Polbank jak si? zalogowa?

Data: 2011-02-01 08:15:28
Autor: Damian Niusy
Polbank jak si? zalogowa?
Próbuję się zalogować z ich strony do Polbank24 a tu takie info o co chodzi :

Szanowni Państwo,
Informuję, że link, z którego próbują się Państwo zalogować do systemu bankowości internetowej Polbank24, może być niebezpieczny.
Używają Państwo obecnie linku http://www.polbank.pl/bankowosc-internetowa/index.html, który może przekierować Państwo na inną niż oficjalną stronę bankowości internetowej Polbank24. Dla własnego bezpieczeństwa prosimy o nie korzystanie z wybranego linka i ręczne wpisanie adresu strony w pasku przeglądarki internetowej.
Jeżeli nie ufają Państwo stronie, na której został umieszczony link do bankowości internetowej Polbank24 prosimy o natychmiastowe zgłoszenie zaistniałej sytuacji i kontakt z naszym Serwisem Polbank24 na numer telefonu 0 801 822 822 lub 0 22 3 822 822.

Dziękuję za współpracę
Polbank EFG

Data: 2011-02-01 08:35:04
Autor: Damian Niusy
Polbank jak si? zalogowa?
Już OK
Pewnie znowu coś mieszali w systemie

Data: 2011-02-01 00:48:34
Autor: Krzysiek
Polbank jak si? zalogowa?
On 1 Lut, 08:35, "Damian Niusy" <a...@wp.pl> wrote:
Już OK
Pewnie znowu coś mieszali w systemie

BTW wczoraj wypłacałem w bankomacie Polbanku i chwilę później bankomat
się wyłączył. Najpierw pojawił się pulpit Windows i z paska zadań
znikały uruchomione aplikacje a na koniec był napis: możesz teraz
bezpiecznie wyłączyć komputer ;)

Data: 2011-02-01 11:11:53
Autor: MarekZ
Polbank jak si? zalogowa?
Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:88d538ea-4db2-4d1c-902b-61bfba814cbc@i40g2000yqh.googlegroups.com...

[...]

Może masz kartę wyłączającą bankomaty? ;)

Chętnie ją odkupię. :)

Data: 2011-02-01 11:22:02
Autor: zlotowinfo
Polbank jak si? zalogowa?
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:ii8l5l$pd4$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

chyba tylko dla zabawy? bo jakie z tego korzyści ;P

Data: 2011-02-01 21:07:49
Autor: Borys Pogoreło
Polbank jak si? zalogowa?
Dnia Tue, 1 Feb 2011 11:22:02 +0100, zlotowinfo napisał(a):

Może masz kartę wyłączającą bankomaty? ;)

Chętnie ją odkupię. :)

chyba tylko dla zabawy? bo jakie z tego korzyści ;P

 Ale za to jaka gratka dla kolecjonerów! Pomyśl o tym ;)

 Tak BTW kart - właśnie wróciłem z mBankowego Aspiro. Nikt z obecnej
gromady analityków nie był w stanie mi wyjaśnić co to jest "segment
behawioralny XC". Jak oni ich tam szkolą?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-02-01 20:19:28
Autor: Olgierd
Polbank jak si? zalogowa?
On Tue, 01 Feb 2011 21:07:49 +0100, Borys Pogoreło wrote:

Nikt z obecnej
gromady analityków nie był w stanie mi wyjaśnić co to jest "segment
behawioralny XC". Jak oni ich tam szkolą?

To Aspiro to jest w ogóle pomyłka.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-02-01 14:06:24
Autor: Borys Pogoreło
Polbank jak si? zalogowa?
Dnia Tue, 1 Feb 2011 00:48:34 -0800 (PST), Krzysiek napisał(a):

[...]

 Ciesz się, że chwilę później. Ja zobaczyłem pulpit Windows po wpisaniu
PIN-u - i tym samym pożegnałem się z kartą. Bankomat BZWBK (Diebold).

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-02-01 15:05:24
Autor: xbartx
Polbank jak si? zalogowa?
Dnia Tue, 01 Feb 2011 08:15:28 +0100, Damian Niusy napisał(a):

Próbuję się zalogować z ich strony do Polbank24 a tu takie info o co
chodzi :

U mnie działa normalnie

https://www.polbank24.pl/netbanking/

--
xbartx

Data: 2011-02-01 20:13:23
Autor: zlotowinfo
Polbank jak siÄ? zalogowaÄ?
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:ii97fk$cmf$1inews.gazeta.pl...
[...]

a mi ta strona całkowicie przestała działać po pewnych modyfikacjach systemu, nie wiem dokladnie o co chodziło, ale do reinstalacji wszystko mi działało oprócz strony polbanku

Polbank jak si? zalogowa?