Polbank kk era - klasycznie

Data: 2010-01-11 12:29:34
Autor: xbartx
Polbank kk era - klasycznie

Tknęło mnie, że być może Alior się popsuje i moją jedyną kk trzeba będzie gdzieś przenieść, albo się jej pozbyć. Jak się pozbędę, to o czym tu pisać na grupie ;) Przenieść, ale gdzie? Wpadła mi do głowy Polbank Era, bo można paypass dobrać, a nie powiem, sprawdziłbym w praniu jak to działa. Telefon w heyah, no to dzwonie. Wstępny wniosek zaakceptowany (karta z limitem 5k albo mniejszym, na tyle na ile bank wyceni moje precjoza zarobkowe hłe hłe). Mają oddzwonić i przysłać kuriera z papierami. Po jakimś tygodniu, albo lepiej ciszy, sam dzwonię a tu info  - wniosek odrzucony :) Zaakceptowany i jednocześnie odrzucony, no i zero informacji, więc można długo sobie poczekać. Ale może to w sumie i lepiej dla mnie i moich nerwów hłe hłe. Jak Alior odpowie, że podpadam pod nową TOiP, to może osiągnę stan o jakim myślę, czyli brak kk. Kto wie.

Data: 2010-01-11 21:21:49
Autor: Mithos
Polbank kk era - klasycznie
xbartx pisze:
[...]

Ja się dzisiaj dowiedziałem w Raiffeisen, że :
1) Karty nie można przenieść,
2) Na Golda trzeba mieć dochód 5k netto (udokumentowany), na platynę 7k netto. Tak więc mając dochód 4k netto można otrzymać Visę Silver z limitem max 10k PLN (jeśli ktoś akurat nie chce MC),
3) Nie ma możliwości zwolnienia z opłaty za wydanie i użytkowanie karty w pierwszym roku.

Powodzenia :)

--
Mithos

Data: 2010-01-11 22:24:52
Autor: xbartx
Polbank kk era - klasycznie
Dnia Mon, 11 Jan 2010 21:21:49 +0100, Mithos napisał(a):

[...]

Hmmm czyżby powoli za wydawanie kart, w tym roku, wzięła się literka T ;)

--
xbartx

Data: 2010-01-12 00:00:12
Autor: RobertS
Polbank kk era - klasycznie

Hmmm czyżby powoli za wydawanie kart, w tym roku, wzięła się literka T ;)

a ja sie chyba zdecyduje na MC z BPH, mieli zadzwonic miedzy 19 a 20h, o 19.48 telefon, zanim odebralem to sie ktos rozłączył,
15 min. pozniej zadzwonilem do banku i info, ze pracuja do 20.00...już nie jestem zdziwiony dlaczego komus nie chcialo sie gadac, pewnie wykonal tel. i w raporcie napisal, ze klient nie odebral ;-/

Polbank Era jest ok, ale:
1. nie potrafia włączyć sms-owych powiadomien,
2. pod koniec listopada pobrali oplate, ktorej pobrac nie powinni i jakoś oddać nie mogą,
3. na początku grudnia zamowilem PayPassa, mial dojsc w 14 dni, minął miesiąc i nie ma, a w banku NIKT nie wie dlaczego ;-(

RobertS

Data: 2010-01-11 23:20:37
Autor: xbartx
Polbank kk era - klasycznie
Dnia Tue, 12 Jan 2010 00:00:12 +0100, RobertS napisał(a):

[...]

Ale to chyba u nich normalne i nie ma się co zbytnio dziwić, to są po prostu te dodatkowe ukryte koszta, drobnym druczkiem pisane ;)

--
xbartx

Data: 2010-01-12 00:38:25
Autor: J_K_K
Polbank kk era - klasycznie
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:higahs$prp$1opal.icpnet.pl...

1. nie potrafia włączyć sms-owych powiadomien,
??
U mnie "włączyły się" same i działają za każdym raze :-)

2. pod koniec listopada pobrali oplate, ktorej pobrac nie powinni i jakoś oddać nie mogą,

Też czekam na zwrot  5 PLN,
bo panienka nie wpisała,
że karta ma być 2w1.

Pzdr

JKK

Data: 2010-01-12 08:15:49
Autor: MK
Polbank kk era - klasycznie
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:higahs$prp$1opal.icpnet.pl...

Polbank Era jest ok, ale:
1. nie potrafia włączyć sms-owych powiadomien,

Z tego co wiem czasami konsultancji dopisuja +48 do numeru i wtedy nie chodza...

2. pod koniec listopada pobrali oplate, ktorej pobrac nie powinni i jakoś oddać nie mogą,
3. na początku grudnia zamowilem PayPassa, mial dojsc w 14 dni, minął miesiąc i nie ma, a w banku NIKT nie wie dlaczego ;-(

Ja czekalem nie wiecej niz 2 tyg. Jak korzystasz z dostepu internetowego i jej nie widzisz to moze zamow jeszcze raz.

MK

Data: 2010-01-12 21:06:37
Autor: RobertS
Polbank kk era - klasycznie

1. nie potrafia włączyć sms-owych powiadomien,

Z tego co wiem czasami konsultancji dopisuja +48 do numeru i wtedy nie chodza...

miałem coś źle wpisane, poprawili, ale nadal nie działa

2. pod koniec listopada pobrali oplate, ktorej pobrac nie powinni i jakoś oddać nie mogą,
dzisiaj przyjęli reklamację, mam czekać do 30 dni ;-(

[...]

nie widzę, zadzwonię i zamówię jeszcze raz, a co mi tam

a BPH mi karty nie da, wstępna decyzja na TAK a 10 min, jednak nie, zaoferowali mi ror, ale powiedzialem, że skoro bank nie da mi kk to nie mam zamiaru deponowac w nim zadnych pieniedzy

RobertS

Data: 2010-01-12 08:16:26
Autor: darnok
Polbank kk era - klasycznie
On 2010-01-12 00:00, RobertS wrote:

2. pod koniec listopada pobrali oplate, ktorej pobrac nie powinni i
jako odda nie mog,

U mnie na jednym wyciagu bylo pobranie oplaty i pare dni pozniej automatyczny jej zwrot, a nawet o to nie dzwonilem z reklamacja.

3. na pocztku grudnia zamowilem PayPassa, mial dojsc w 14 dni, min
miesic i nie ma, a w banku NIKT nie wie dlaczego ;-(

Zamowilem tuz przed swietami i po 10 dniach kalendarzowych (wliczajac swieta) przesylka zwykla z karta Paypass znalazlem w skrzynce.
Prawdopodobnie twoja zaginela skoro jej nie dostales.

Jak widac z Polbankiem wszystko zalezy od szczescia/pecha.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-01-12 08:49:28
Autor: Robert Kois
Polbank kk era - klasycznie
Dnia Tue, 12 Jan 2010 00:00:12 +0100, RobertS napisa(a):

Polbank Era jest ok, ale:
1. nie potrafia wczy sms-owych powiadomien,

Trzeba albo dopisa abo wywali +48 z numeru (nie pamitam bo nie uywam)

2. pod koniec listopada pobrali oplate, ktorej pobrac nie powinni i jako odda nie mog,

A mi oddali 2 razy i musiaem reklamowa by nadpat sobie zabrali. ;)
Napisae reklamacj przez www/papierow?

--
Kojer

Data: 2010-01-13 03:59:45
Autor: Erazmus
Polbank kk era - klasycznie
On 12 Sty, 00:00, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> Hmmm czyby powoli za wydawanie kart, w tym roku, wzia si literka T ;)

a ja sie chyba zdecyduje na MC z BPH, mieli zadzwonic miedzy 19 a 20h, o
19.48 telefon, zanim odebralem to sie ktos rozczy,
[...]

U mnie powiadomienia dziaaj bez problemu. Ale za miesic przenosze
numer do Play i ciekawe czy nadal bd przychodzi :)
Paypass przyszed w cigu tygodnia od podpisania wniosku. Sprbuj
zastrzec kart i zoy nowy wniosek w innym oddziale.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-01-13 13:15:39
Autor: darnok
Polbank kk era - klasycznie
On 2010-01-13 12:59, Erazmus wrote:

U mnie powiadomienia dziaaj bez problemu. Ale za miesic przenosze
numer do Play i ciekawe czy nadal bd przychodzi :)

Hmm... no raczej przestana przychodzic bo chyba transakcje nie beda sie udawac do karty ktora bedzie miala wypowiedziana umowe z automatu z racji braku numeru w Erze. ;-)

Czy ktos juz doswiadczyl tego wypowiedzenia o ktorym regulamin karty Polbank Era wspomina?

Data: 2010-01-13 13:41:34
Autor: J_K_K
Polbank kk era - klasycznie
Uytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisa w wiadomoci news:hikdhe$bs3$1inews.gazeta.pl...
Hmm... no raczej przestana przychodzic bo chyba transakcje nie beda sie udawac do karty ktora bedzie miala wypowiedziana umowe z automatu z racji braku numeru w Erze. ;-)

Niekoniecznie. W umowie mam podany inny numer do kontaktu / SMS
(subowa Era), a inny do umowy (Heyah).

Pzdr

JKK

Data: 2010-01-13 15:00:47
Autor: RobertS
Polbank kk era - klasycznie

[...]

Dzisiaj zadzwoniem, aby zoy nowy wniosek i...okazao si, e kart wygenerowali 8.01 czyli ju do mnie leci.

Poza tym od roku walcz o sms-y po transakcji. Cay czas twierdzili, e wszystko mam dobrze ustawione. Ok. tydzie temu Pollinka stwierdzila, ze mam numer zapisany w zlym formacie. Miala poprawic...i nadal nie dzialalo. Dzisiaj zadzwonilem do banku kolejny raz i kolo powiedzial, ze usluga nie mogla u mnie dzialac, gdyz NIE BYA URUCHOMIONA...no comments ;-(

Wyslal dyspozycje, aby mi j wczyli, ale jako w cuda ju nie wierz...

RobertS

Data: 2010-01-13 14:23:27
Autor: xbartx
Polbank kk era - klasycznie
Dnia Wed, 13 Jan 2010 15:00:47 +0100, RobertS napisał(a):

Poza tym od roku walczę o sms-y po transakcji. Cały czas twierdzili, że
wszystko mam dobrze ustawione. Ok. tydzień temu Pollinka stwierdzila, ze
mam numer zapisany w zlym formacie. Miala poprawic...i nadal nie
dzialalo. Dzisiaj zadzwonilem do banku kolejny raz i kolo powiedzial, ze
usluga nie mogla u mnie dzialac, gdyz NIE BYŁA URUCHOMIONA...no comments
;-(

Wyslal dyspozycje, aby mi ją włączyli, ale jakoś w cuda już nie
wierzę...

Hłe hłe to jest właśnie ich poziom, że tak się wyrażę klasyka :)

Data: 2010-01-13 16:05:19
Autor: kranu
Polbank kk era - klasycznie
Erazmus pisze:
[...]

Przeniosem numer do innej sieci i pki co nadal mam Polbank Er z dziaajcymi powiadomieniami SMS :)

--
pozdrawiam,
  Kranu

Data: 2010-01-13 10:04:25
Autor: Erazmus
Polbank kk era - klasycznie
On 13 Sty, 16:05, kranu <kr...@lewymail.pl> wrote:
Erazmus pisze:

> [...]
> numer do Play i ciekawe czy nadal b d przychodzi :)

Przenios em numer do innej sieci i p ki co nadal mam Polbank Er z

Dzikuje za info.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-01-13 19:25:09
Autor: RobertS
Polbank kk era - klasycznie

Przeniosem numer do innej sieci i pki co nadal mam Polbank Er z dziaajcymi powiadomieniami SMS :)

dostajesz powiadomienia na now sie?

RobertS

ps
u mnie powiadomienia rwnie zadziaay alleluja!!!

byoby jeszcze lepiej, gdybym dostawa powiadomienia o nieudanych autoryzacjach (wprowadziem zy pin w automacie i potwierdzenie nie przyszo)

Data: 2010-01-13 19:45:30
Autor: kranu
Polbank kk era - klasycznie
RobertS pisze:

Przeniosem numer do innej sieci i pki co nadal mam Polbank Er z dziaajcymi powiadomieniami SMS :)

dostajesz powiadomienia na now sie?

Tak, konkretnie od kilku miesicy na sie mBank mobile (Plus).
Wiem, e zgodnie z regulaminem powinienem straci Polbank Er, ale regulamin chyba tylko ja czytaem bo Pani w Polbanku powiedziaa, e nic si nie stanie, a konsultant w Polbank24, rwnie e nic, bo nikt si nie dowie i regulamin tego nie precyzuje :D

--
pozdrawiam,
  Kranu

Data: 2010-01-13 20:16:58
Autor: RobertS
Polbank kk era - klasycznie

[...]

skoro korzystasz z karty i bank na Tobie zarabia to bez sensu, aby zabierali Ci j...na si mogliby wymieni na inn, ale przeciez moglbys sie nie zgodzic

RobertS

Data: 2010-01-13 21:01:35
Autor: kranu
Polbank kk era - klasycznie
RobertS pisze:

[...]

Wanie moliwe, e patrz na to indywidualnie - korzystam z karty dosy intensywnie, a na wymian bym si nie zgodzi (mniejszy zwrot, patne ubezpieczenie, patne SMS). A tak wszyscy zadowoleni :)

--
pozdrawiam,
  Kranu

Data: 2010-01-12 08:09:52
Autor: MK
Polbank kk era - klasycznie
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:hig8fk$m2d$1inews.gazeta.pl...

Hmmm czyżby powoli za wydawanie kart, w tym roku, wzięła się literka T ;)

Hm, przeciez oni nie podlegaja polskimu nadzorowi. Mysle, ze to raczej zmiany w Grecji...

MK

Data: 2010-01-12 07:59:22
Autor: xbartx
Polbank kk era - klasycznie

Zaglądnąłem jeszcze raz na stronę polbank-era i zobaczyłem, że jest jakiś konkurs i jakbym dostał kk i później dobrał jeszcze ppassa to miałbym dwie szanse na zgarnięcie 500 pln, czyli jak komuś dobrze pójdzie to może się nieźle obłowić. A może dlatego kart nie wydają, aby w konkursie za dużo osób nie wygrywało?

Data: 2010-01-12 19:32:58
Autor: MK
Polbank kk era - klasycznie
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:hiha4q$khg$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ja niestety nie wygralem. Liczy sie tylko pierwsza transakcja.

MK

Data: 2010-01-12 19:46:43
Autor: xbartx
Polbank kk era - klasycznie
Dnia Tue, 12 Jan 2010 19:32:58 +0100, MK napisał(a):

Ja niestety nie wygralem. Liczy sie tylko pierwsza transakcja.

No wiem. Biorąc kk i później do niej ppassa mamy dwie szansę, a napisali, że co 10 osoba wygrywa czyli całkiem przyzwoicie i przy odrobinie szczęścia można zgarnąć pojedynczą albo i podwójną wygraną ;)

--
xbartx

Polbank kk era - klasycznie