Polbank ma dzi¶ wolne?

Data: 2012-01-31 11:38:10
Autor: xbartx
Polbank ma dzi¶ wolne?
Dnia Tue, 31 Jan 2012 10:25:33 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

Hello,

Właśnie zleciłem przelanie z mocnego na pomagające. Dyspozycja
zakończyła się komunikatem, że zlecenie przyjęto i mam sprawdzić status
dyspozycji jutro! Ki diabeł?

Ja już wczoraj miałem komunikat po zalogowaniu, że sesje wygasła czy tam się zakończyła, więc podejrzewam, że już wczoraj zaliczyli zwałe ale kto by się tam tym w Półbanku przejmował he he. Dzisiaj rzucili frywolny test:

"Bankowość Internetowa Polbank24 jest aktualnie niedostępna z powodu prowadzonych prac serwisowych. Proszę spróbować ponownie w ciągu pół godziny."

Obstawiam, że pół godziny przeciągnie się gdzieś w okolice 15.00 tak żeby ostatnia wychodząca była odfajkowana aby sobie roboty nie robić dodatkowej ;)

--
xbartx

Data: 2012-01-31 15:36:46
Autor: xbartx
Polbank ma dzi¶ wolne?
Dnia Tue, 31 Jan 2012 11:38:10 +0000, xbartx napisał(a):

Obstawiam, że pół godziny przeciągnie się gdzieś w okolice 15.00 tak
żeby ostatnia wychodząca była odfajkowana aby sobie roboty nie robić
dodatkowej ;)

Dużo się nie pomyliłem, bo od około 15.30 już działa wszystko ok.

Data: 2012-01-31 07:50:39
Autor: eisenberg
Polbank ma dzi¶ wolne?
On 31 Sty, 16:36, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Tue, 31 Jan 2012 11:38:10 +0000, xbartx napisał(a):

> Obstawiam, że pół godziny przeci±gnie się gdzie¶ w okolice 15.00 tak
> żeby ostatnia wychodz±ca była odfajkowana aby sobie roboty nie robić
> dodatkowej ;)

Dużo się nie pomyliłem, bo od około 15.30 już działa wszystko ok.

Xenocide

Na to wygl±da. Udało mi się złożyć nawet 2 przelewy zewnętrzne

Polbank ma dzi¶ wolne?