Polbank i Grecja ...

Data: 2011-06-17 08:10:25
Autor: Grzyb
Polbank i Grecja ...
Witam
Mam pare oszczednosci w Polbanku. Czy mam się o co obawiać ta sytuacja w Grecji ??

Data: 2011-06-17 05:25:47
Autor: jk
Polbank i Grecja ...
On 17 Cze, 08:10, "Grzyb" <bele1111...@op.pl> wrote:
Witam
Mam pare oszczednosci w Polbanku. Czy mam si o co obawia ta sytuacja w
Grecji ??

Nie wiem czy powinieneś się obawiać, ale IMHO jeśli zbankrutuje
państwo Greckie (dojdzie do restrukturyzacji zobowiązań z tytułu
obligacji) to tak samo stanie się z greckimi bankami, które pewnie
sporo tych obligacji mają, a wtedy nawet jeśli grecki fundusz
gwarancyjny przy okazji też nie zbankrutuje, to musiałby zaspokoić
roszczenia klientów wszystkich greckich banków, na co na pewno nie
jest obliczony, więc i tak padnie.

Pytanie czy Europa pozwoli upaść Grecji, a jeżeli tak które z banków
uratuje (jeśli w ogóle) a którym pozwoli paść (jak dano paść
Lehmanowi).

Data: 2011-06-17 16:29:15
Autor: buraxta
Polbank i Grecja ...
On 2011-06-17 14:25, jk wrote:
Pytanie czy Europa pozwoli upaść Grecji, a jeżeli tak które z banków
uratuje (jeśli w ogóle) a którym pozwoli paść (jak dano paść
Lehmanowi).

Moim zdaniem zrobi wszystko, żeby Grecja nie upadła ze względu na wysokie zaangażowanie dużych europejskich banków w greckie obligacje... ale czy sami Grecy nie spowodują tej upadłości to nie wiem.

Według S&P przy ratingu CCC default probability=14%, chociaż dzisiaj w TV coś gadali, że niby 75% :)

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2011-06-17 16:52:52
Autor: MarekZ
Polbank i Grecja ...
Użytkownik "buraxta" <buraxta@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:itfoag$btv$1@news.onet.pl...

[...]

Koniec eurosocjalizmu i tak musi być wiadomy. A im szybciej tym lepiej. Ale Grecja to za mało, to zbyt mały kraj i zbyt małe kwoty żeby to było już teraz.

Data: 2011-06-21 11:19:00
Autor: Kamil
Polbank i Grecja ...
Dnia Fri, 17 Jun 2011 16:29:15 +0200, buraxta napisał(a):

Moim zdaniem zrobi wszystko, żeby Grecja nie upadła ze względu na wysokie zaangażowanie dużych europejskich banków w greckie obligacje...

Dlatego kasa pożyczona grekom poszła od razu do tych banków, grecy mogą ta
pożyczkę tylko wpisać do swojego kolejnego zadłużenia :)
Pieniążki i tak zostały w unji ;)

Data: 2011-06-21 17:47:45
Autor: buraxta
Polbank i Grecja ...
On 2011-06-21 11:19, Kamil wrote:
Dlatego kasa pożyczona grekom poszła od razu do tych banków, grecy mogą ta
pożyczkę tylko wpisać do swojego kolejnego zadłużenia :)
Pieniążki i tak zostały w unji ;)

Tyle, że rentowność greckich obligacji osiągnęła ostatnio bodajże 17%, a ciekawe jak oprocentowana jest "pomoc" UE :)

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2011-06-17 10:03:14
Autor: Waldek
Polbank i Grecja ...

Użytkownik "Grzyb" <bele1111111@op.pl> napisał w wiadomości news:iter4v$d9u$1inews.gazeta.pl...
Witam
Mam pare oszczednosci w Polbanku. Czy mam się o co obawiać ta sytuacja w Grecji ??

Looknij na dyskusje tutaj
http://grupy-dyskusyjne.money.pl/polbank;efg;a;bfg,watek,255949.html

Data: 2011-06-18 09:57:05
Autor: JanKo
Polbank i Grecja ...
Agent Grzyb nadaje:
Mam pare oszczednosci w Polbanku. Czy mam się o co obawiać ta
sytuacja w Grecji ??

A jaki to ma związek? Przecież wiesz że jakikolwiek fundusz gwarancyjny praktycznie niczego nie gwarantuje.