Polbank kk i funkcja debetowa moje testy i spostrzeżenia

Data: 2010-07-29 05:40:23
Autor: luc
Polbank kk i funkcja debetowa moje testy i spostrzeżenia
On 29 Lip, 12:45, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Jak wiadomo kk Polbanku ma funkcję wypłaty pieniędzy w bankomacie z
normalnego konta czyli kk może mieć właściwości karty debetowej - trzeba
to sobie włączyć co też uczyniłem.
Tutaj opis na stronie banku:http://www.polbankefg.pl/karty-kredytowe/dwie-karty-w-jednej.html[#]

W bankomatach Polbanku mamy małe udziwnienie i dwie możliwości wypłaty:
1) wypłata
2) szybka wypłata

No i sprawdziłem jak to działa dla kk, no i chyba Polbank nie byłby sobą
jakby tego nie pokręcił.

Opcja nr 1 - wypłata
Karta > PIN > wybieramy "wypłata" > podajemy kwotę i zatwierdzamy >
wyskakuje menu wyboru i *domyślnie*, to ważne, ustawione jest konto które
zdefiniowaliśmy sobie przy włączaniu funkcji debetowej dla kk. Reasumując
przy wyborze opcji nr 1 wypłata wciskając przysłowiowe dalej/next
wypłacimy pieniądze z konta podpiętego do kk czyli wypłacimy jak kartą
debetową.

Opcja nr 2 - szybka wypłata
Nie muszę chyba zdradzać, bo pewnie wszyscy się już domyślili, że tutaj
jest odwrotnie i kasa idzie z kk. IMO jest to kompletnie nielogiczne, no
ale być może w Polsce, bo w Grecji nie ;)
Karta > PIN > wybieramy "szybka wypłata" > podajemy kwotę i zatwierdzamy

> oddaje kartę i wypłaca kasę.

Napisałem wewnętrzną pocztą, że trochę to nielogiczne i chciałbym to
zareklamować, no ale raczej chyba marne szanse znając ich podejście.. No
ale test zrobiony, więc ewentualne powyższe wnioski z obserwacji proszę
mieć na uwadze ;)

Dzięki za eksperyment i podzielenie się wynikami. Kiedyś pytałem się w
oddziale Polbanku o różnice pomiędzy tymi wypłatami, to kobieta
powiedziała, żeby z tej "szybkiej" nie korzystać :-)
Może z przekory kiedyś skorzystam, tylko ja nie mam włączonej
"funkcjonalności debetowej", więc pewnie obie polecą z KK...

pzdrwm
luc

Polbank kk i funkcja debetowa moje testy i spostrzeżenia