Polbank i wyciag z kk?

Data: 2009-12-16 22:02:17
Autor: RobertS
Polbank i wyciag z kk?
tak sobie patrze na wyciag z kk i cos mi sie nie zgadza; są tam operacje oznaczone DR i CR...zawsze wychodziło na to, że DR to obciążenia a CR to uznania rachunku

tym razem mam w historii transakcje o nazwie "zwrot" z kodem DR = obciążenie, o co chodzi? poza tym bladego pojecia nie mam co to za operacja...

zadzwonilem dzisiaj do nich, ale oczywiscie "system kk jest czasowy niedostepny" i dowiedzialem sie NIC ;-(
natomiast w placowkach banku nawet nie mają wglądu w rachunki kk

RobertS

Data: 2009-12-16 22:09:27
Autor: MarekZ
Polbank i wyciag z kk?
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hgbhss$1cp3$1@opal.icpnet.pl...
[...]

Uznanie karty (operacja z terminala typu "zwrot towaru")? Cashback? Nic nie pasuje?

Data: 2009-12-16 22:10:54
Autor: Robert Kois
Polbank i wyciag z kk?
Dnia Wed, 16 Dec 2009 22:02:17 +0100, RobertS napisał(a):

tym razem mam w historii transakcje o nazwie "zwrot" z kodem DR = obciążenie, o co chodzi? poza tym bladego pojecia nie mam co to za operacja...

Zwrot z kodem DR to obowiązkowe ubezpieczenie (przynajmniej ja tak mam).
 --
Kojer

Data: 2009-12-16 21:43:54
Autor: Sinus
Polbank i wyciag z kk?
Robert Kois <kojer@hell.pl> napisał(a):
Zwrot z kodem DR to obowiązkowe ubezpieczenie (przynajmniej ja tak mam).

No właśnie też mi się pojawiła po raz pierwszy taka operacja na wyciągu.
Pewnie jest to związane z tym że podpisałem aneks żeby mieć 0,75% zwrotu
transakcji. Podpisałem wyrok na siebie? Nie da się tego ubezpieczenia wyłączyć?

--
Sinus

Data: 2009-12-16 23:14:37
Autor: RobertS
Polbank i wyciag z kk?

[...]

1. zwrot wyglądający jak obciążenie,
2. nie podpisywałem żadnego aneksu,
3. nie miałem płatnego ubezpieczenia i nigdy mi za coś takiego bank nie naliczył opłaty

więc o co chodzi?

RobertS

Data: 2009-12-16 23:27:21
Autor: RobertS
Polbank i wyciag z kk?

1. zwrot wyglądający jak obciążenie,
2. nie podpisywałem żadnego aneksu,
3. nie miałem płatnego ubezpieczenia i nigdy mi za coś takiego bank nie naliczył opłaty

więc o co chodzi?

przejrzałem właśnie toip i jest światełko w tunelu, 39 zł to:
1. opłata za przekroczenie limitu kredytowego (u mnie niemożliwe, bo wykorzystuję kartę tylko do transakcji w walutach - nie ma tego dużo),
2. opłata za expresowe wydanie minikarty paypass - a ja sobie (nieświadomy opłaty) taką zamówiłem, tylko nawet nie wspomnialem o tym, ze ma byc expresowo, poza tym data sie nie zgadza (te 39 zł pobrano zanim wpadlem na pomysl zamowienia ww.)
3. oplata za wyrobienie czesci limitu transakcji (miedzy 18 a 36)...tylko, ze juz pol roku temu dostalem na wyciagu info, ze wyrobilem caly limit i karte mam gratis w kolejnym roku!

mimo wszystko muszę do nich zadzwonić, bo opis tej pozycji na wyciągu jest b.mylący (zwrot = obciążenie?); stawiam na to, ze jest to zwiazane z punktem 3...

RobertS

Data: 2009-12-16 22:39:14
Autor: xbartx
Polbank i wyciag z kk?
Dnia Wed, 16 Dec 2009 23:27:21 +0100, RobertS napisał(a):

3. oplata za wyrobienie czesci limitu transakcji (miedzy
18 a 36)...tylko, ze juz pol roku temu dostalem na wyciagu info, ze
wyrobilem caly limit i karte mam gratis w kolejnym roku!

To obstawiam. Na grupie już pisały ze dwie osoby i moja dziewczyna miała to samo - mimo wyrobienia limitu transakcji jak i kwotowego i otrzymania na wyciągu, że limity pękły, po roku opłatę naliczyli a po reklamacji zwrócili. Cholera jak trzeba się będzie ewakuować z Aliora to Polbank-Era wydaje się ciekawa tylko ta cała reszta ;)

--
xbartx

Data: 2009-12-17 00:42:32
Autor: RobertS
Polbank i wyciag z kk?

[...]

no to temat generalnie rozpoznany, tylko jutro dodzwonić się i złożyć reklamację

RobertS

Data: 2009-12-16 23:40:49
Autor: RobertS
Polbank i wyciag z kk?
i kolejna cenna informacja, jeżeli chcecie się dowiedzieć czegoś nt. transakcji na karcie to TYLKO w godzinach 8 - 20, poza tym okresem "system przetwarza dane"

dodam, że jak dzwoniłem dzisiaj po 9.00 to też system był nieczynny ;-(

RobertS

Data: 2009-12-17 09:12:54
Autor: Robert Kois
Polbank i wyciag z kk?
Dnia Wed, 16 Dec 2009 23:40:49 +0100, RobertS napisał(a):

[...]

Po prostu napisz przez wewnętrzną pocztę. Co dziwne to działa :). Jeżeli to
opłata za kartę to bez problemu zwrócą.

--
Kojer

Data: 2009-12-17 09:20:06
Autor: spammtrapp
Polbank i wyciag z kk?
Robert Kois pisze:
Po prostu napisz przez wewnętrzną pocztę. Co dziwne to działa :). Jeżeli to
opłata za kartę to bez problemu zwrócą.

I odpisali Ci cos logicznego? Bo mnie zawsze cos w rodzaju:
"Ble ble ble, prosimy o kontakt telefoniczny"

Zas juz w rozmowie telefonicznej czesto proszono mnie o uzycie poczty wewnetrznej i gdy dyktowalem im powyzsza odpowiedz, z ciezkim sercem zabierali sie do pracy :)

Data: 2009-12-17 09:43:20
Autor: Robert Kois
Polbank i wyciag z kk?
Dnia Thu, 17 Dec 2009 09:20:06 +0100, spammtrapp napisał(a):

[...]

Pierwsza zawsze jest odpowiedź, że przekazują do właściwej osoby. Potem
zwykle odpowiadają z sensem. Ostatnio reklamowałem opłatę za serwis SMS
który nie był włączony. Odpisano mi, że zostanie to zarejestrowane jako
reklamacja (podano numer) i że odpowiedź przyjdzie pocztą. Kasę zwrócili
następnego dnia a po tygodniu czy 2 przyszedł papierowy list z
przeprosinami :).

--
Kojer

Data: 2009-12-17 01:10:06
Autor: Erazmus
Polbank i wyciag z kk?
On 17 Gru, 09:43, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:

> [...]

reklamacja (podano numer) i że odpowiedź przyjdzie pocztą. Kasę zwrócili
następnego dnia a po tygodniu czy 2 przyszedł papierowy list z

Pewnie masz u nich status VIP stąd takie profesjonalne potraktowanie
sprawy :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-12-17 11:33:40
Autor: Robert Kois
Polbank i wyciag z kk?
Dnia Thu, 17 Dec 2009 01:10:06 -0800 (PST), Erazmus napisał(a):

[...]

Wątpie, aczkolwiek wziąłem goldy więc może to wpływa na obsługę ;). Na niektóre pytania nie odpowiadają ;). Np. dlaczego w Moj Polbank24/Informacje Podstawowe/Podsumowanie wyświetla
mi się limit kredytowy łącznie z zamkniętymi kartami. :)

PS. Właśnie zajrzałem i odszczekuje. Naprawili, wyświetla dobrze :).

--
Kojer

Data: 2009-12-17 12:27:03
Autor: RobertS
Polbank i wyciag z kk?

Wątpie, aczkolwiek wziąłem goldy więc może to wpływa na obsługę ;). Na niektóre pytania nie odpowiadają ;).

z pocztą wewn. mam negatywne doswiadczenia, albo:
info, ze mam zadzwonic (tak mi odpisali nawet jak napisalem do banku, ze w zaden sposob nie moge sie do nich dodzwonic i prosze o kontakt) czyli "jezeli nie moze sie pan dodzwonic to prosze zadzwonic" ;-(

odpowiadali ale zupelnie nie na temat

generalnie sprawa się wyjaśniła, ten ZWROT to opłata za kartę chociaż już na wyciągu w marcu napisali, ze wyrobilem limit i oplata za kolejny rok nie zostanie naliczona

RobertS

Data: 2009-12-17 13:29:49
Autor: spammtrapp
Polbank i wyciag z kk?
Robert Kois pisze:
[...]

Ostatnio pytalem ich o to dlaczego dla nowej karty na wyciagu "otwartym" nie sa wyszczegolnione pozycje. W przypadku starszej na "otwartym" wyciagu ladnie widac juz zaksiegowane pozycje i po prostu dziwilo mnie dlaczego dla nowej to nie dziala, tym bardziej ze obciazenie karty roslo wiec transakcje sie ksiegowaly.

Odpowiedz:
"Uprzejmie informuję,
iż na podstawie opisanego problemu nie jesteśmy w stanie stwierdzić przyczyny występowania
problemu. W celu sprawnego rozwiązania błędu bardzo proszę o kontakt z serwisem telefonicznym
polbank24."

Zatem telefon na infolinie, odpowiedz? Prosze opisac problem i wyslac poczta wewnetrzna, dopiero zacytowanie powyzszej odpowiedzi sprawiło ze Pan westchnal i zaczal spisywac informacje o problemie. O tym ze obiecal zadzwonic w przeciagu 24 godzin i poinformowac o wyniku nie wspomne bo minelo juz 10 dni :)

Ale jak to mowia:
kto chce, szuka sposobu,
kto nie chce, szuka powodu
:)

PS. Pozycje na wyciagu otwartym zaczely sie pokazywac po wygenerowaniu pierwszego wyciagu.

Data: 2009-12-17 14:26:26
Autor: Robert Kois
Polbank i wyciag z kk?
Dnia Thu, 17 Dec 2009 13:29:49 +0100, spammtrapp napisał(a):

PS. Pozycje na wyciagu otwartym zaczely sie pokazywac po wygenerowaniu pierwszego wyciagu.

Masz lepiej, mi na takie samo pytanie nie odpowiedziano wcale :).

--
Kojer

Data: 2009-12-16 23:53:54
Autor: MK
Polbank i wyciag z kk?
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hgbmsc$1j8c$1opal.icpnet.pl...

[...]

Taz zamowilem pay passa... i wiem, ze...

Do 10 czerwca 2010 r. minikarta Era PayPass będzie wydawana bez żadnych opłat. :).

BTW dotarla juz do kogos ta naklejka?

MK

Data: 2009-12-17 00:43:24
Autor: RobertS
Polbank i wyciag z kk?

Taz zamowilem pay passa... i wiem, ze...

Do 10 czerwca 2010 r. minikarta Era PayPass będzie wydawana bez żadnych opłat. :).

BTW dotarla juz do kogos ta naklejka?

MK
dokładnie tak jak piszesz, pierwszy rok mamy gratis

RobertS

ps
obiecali mi, że do świąt ww. dostanę, zobaczymy jak to będzie

Data: 2009-12-17 08:51:06
Autor: RobertS
Polbank i wyciag z kk?
story c.d.
wlasnie zadzwonilem na infolinie i "system nie zakonczyl nocnego przetwarzania - prosze zadzwonic po 9 lub 10". Czy bede mial szanse wyjasnic to obciazenie?

Nic nie wywoluje u mnie takie irytacji jak koniecznosc zadzwonienia na infolinie tego (para)banku!

RobertS

Data: 2009-12-17 09:08:34
Autor: Olgierd
Polbank i wyciag z kk?
[...]

To nie jest opłata roczna za kartę? Polbank ją ściąga po upływie roku, a następnie po 3-7 dniach robi zwrot na kartę.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-12-17 12:28:07
Autor: RobertS
Polbank i wyciag z kk?

To nie jest opłata roczna za kartę? Polbank ją ściąga po upływie roku, a następnie po 3-7 dniach robi zwrot na kartę.

tak, ZWROT to oplata za karte i od jej pobrania minęło już trochę czasu (księgowanie 25.11)

RobertS

Data: 2009-12-17 12:19:37
Autor: Olgierd
Polbank i wyciag z kk?
Dnia Thu, 17 Dec 2009 12:28:07 +0100, RobertS napisał(a):

[...]

Ano widzisz.
U mnie bank pobrał tuż przed zamknięciem okresu rozliczeniowego, a oddał zaraz po rozpoczęciu kolejnego. Nawet nie musiałem tego spłacać ;-) (ale fakt, że minimalną do zapłaty podbiła ta kwota).

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-12-17 09:14:39
Autor: Robert Kois
Polbank i wyciag z kk?
Dnia Wed, 16 Dec 2009 21:43:54 +0000 (UTC), Sinus napisał(a):

[...]

Było nie podpisywać, jak chce się miec "zwrot kwot" to niestety należy
liczyć się z tym, że pomniejszy go obowiązkowe ubezpieczenie. Jak się
rozkłada płatności na raty to może się nie opłacać

--
Kojer

Polbank i wyciag z kk?