[info] Polbank i loteria do konta Mistrzowskiego

Data: 2010-12-10 08:51:03
Autor: xbartx
[info] Polbank i loteria do konta Mistrzowskiego

Stricte informacyjnie:

"Ruszyła Loteria promocyjna „Wielkie Punktowanie”
Polbanku! Komfortowy Mercedes - Benz Klasy B oraz
ponad 1000 atrakcyjnych nagrĂłd czeka na Ciebie.
Nie zwlekaj dłużej - już dziś zacznij zbierać punkty
promocyjne i zwiększ swoje szanse na wygraną.

Promocja trwa od 1 grudnia 2010 do 28 lutego 2011 r."

http://www.polbankefg.pl/loteria/

--
xbartx

Data: 2010-12-10 09:55:22
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
xbartx pisze:

[...]

A ja tam zamknąłem Mistrzowskie i dobrze mi z tym. :-)

Zamiast Mistrzowskiego, otworzyłem Pomocnicze, a kartę podpiąłem do Oszczęczającego - i miesięcznie kosztuje mnie to całe okrągłe 0 złotych. :-)

--
MiCHA

Data: 2010-12-10 01:55:13
Autor: Krzysiek
On 10 Gru, 09:55, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:

A ja tam zamknąłem Mistrzowskie i dobrze mi z tym. :-)

Zostawiłbym mistrzowskie gdyby transakcje KK zwalniały z opłaty za
konto (albo sam fakt posiadania KK) ale jak mam płacić i KK i debetową
to niech sobie ..gdzieś wsadzą to mistrzowskie.

Data: 2010-12-10 11:26:30
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 10 Dec 2010 01:55:13 -0800 (PST), Krzysiek napisał(a):

[...]

Ja właśnie wczoraj zamknąłem mistrzowskie i otworzyłem pomagające. Żadnych
pytań dlaczego, żadnego zachęcania do zostawienia, mnóstwo klikania w
systemie ale w miarę szybko. Przy okazji podniosłem sobie limity transakcji
na pomagającym :).

--
Kojer

Data: 2010-12-10 13:31:57
Autor: Sebastian
[...]

Zrobiłem to samo z wyjątkiem limitów.
Skleroza nie boli, znowu trzeba będzie się wybrać do banku. Dalej tak
jak kiedyś na gotówkowym max 5000zł przelewów dziennie?

Sebastian

Data: 2010-12-10 13:42:46
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 10 Dec 2010 13:31:57 +0100, Sebastian napisał(a):

Skleroza nie boli, znowu trzeba będzie się wybrać do banku. Dalej tak
jak kiedyś na gotówkowym max 5000zł przelewów dziennie?

Tak, to standardowy limit.

--
Kojer

[info] Polbank i loteria do konta Mistrzowskiego