Polbank lokata 6,5%

Data: 2009-12-09 23:51:07
Autor: glaukonWYTNIJTO
Polbank lokata 6,5%
Nic się ostatnio w lokatach nie działo, więc wrzucam chociaż taką ciekawostkę:

Lokata 3M na 6,5%

Interesujący jest minimalny depozyt: 100 tys. zł.

http://www.polbank.pl/download/regulamin_promocji_lokata_najlepsza.pdf

Data: 2009-12-09 23:58:54
Autor: sorden
Polbank lokata 6,5%
glaukonWYTNIJTO@op.pl wrote:

[...]

Szkoda tylko, ze to nie BFG...

--
in

Data: 2009-12-11 18:45:36
Autor: Arek
Polbank lokata 6,5%
sorden napisał(a) w wiadomości: ...
glaukonWYTNIJTO@op.pl wrote:

http://www.polbank.pl/download/regulamin_promocji_lokata_najlepsza.pdf

Szkoda tylko, ze to nie BFG...

Alu u nich oprócz ichniejszego BFG również państwo już wcześniej ogłosiło
oddzielne gwarancje (szczegółów nie pamiętam) ale to było tuż przed
spędem europejskich min-finów którzy ogłosili podwyżkę gwaracji przez
rodzime BFG do min. 50 kEUR.
Ja tego nie popieram, ale w końcu nie jestm greckim podatnikiem.

Arek

Data: 2009-12-12 09:57:47
Autor: sorden
Polbank lokata 6,5%
Arek wrote:

[...]

Szkoda tylko, ze tym podatnikom dopiero co obnizono rating wiarygodnosci.

--
in

Data: 2009-12-10 00:11:14
Autor: Krzysztof
Polbank lokata 6,5%

<glaukonWYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:0599.00000508.4b2029dbnewsgate.onet.pl...
[...]

Tak a w Grecji coraz gorzej...... i nie podlega to pod nasz BFG

Data: 2009-12-10 00:32:05
Autor: Tomasz Chmielewski
Polbank lokata 6,5%
glaukonWYTNIJTO@op.pl wrote:
Nic się ostatnio w lokatach nie działo, więc wrzucam chociaż taką ciekawostkę:

Lokata 3M na 6,5%

Interesujący jest minimalny depozyt: 100 tys. zł.

Podobnie zaczelo sie w Islandii (z tym, ze wtedy w mediach o kryzysie czy bankructwie kraju nie mowil): najpierw Islandzkie banki oferowaly depozyty z ponadprzecietnym oprocentowaniem, a pare miesiecy pozniej wszystko pier....

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-12-10 01:18:40
Autor: MarekZ
Polbank lokata 6,5%
Użytkownik <glaukonWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0599.00000508.4b2029db@newsgate.onet.pl...

Lokata 3M na 6,5%

Interesujący jest minimalny depozyt: 100 tys. zł.

http://www.polbank.pl/download/regulamin_promocji_lokata_najlepsza.pdf

Ni ma już czasu na zbieranie po kilka tysięcy. ;D

Data: 2009-12-10 01:52:52
Autor: schliesky
Polbank lokata 6,5%
MarekZ wrote:
Ni ma już czasu na zbieranie po kilka tysięcy. ;D

Chyba będą musieli przyspieszyć przejście pod polski nadzór. Miałem w końcu u nich założyć konto... :-)

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2009-12-10 02:52:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polbank lokata 6,5%

"schliesky" hfpgpm$4i1$1@inews.gazeta.pl

Chyba będą musieli przyspieszyć przejście pod polski nadzór. Miałem w końcu u nich założyć konto... :-)

Polska... Stabilizacja... Ład i porządek... Urzędnicy po nocach (czyli
we dnie?) nie śpią, aby nadskakiwać podatnikom... (dzień dobry Inspekcji
Handlowej z Białegostoku, która ma mnie w pupie) A Grecja -- a Fuj!!!

-=-

Przyznać się bez bicia [piany?] -- kto mi życzył, aby mnie krew zalała? :)
I to nocą, gdy będę spał? Akurat dziś śpię w nocy -- nie wiem, dlaczego
tak dziwnie. :) Zbudziłem się zalany krwią!!! Boże, jakie to piękne!!!
Chyba oszalało coś w tym układzie krążenia!!! Zrobiło się mi gorąco,
przyjemnie!!!! Jak ja to lubię!!! We krwi jest tak wiele cudownych
substancji -- nie tylko tlen czy ,,jedzenie'', ale i inne!!! :)
Dawno zauważyłem, że gdyby tak przyspieszyc krążenie krwi -- czułbym się lepiej!!!

-=-

Grecja to chyba nie Albania. :) A może mylę się?
Mam tam dwa mocne po brzegi pucharu. ;) (czyli chyba po 88 groszy)
Więc co -- zabierać? Jeśli tak, to dokąd?! W Mille mam na 7.5% bodajże. :)
Szkoda, że wycofałem 8.5%, gdy tyle mi dali przed niemal rokiem, kiedy to
złotówka padała na pysk...

Przez te oskrzela zupełnie załamały się moje finanse, bo prawie nie wydaję!
Zgroza!!! Trzeba by gdzieś wyskoczyć ,,za miasto''... :)
I to najchętniej właśnie do Grecji!!! Ale nie mam z kim!!! Pełne AC, Assistance,
gwarancja... Wszystko na marne!!! No dobra -- z AC przynajmniej skorzystałem... :)

W Grecji pewnie jest ciepło o tej porze roku. :)
W Hiszpanii tak samo...

9 lat temu na spowiedzi kazano mi modlić się o mądrą dziewczynę!
Dlaczego (za przeproszeniem -- do cholery!) Bóg nie wysłuchuje?!?

Chętnie zobaczyłbym na własne oczęta karę pod Termopilami za opuszczenie pod Maratonem. :)
Nawet greccy ;) Bogowie karali za nieudzielanie pomocy. :) Za to, że Spartanie jedynie
modlili się w czasie, gdy Ateńczycy walczyli z Persami pod Maratonem, Leonidas ze swymi
obrońcami został surowo ukarany pod Termopilami. Rzekomo zniewieściali Ateńczycy (choć
cudem, bo bez pomocy Spartan mieli nikłe szanse) jednak wygrali. :) W obu wypadkach stawką
było uchylenie się przed totalną zagładą cywilizacji greckiej. :) Ateńczycy Miltiadesa
ocalili tę cywilizację poprzez swoją wygraną, podczas nieco później Spartanie za obronę
strategicznego wąwozu i zbawcze opóźnienie w walce zapłacili życiem wszystkich swoich
obrońców... :)

Morał -- spartańskie wychowanie w połączeniu z nadmierną religijnością (czyli absurdalnym
myśleniem) daje smutne efekty, podczas gdy piękno w połączeniu z rozumem daje zwycięstwa
wbrew nadziei, o ile człowiek stanie do walki, choćby pozornie niemożliwej do wygrania... :)

-=-

To jak? Czyścić te mocne? :)

Data: 2009-12-10 05:46:30
Autor: schliesky
Polbank lokata 6,5%
On 10 Gru, 02:52, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

To jak? Czyścić te mocne? :)

Przede wszystkim lepiej nie zadawać takich pytań :-) Bo jak wybuchnie
panika, to na pewno się polbank nie utrzyma, jak zresztą każdy bank w
takiej sytuacji.
Islandii też niby do Albanii daleko, a było ciekawie. No, ale
Brytyjczycy wybili im z głowy gwarantowanie depozytów tylko
Islandczyków, a tak sobie kombinowali na początku. Grecy są w Unii,
więc chyba takich jaj nie mogliby zrobić, nawet gdyby chcieli, bo by
mieli Brukselę na karku?

Data: 2009-12-11 00:10:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polbank lokata 6,5%

"schliesky" a96ec7aa-95f7-4b68-84e7-b5720d45e6b5@s20g2000yqd.googlegroups.com

To jak? Czyścić te mocne? :)

: Przede wszystkim lepiej nie zadawać takich pytań :-) Bo jak wybuchnie
: panika, to na pewno się polbank nie utrzyma, jak zresztą każdy bank w
: takiej sytuacji.

IMO Polska w Eurobanku/Polbanku znaczy niewiele i nawet, gdyby wszyscy
Polacy wycofali swoje depozyty z prawosławnego banku -- ten by nawet
tego nie zauważył. :) I tak mają tu stale straty. :)

: Islandii też niby do Albanii daleko, a było ciekawie.

Aż tak ciekawie, że wszystko padło? Prawdę mówić, nie wiem, o co chodzi
z tą Islandią. Ponadto... Chyba jednak Islandia to mniej bezpieczne
miejsce od (jakby nie patrzeć -- kolebki cywilizacji?) Grecji. :)

[...]

Na Brukselę raczej bym nie liczył. :)

IMO Polska jest mniej stabilna od Grecji, choć do Estonii jej całkiem
daleko. Jak się ma stabilność państwa do stabilności systemu bankowego
czy do_stabilności_kraju/do_stabilności_gospodarki? Niby to jest ze sobą
wzajemnie powiązane, ale może niekoniecznie tak mocno? Ostatecznie banki
w Polsce nie są polskie, więc i stabilność systemu bankowego w Polsce
niekoniecznie jest odzwierciedleniem stabilności gospodarki polskiej.

-=-

Może ustalmy jakiś gryps:

 -- zabierać pieniądze z Grecji, to inaczej:
     -- baza hotelowa w Grecji nie jest przystosowana do aktualnie panującej pogody
 -- nie zabierać stamtąd, o ile dany bank (bo może dorobimy się także innych banków
    greckich w Polsce) jest pewny, to inaczej:
     -- nie jest tam źle, ale nocleg pod namiotem odradzam

aby nie budząc podejrzeń, ;) nie siejąc paniki i nie powodując upadku kurortu,
poinformować resztę Grupowiczów o stanie Polbanku czy innego banku greckiego. :)

-=-

Więc jak -- w którym kurorcie, położonym na terytoriom Polski, panują złe warunki? ;)
Można by jeszcze jakoś ponazywać te banki... Znaczy -- kurorty, aby nie pisać, że w PeKaO
jest koszmarnie brudno, a karaluchy łażą tam po gościach? ;) Grypsy typu bAnk (od Alior)
czy Bank (od BRE) lub Katarzyna (od polskiej kasy, czyli Kaśki) odpadają...

-=-

Ale ja dosłownie bym pojechał do Grecji. :)
Na wycieczkę. :) Na miesiąc czy dwa... :)

Data: 2009-12-11 12:27:59
Autor: Valdi
Polbank lokata 6,5%
"Eneuel Leszek Ciszewski" news:hfrvrg$1da$1inews.gazeta.pl

[...]

Czyli jednak wychodzi na to, że sprzedaż polskiego sektora bankowego w
zachodnie ręce przyniosła nam wymiernie korzyści :)

Data: 2009-12-12 12:51:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polbank lokata 6,5%

"Valdi" hft9s1$vmf$2@news.interia.pl

[...]

Niekoniecznie. Być może nie mielibyśmy tak złej kondycji gospodarczej,
gdyby nie było sprzedaży tych banków. :) Zysk banków byłby zyskiem Polski.
Gdyby te banki były państwowe -- ich zyski płynęłyby tylko do rąk polskich,
bogacąc Polaków i Polskę. To z zysków, czego by nie oddawano w pensjach,
trafiałoby do państwa, które (dzięki temu trafianiu zysków) mogłoby
zmniejszyć podatki. A pensje można by było regulować (ograniczać) za
pomocą popiwków itp. restrykcji. (naród byłby właścicielem, więc miałby
prawo do decydowania o wysokości zarobków)

Ponadto dobre funkcjonowanie banków w Polsce nie wystarczy do dobrego życia w Polsce.

Ponoć ,,nasze'' banki nie mogą odsyłać zysków do swych central -- poza Polskę.
Ile w tym prawdy -- nie wiem. Chyba zero, bo po co ktoś by kupił nasz bank,
jeśli nie mógłby czerpać z tego banku korzyści? Zadowoliłby się satysfakcją
posiadania banku w obcym państwie? :)

Ale istotnie -- w obecnej sytuacji lepiej dla nas, jeśli ,,nasze'' banki
są zagranicznymi, o ile ta zagranica nie ma kryzysu, a chyba nie ma.
Wprawdzie o światowym kryzysie słychać cały czas, ale imo ich kryzys
jest lepszy od naszego dobrobytu pomimo tego, że od czasu do czasu
ktoś podaje, że nigdzie nie ma tak dobrze, jak w Polsce.

Data: 2009-12-12 13:35:29
Autor: MarekZ
Polbank lokata 6,5%
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hg00ci$l9d$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Tak - zero w tym prawdy. Trzeba być kompletnym ciołkiem aby wierzyć, że urzędnicze zapędy wygrają z rynkiem. Transfer zysku za granicę to banalna sprawa, cokolwiek by sobie nie pouchwalali w polskim parlamencie.

Polbank lokata 6,5%