Polbank i Euronet.

Data: 2009-07-21 08:29:04
Autor: jureq
Polbank i Euronet.
Wypłacam wczoraj pieniądze kartą Polbanku w Euronecie, a tu niespodzianka: nowy interfejs w bankomacie. Po 15 minutach przyjściu do domu następna: wypłata jest już zaksięgowana, a nie dopiero następnego dnia jak było dotychczas.

Wniosek:

1. Niektórzy chwalili się (także tutaj), że wykorzystują kombinację Polbank/Euronet jako oscylator odsetkowy - to już się nie da.

2. Nie sprawdzałem, ale być może Polbank zacznie naliczać prowizje zgodne z TOiP od wypłat w Euronetach położonych przy oddziałach banków. Z tego co wiem dotychczas ich nie naliczał.

Polbank i Euronet.