał(a): Hej,
  Też to mam, dostałem umowę, przysłali mi do domu po rozmowie. To całkiem dobra propozycja. Możesz oszczędzać i nic nie stracisz, nie tak jak w ubezpieczeniach z funduszami. Dodatkowo masz na koniec dopisany do wpłaconej składki zysk.
Całkiem niezłe :)

Hej.

Polbank próbuje mi wciskać Ubezpieczenie z ochroną kapitału - to podobno
jakaś ich współpraca z Aegon (w Polbanku mam MC, którego chcą obciążać
składką).

Poprosiłem o podesłanie umowy i regulaminu - sam jestem ciekawy co
wymyślili :-)

Spotkał się ktoś z Was z tą ofertą?

Data: 2009-05-06 11:47:58
Autor: MarekZ

[...]