Polbank - łagodnie traktuje przekroczenie GP?

Data: 2011-01-03 04:02:56
Autor: MK
Polbank - łagodnie traktuje przekroczenie GP?
On 2 Sty, 21:09, Jacek Osiecki <jos...@ceti.pl> wrote:

Czy by odpu cili? Mo e dopiero jutro si oka e, e jednak naliczyli odsetki?
Kto przerabia taki scenariusz (sp ata I sesj po terminie sp aty)?

Z zaufanego zrodla wiem, ze do 4 dni mozna sie spoznic i kar nie
powinno byc :).

MK

Data: 2011-01-04 11:27:39
Autor: orcio
W dniu 2011-01-03 13:02, MK pisze:
[...]

Jak wtedy wygląda historia w BIK ??

orcio

Data: 2011-01-04 11:42:32
Autor: Kamil Jońca
orcio <orci0@op.pl> writes:

[...]

Jeśli chodzi ci o to czy się nie pogarsza, to nie powinna - pierwszy
przedział jest 0-30 dni.
KJ

"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

Polbank - łagodnie traktuje przekroczenie GP?