Data: 2010-01-26 22:51:42 | |
Autor: J_K_K | |
Polbank - internet | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:26012010.1CAA8952budzik61.poznan.pl...
- chodzi tragicznie wolnoWolno, ale i tak gdzieś o połowę szybciej (akceptacja certyfikatu) niż po ostatnim updacie ;-) - zapomniałem hasła i zablokowałem konto - w celu odblokowania musiałemNa telefon się nie dało ? Certyfikat na pewno da się anulować telefonicznie. Pzdr JKK |
|
Data: 2010-01-26 22:57:58 | |
Autor: Budzik | |
Polbank - internet | |
Osobnik posiadający mail j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
to gites, polowa szybciej od bardzo wolno to juz jest cos.... ;-/- chodzi tragicznie wolnoWolno, ale i tak gdzieś o połowę szybciej nie dało się.- zapomniałem hasła i zablokowałem konto - w celu odblokowania musiałemNa telefon się nie dało ? powodem było nie posiadanie przeze mnie karty a co za tym idzie nie posiadanie pinu do obsługi telefonicznej. No i dowiedziałem sie, ze ponownie musze wgrywac ten ichniejszy certyfikat. W kazdym razie postanowiłem, ze jak tylko skonczy sie lokata - kasuję to konto. Certyfikaty, protezowa obsługa via net - moze jestem rozpieszczony przez mbank... -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają" |
|