Polbank ma dziĹ› wolne?

Data: 2012-01-31 10:25:33
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Polbank ma dziĹ› wolne?
Hello,

Właśnie zleciłem przelanie z mocnego na pomagające. Dyspozycja zakończyła się komunikatem, że zlecenie przyjęto i mam sprawdzić status dyspozycji jutro! Ki diabeł?

--
MiCHA

Data: 2012-01-31 03:19:53
Autor: ls
Polbank ma dzi¶ wolne?
On 31 Sty, 10:25, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
Hello,

Wła¶nie zleciłem przelanie z mocnego na pomagaj±ce. Dyspozycja
zakończyła się komunikatem, że zlecenie przyjęto i mam sprawdzić status
dyspozycji jutro! Ki diabeł?

Panowie,
Od jutra tylko 1 przelew z "Mocnego" darmowy, wiec chlopcy w PB
przestawiaja wajchy w systemie, zeby zaczal liczyc transakcje.
A ze przy okazji dzisiejsze przelewy musimy odlozyc do jutra?
Nie szkodzi, dzieki temu juz jutro wykorzystamy te darmowe i bedzie
miesiac spokoju ;)
--
pozdr.
ls

Data: 2012-01-31 09:31:52
Autor:
Polbank ma dzi¶ wolne?
Temat: Czasowe opóĽnienia w realizacji transakcji
Wiadomo¶ć:

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniu dzisiejszym mog± wyst±pić chwilowe opóĽnienia
w realizacji przelewów zleconych za po¶rednictwem Systemu Bankowo¶ci
Internetowej Polbank24. Historia transakcji na rachunkach może być
aktualizowana z opóĽnieniem. Ponadto może wyst±pić czasowa niedostępno¶ć
funkcji transakcyjnych systemu.

Za wszelkie niedogodno¶ci serdecznie przepraszamy.

Zespół Polbank24

Data: 2012-01-31 10:36:15
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Polbank ma dzi¶ wolne?
assembea@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

[...]

A obsługa kasowa działa?

--
MiCHA

Data: 2012-01-31 10:27:52
Autor:
Polbank ma dzi¶ wolne?
Bez sensu. Zaksięgowali mi przelew, który przyszedł sesj± o 11:00, ale nie
mog± zaksięgować na bież±co przelewów między moimi rachunkami. --

Data: 2012-01-31 11:17:43
Autor:
Polbank ma dzi¶ wolne?
Niech ich szlag jasny trafi. Wydzwaniać po ludziach w celu wci¶nięcia im
programów oszczędno¶ciowych to się da, ale mieć sprawny system transakcyjny to
już nie :( Czy nasze "z poważaniem" to na pewno "with consideration" ???
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Szanowni Państwo,

 Bankowo¶ć Internetowa Polbank24 jest aktualnie niedostępna z powodu
prowadzonych prac serwisowych. Proszę spróbować ponownie w ci±gu pół godziny.

Za wszelkie niedogodno¶ci serdecznie przepraszamy.

Z poważaniem,
Polbank EFG

  Dear Sirs,

 Polbank24 services are current not available due to maintenance operations.
Please try again in half hour.

In advance we apologize for any inconvenience

With consideration,
Polbank EFG

Data: 2012-01-31 03:38:21
Autor: eisenberg
Polbank ma dzi¶ wolne?
On 31 Sty, 12:17, " " <assem...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
[...]

Przecież od jutra zmieniaj± TOiP! Na mistrzowskim ¶rednie saldo w m-cu
ma być 1000 PLN żeby nie naliczyli opłaty. Może to ma zwi±zek z
kłopotami z serwisem transakcyjnym.
PS Mam nadzieję, że jutro da się zdj±ć kasę z mocnego na mistrzowskie

Data: 2012-01-31 11:42:11
Autor: xbartx
Polbank ma dzi¶ wolne?
Dnia Tue, 31 Jan 2012 03:38:21 -0800, eisenberg napisał(a):

Przecież od jutra zmieniają TOiP! Na mistrzowskim średnie saldo w m-cu
ma być 1000 PLN żeby nie naliczyli opłaty. Może to ma związek z
kłopotami z serwisem transakcyjnym.
PS Mam nadzieję, że jutro da się zdjąć kasę z mocnego na mistrzowskie

Ano fakt od jutro zmiany. A zastrzegał ktoś już kartę z Półbanku? Bo się zaraz okaże, że dzisiaj też nie można he he a od jutro już będzie opłata się zaliczała ;)

--
xbartx

Data: 2012-01-31 03:49:55
Autor: eisenberg
Polbank ma dzi¶ wolne?
On 31 Sty, 12:42, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

> kłopotami z serwisem transakcyjnym.
> PS Mam nadzieję, że jutro da się zdj±ć kasę z mocnego na mistrzowskie

Ano fakt od jutro zmiany. A zastrzegał kto¶ już kartę z Półbanku? Bo się
zaraz okaże, że dzisiaj też nie można he he a od jutro już będzie opłata
się zaliczała ;)

--
xbartx

W debetówkach nie widzę zmian, a KK nie mam i mieć nie chcę

Data: 2012-01-31 04:12:48
Autor: ls
Polbank ma dzi¶ wolne?
On 31 Sty, 12:49, eisenberg wrote:

W debetówkach nie widzę zmian, a KK nie mam i mieć nie chcę

A szkoda, bo KK Polbank-Era (teraz T-Mobile) calkiem fajna (oczywiscie
dla majacych tel. w T-Mobile)
--
pozdr.
ls

Data: 2012-01-31 12:13:36
Autor: xbartx
Polbank ma dzi¶ wolne?
Dnia Tue, 31 Jan 2012 03:49:55 -0800, eisenberg napisał(a):

W debetówkach nie widzę zmian, a KK nie mam i mieć nie chcę

W których debetówkach? Bo ja dla swojej do konta oszczedzającego widzę, dlatego ją zastrzegłem.

--
xbartx

Data: 2012-01-31 05:28:00
Autor: eisenberg
Polbank ma dzi¶ wolne?
On 31 Sty, 13:13, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Tue, 31 Jan 2012 03:49:55 -0800, eisenberg napisał(a):

> W debetówkach nie widzę zmian, a KK nie mam i mieć nie chcę

W których debetówkach? Bo ja dla swojej do konta oszczedzaj±cego widzę,
dlatego j± zastrzegłem.

--
xbartx

Debetówka do mistrzowskiego. Tylko tak± mam. W nowym TOiP czytam, że
dalej 5 transakcji bezgotówkowych w m-cu zwalnia z opłaty. Dla mnie to
pryszcz. Gorzej, że trzeba będzie posłać 1k PLN na mistrzowskie i
trzymać. Albo olać ten półbank

Data: 2012-01-31 13:35:01
Autor: xbartx
Polbank ma dzi¶ wolne?
Dnia Tue, 31 Jan 2012 05:28:00 -0800, eisenberg napisał(a):

Albo olać ten półbank

IMO lepiej olać, bo znając życie zawiedzie Cię w momencie w którym akurat będzie potrzebny. Poza tym jak wspomniałem zbyt marne są te procenty aby się z tym tak męczyć ;)

--
xbartx

Data: 2012-01-31 14:59:02
Autor: Waldek
Polbank ma dziĹ› wolne?

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:jg8qm5$3fs$12inews.gazeta.pl...
[...]

Za duza upierdliwosc z tym pol-bankiem,
i dlatego mam tam tylko KK

Pozdro

Data: 2012-01-31 13:55:34
Autor: Bartnick
Polbank ma dzi¶ wolne?
Witam,

W których debetówkach? Bo ja dla swojej do konta oszczedzaj±cego widzę,
dlatego j± zastrzegłem.

Ja się nawet przeszedłem do oddziału żeby zrezygnować z karty. Element białkowy oczywi¶cie nie wiedział, że dla konta oszczędzaj±cego jest równiez opłata za kartę. Dopiero jak poradziłem, żeby sprawdziła nowy TOiP stwierdziła, że rzeczywi¶cie.
Też pocz±tkowo chciałem tylko zastrzec kartę, ale dezinfolinia stwierdziła, że zastrzeżenie karty nie zwalnia z opłaty, ponieważ w systemie ona jest nadal przypięta do uzytkownika, choc nie może on z niej skorzystać.
Dla bezpieczeństwa zrobiłem więc wycieczkę do oddziału.

Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2012-01-31 13:12:58
Autor: xbartx
Polbank ma dzi¶ wolne?
Dnia Tue, 31 Jan 2012 13:55:34 +0100, Bartnick napisał(a):

Te¿ pocz±tkowo chcia³em tylko zastrzec kartê, ale dezinfolinia
stwierdziÂła, Âże zastrzeÂżenie karty nie zwalnia z opÂłaty, poniewaÂż w
systemie ona jest nadal przypiĂŞta do uzytkownika, choc nie moÂże on z
niej skorzystaæ. Dla bezpieczeñstwa zrobi³em wiêc wycieczkê do oddzia³u.

Hmmm we wszystkim normalnych bankach takie coś w zupełności wystarczy - czyżby w Półbanku miało być inaczej?

--
xbartx

Data: 2012-01-31 14:27:49
Autor: Bartnick
Polbank ma dzis wolne?
Te? pocz?tkowo chcia3em tylko zastrzec karte, ale dezinfolinia
stwierdzi3a, ?e zastrze?enie karty nie zwalnia z op3aty, poniewa? w
systemie ona jest nadal przypieta do uzytkownika, choc nie mo?e on z
niej skorzystaa. Dla bezpieczenstwa zrobi3em wiec wycieczke do oddzia3u.

Hmmm we wszystkim normalnych bankach takie co¶ w zupełno¶ci wystarczy -
czyżby w Półbanku miało być inaczej?

Skoro zastrzegłe¶ to w ci±gu miesi±ca się pewnie przekonasz, czy Polbank działa jak zwykłe banki ;)
Swoj± droga sam jestem ciekaw na ile infolinia wiedziała co mówi. Choć w rozmowie panienka nie zastanawiała się specjalnie nad odpowiedzi± czy po zastrzeżeniu będzie opłata za kartę.
S± dwie ewentualno¶ci:
- tak jej się zdawało
- miała odpowiedĽ przygotowana przez dział obsługi klienta lub co tam z PB maj±.

Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2012-01-31 15:22:53
Autor: Zbigniew Demidowicz
Polbank ma dzi¶ wolne?
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):
Dnia Tue, 31 Jan 2012 03:49:55 -0800, eisenberg napisał(a):

> W debetówkach nie widzę zmian, a KK nie mam i mieć nie chcę

W których debetówkach? Bo ja dla swojej do konta oszczedzającego widzę, dlatego ją zastrzegłem.

Dziwne to, bo ja też nie znalazłem swej by móc zastrzec :-O
Musiałem potuptać do oddziału, tam odstać ok. o,5H, bo ludków z kart± w gar¶ci
(ani chybi w tym samym celu.

Data: 2012-01-31 22:33:04
Autor: Damian News
Polbank ma dziĹ› wolne?
Witam

W debetówkach nie widzę zmian, a KK nie mam i mieć nie chcę

W ktĂłrych debetĂłwkach? Bo ja dla swojej do konta oszczedzajÄ…cego widzÄ™,
dlatego ją zastrzegłem.

Dopiero teraz zauważyłem zmiany po przeczytaniu kilku postów.
Czy mając 2 kart podpięte do Oszczędzającego skasują 2 x 4 zł, albo trzeba wykonać każdą kartą po 5 transakcji.
Wiem  ĹĽe jeszcze nikt tego nie przerabiaĹ‚ ale jak myĹ›licie ?

Trochę się spóźniłem z tymi kartami i w lutym pewnie w plecy kilka złotych :)

Pozdrawiam

Data: 2012-01-31 11:57:19
Autor: xbartx
Polbank ma dzi¶ wolne?
Dnia Tue, 31 Jan 2012 11:42:11 +0000, xbartx napisał(a):

Ano fakt od jutro zmiany. A zastrzegał ktoś już kartę z Półbanku? Bo się
zaraz okaże, że dzisiaj też nie można he he a od jutro już będzie opłata
się zaliczała ;)

Jednak się myliłem. Kartę zastrzegłem bez problemu w Polbanku i co jest szokiem pod dwóch sygnałach zgłosił się konsultant! Niestety karty nie można zastrzec w First Data, bo ich nie obsługują.

--
xbartx

Data: 2012-01-31 12:02:36
Autor: xbartx
Polbank ma dzi¶ wolne?
[...]

Jak dzwoniłem zastrzec kartę przed chwilą, to podpytałem Pani co z tą awarią i Pani powiedziała, że mają problem z przelewami. IMO nasz kochany Półbanku nie wytrzymał ciśnienia i mu pompka strzeliła. Pewnie przed jutrem każdy chciał zdążyć z przelaniem kasy etc (ja np też chciałem wczoraj/dzisiaj wykonać jeszcze kilka przelewów. No ale niestety jak to zwykle w tym półbanku bywa - nie da się. To jest ostateczny, przynajmniej dla mnie, sygnał aby powoli opuścić tego titanika. Zostawię jeszcze kk a resztę zabieram, bo nawet dla tych większych % nie warto się z tym gniotem męczyć.

--
xbartx

Data: 2012-01-31 19:35:11
Autor: kranu
Polbank ma dzi¶ wolne?
W dniu 31.01.2012 12:17, assembea@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
Niech ich szlag jasny trafi. Wydzwaniać po ludziach w celu wci¶nięcia im
programów oszczędno¶ciowych to się da

- bla, bla, bla, bla... zgadza sie pan?
- dziękuję, nie jestem zainteresowany
- ależ panie robercie, proszę nie podejmować pochopnych decyzji
- nie, to moja ostateczna odpowiedĽ, szkoda pana czasu
- ale panie robercie oszczędza pan gdzie¶ pieni±dze?
- tak
- panie robercie, gdzie? bo na pewno to nie lepsza inwestycja
- nie musze sie panu tlumaczyc
- ale panie robercie przeanalizujmy te oferte...

wrrrr, że też człowiek nie potrafi byc na tyle niegrzeczny zeby sie po prostu rozlaczyc.. chociaz kto wie, czy wtedy nie zaznaczy zlosliwie w komputerze, ze sie zgodzilem.. najgorsze jest to, ze zawsze dzwonia w waznej sprawie i zaczynam z nimi rozmawiac w obawie, ze to cos nie tak np. z karta kredytowa

--
pozdrawiam,
  Kranu

Data: 2012-02-01 08:24:08
Autor: xbartx
Polbank ma dzi¶ wolne?
Dnia Tue, 31 Jan 2012 19:35:11 +0100, kranu napisał(a):

wrrrr, że też człowiek nie potrafi byc na tyle niegrzeczny zeby sie po
prostu rozlaczyc.

Ja do tego podchodzę tak. Jeżeli mówię grzecznie i wyraźnie, że sobie nie życzę, że nie ma sensu etc a z drugiej strony nie ma zrozumienia i dalej jest słowotok, to się najzwyczajniej w świecie rozłączam w pół słowa i tyle. Z moich obserwacji działa dosyć dobrze.

--
xbartx

Data: 2012-02-01 14:43:54
Autor: witrak()
Polbank ma dziĹ› wolne?
xbartx <bart@hashzero.net> wrote on 2012-02-01_9:24
[...]

Chcesz powiedzieć, że telefon reaguje ? ;-)

witrak()

Data: 2012-01-31 11:38:10
Autor: xbartx
Polbank ma dzi¶ wolne?
Dnia Tue, 31 Jan 2012 10:25:33 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

Hello,

Właśnie zleciłem przelanie z mocnego na pomagające. Dyspozycja
zakończyła się komunikatem, że zlecenie przyjęto i mam sprawdzić status
dyspozycji jutro! Ki diabeł?

Ja już wczoraj miałem komunikat po zalogowaniu, że sesje wygasła czy tam się zakończyła, więc podejrzewam, że już wczoraj zaliczyli zwałe ale kto by się tam tym w Półbanku przejmował he he. Dzisiaj rzucili frywolny test:

"Bankowość Internetowa Polbank24 jest aktualnie niedostępna z powodu prowadzonych prac serwisowych. Proszę spróbować ponownie w ciągu pół godziny."

Obstawiam, że pół godziny przeciągnie się gdzieś w okolice 15.00 tak żeby ostatnia wychodząca była odfajkowana aby sobie roboty nie robić dodatkowej ;)

--
xbartx

Data: 2012-01-31 15:36:46
Autor: xbartx
Polbank ma dzi¶ wolne?
Dnia Tue, 31 Jan 2012 11:38:10 +0000, xbartx napisał(a):

Obstawiam, że pół godziny przeciągnie się gdzieś w okolice 15.00 tak
żeby ostatnia wychodząca była odfajkowana aby sobie roboty nie robić
dodatkowej ;)

Dużo się nie pomyliłem, bo od około 15.30 już działa wszystko ok.

Data: 2012-01-31 07:50:39
Autor: eisenberg
Polbank ma dzi¶ wolne?
On 31 Sty, 16:36, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Tue, 31 Jan 2012 11:38:10 +0000, xbartx napisał(a):

> Obstawiam, że pół godziny przeci±gnie się gdzie¶ w okolice 15.00 tak
> żeby ostatnia wychodz±ca była odfajkowana aby sobie roboty nie robić
> dodatkowej ;)

Dużo się nie pomyliłem, bo od około 15.30 już działa wszystko ok.

Xenocide

Na to wygl±da. Udało mi się złożyć nawet 2 przelewy zewnętrzne

Data: 2012-01-31 13:37:45
Autor: xbartx
Polbank ma dzi¶ wolne?

Już można się zalogować ale przelew wewnętrzny będzie wykonany - uwaga! - dopiero jutro. Tak ... to w jest dokładnie i ich stylu - można powiedzieć klasyka! Jak pomyślę, że to już mojej współpracy z nimi to od razu mi lepiej ;)

--
xbartx

Data: 2012-02-15 01:06:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polbank ma dzi¶ wolne?

"Przemyslaw Kwiatkowski" 4f27b38d$0$1261$65785112@news.neostrada.pl

Od dzi¶ ma wolne ode mnie. Chyba po 4 latach i 8 miesi±cach.
Jeszcze Dojcze i Alior. :) Jest kryzys -- musz± być cięcia także u mnie!

Polbank ma dziĹ› wolne?