Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Polbank - internet

Polbank - internet

Data: 2010-01-26 22:51:42
Autor: J_K_K
Polbank - internet
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:26012010.1CAA8952budzik61.poznan.pl...
- chodzi tragicznie wolno
Wolno, ale i tak gdzieś o połowę szybciej
(akceptacja certyfikatu) niż po ostatnim updacie ;-)

- zapomniałem hasła i zablokowałem konto - w celu odblokowania musiałem
udac sie do oddziału.

Na telefon się nie dało ?
Certyfikat na pewno da się anulować telefonicznie.

Pzdr

JKK

Data: 2010-01-26 22:57:58
Autor: Budzik
Polbank - internet
Osobnik posiadający mail j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

- chodzi tragicznie wolno
Wolno, ale i tak gdzieś o połowę szybciej
(akceptacja certyfikatu) niż po ostatnim updacie ;-)

to gites, polowa szybciej od bardzo wolno to juz jest cos.... ;-/

- zapomniałem hasła i zablokowałem konto - w celu odblokowania musiałem
udac sie do oddziału.

Na telefon się nie dało ?
Certyfikat na pewno da się anulować telefonicznie.

nie dało się.
powodem było nie posiadanie przeze mnie karty a co za tym idzie nie posiadanie pinu do obsługi telefonicznej.
No i dowiedziałem sie, ze ponownie musze wgrywac ten ichniejszy certyfikat.
W kazdym razie postanowiłem, ze jak tylko skonczy sie lokata - kasuję to konto.
Certyfikaty, protezowa obsługa via net - moze jestem rozpieszczony przez mbank...


--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Polbank - internet

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona