Polbank - łagodnie traktuje przekroczenie GP?

Data: 2011-01-02 21:35:51
Autor: Imka
Polbank - łagodnie traktuje przekroczenie GP?
In <news:slrnii1mqt.tda.joshuatau.ceti.pl> Jacek Osiecki typed:

Jakoś się w końcu zdarzyło, że umknął mi termin spłaty KK Polbanku: było do
30.12, a zorientowałem się już po ostatniej sesji wychodzącej w mBanku.
Puściłem przelew od razu, więc śmignął pierwszą sesją w sylwestra...

I co? Nie widzę w wyciągu bieżącym naliczonej opłaty, nie widzę też by
w dziale "moje finanse" saldo wskazywało na pobranie odsetek.

Czyżby odpuścili? Może dopiero jutro się okaże, że jednak naliczyli odsetki?
Ktoś przerabiał taki scenariusz (spłata I sesją po terminie spłaty)?

Omsknęło mi się dwa razy, raz dokładnie jak u Ciebie, a drugi raz obsuwa
o cztery dni (z jakimś długim łikendem pośrodku, puściłam z datą
piątkową, a faktycznie wyszedł we wtorek rano).
U mnie przeszło bezboleśnie :)

--
Imka

Polbank - łagodnie traktuje przekroczenie GP?