Polbank kasuje za przelewy!!!

Data: 2009-04-06 10:07:07
Autor: Bartnick
Polbank kasuje za przelewy!!!
Uwaga na Polbank.
Dziś robiłem kilka przelewów z konta gotówkowego i system transakcyjny naliczył mi po 4zł za każdy przelew. Jak z konta oszczędnościowego!!!
Na czarodziejskiej linii przyjęli zgłoszenie i ponoć pieniążki mają być zwrócone. Pani wyglądała na taką, która kilka takich zgoszeń dziś już przyjęła.
Kasa na razie nie jest zwrócona, ale dam im jeszcze chwilę.
Warto spojrzeć po zrobieniu przelewów, bo pewnie jak się ktoś nie upomni to sami nie będą zwracać.
Kolejna wtopa Polbanku :(
Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2009-04-06 10:38:36
Autor: ===Tomy===
Polbank kasuje za przelewy!!!
Dnia Mon, 6 Apr 2009 10:07:07 +0200, Bartnick napisał(a):

Kolejna wtopa Polbanku :(

Na Odyna! Faktycznie .. Robi się coraz gorzej :/

--
===Tomy===

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
poglądów, bez podawania przyczyny.

Data: 2009-04-06 20:10:01
Autor: ===Tomy===
Polbank kasuje za przelewy!!!
Zwrócili kasę.

--
===Tomy===

Software is like sex:
it's better, when it's free!

Data: 2009-04-08 07:02:20
Autor: kl1
Polbank kasuje za przelewy!!!
On 6 Kwi, 10:07, "Bartnick" <anario...@SPAMpoczta.onet.pl> wrote:

Warto spojrzeć po zrobieniu przelewów, bo pewnie jak się ktoś nie upomni to
sami nie będą zwracać.
po zalogowaniu sie jest komunikat:
  Informujemy, że przelewy wykonane z rachunku gotówkowego w Serwisie
Bankowości Internetowej Polbank24 w dniach 4, 5 kwietnia oraz 6
kwietnia do godz. 10:30 rano miały pobraną nieprawidłową opłatę, która
została skorygowana przez Bank z datą 6 kwietnia 2009r. Przepraszamy
za wszelkie niedogodności.

Czyli nie jest tak źle, że trzeba się samemu upomnieć:)

Polbank kasuje za przelewy!!!