Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc

Data: 2011-12-06 08:56:33
Autor: Q
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
Dla urozmaicenia przestanmy na chwile wieszac psy
na optimowym gniocie - wczoraj wyslalem maila do polbanku:

"Chce wykonac przelew zewnetrzny i pojawia mi sie komunikat:
Nie mo¿na zakoñczyæ transakcji, poniewa¿ przekroczono globalny limit transakcji.
Wiem co ten komunikat oznacza - dlatego wlasnie latem bylem
w oddziale waszego banku i zwiekszylem sobie te chore limity.
[...] Co mam teraz zrobic? [...]"

Dosyc predko dostalem odpowiedz - niestety nie wiem na co :)

"Szanowny Panie,
Uprzejmie informujê, ¿e odwo³anie Pañstwa przelewu nie jest mo¿liwe,
poniewa¿ zosta³ on ju¿ przekazany do realizacji. anulowaæ mo¿na tylko przelew,
który zosta³ zainicjowany przez bankowo¶æ internetow±
minimum na 2 dni robocze przed dat± realizacji.
[...]
Z powa¿aniem, Dominika L.
Specjalista Biuro Telefonicznej Obs³ugi Klienta Polbank EFG S.A"

Parsekurwaerror.
:)

PS
Przypomina mi sie niedawna historia z play'em -
- zadalem pytanie czy moge przejsc z play online na karte
spowrotem na play online na abonament.
Dostalem odpowiedz: "Dziekujemy za przjescie do play fresh.
W razie dodatkowych pytan [...]"
:)

Data: 2011-12-06 10:16:05
Autor: witrak()
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
Q <no@spam.pl> wrote on 2011-12-06_8:56
Dla urozmaicenia przestanmy na chwile wieszac psy
na optimowym gniocie - wczoraj wyslalem maila do polbanku:

"Chce wykonac przelew zewnetrzny i pojawia mi sie komunikat:
Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny
[...]

Uprzejmie informuję, że odwołanie Państwa przelewu nie jest możliwe,
ponieważ został on już przekazany do realizacji. anulować można
tylko przelew,
który został zainicjowany przez bankowość internetową
minimum na 2 dni robocze przed datÄ… realizacji.
[...]
Z poważaniem, Dominika L.
Specjalista Biuro Telefonicznej Obsługi Klienta Polbank EFG S.A"

Parsekurwaerror.
:)

[...]

Jakiś czas temu (ponad 2 lata) byłem wkurzony na mało związane z
pytaniami odpowiedzi w poczcie wenwętrznej EB i zarzuciłem im, że
sztuczna inteligencja obsługująca pocztę wewnętrzną jest zbyt mało
inteligentna :-)
Dostałem oburzoną odpowiedz, że to nie program tylko ludzie... :-)

witrak()

Data: 2011-12-06 12:58:18
Autor: Borys Pogore³o
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
Dnia Tue, 06 Dec 2011 10:16:05 +0100, witrak() napisa³(a):

Jaki¶ czas temu (ponad 2 lata) by³em wkurzony na ma³o zwi±zane z
pytaniami odpowiedzi w poczcie wenwêtrznej EB i zarzuci³em im, ¿e
sztuczna inteligencja obs³uguj±ca pocztê wewnêtrzn± jest zbyt ma³o
inteligentna :-)
Dosta³em oburzon± odpowiedz, ¿e to nie program tylko ludzie... :-)

 Ja siê kiedy¶ zawiesi³em na infolinii Microsoftu. Odebra³ facet o tak
mechanicznym g³osie, ¿e a¿ musia³em zapytaæ, czy rozmawiam z cz³owiekiem ;)

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-12-06 13:37:56
Autor: xbartx
Dnia Tue, 06 Dec 2011 08:56:33 +0100, Q napisał(a):

Dla urozmaicenia przestanmy na chwile wieszac psy na optimowym gniocie -
wczoraj wyslalem maila do polbanku: (...)

No oni tak czasami mają ale nie jest tak źle. Może trochę nie w temacie grupy ale spróbuj napisać coś do allegro - uuuła wtedy dopiero dostaniesz litanie. Z moich obserwacji, to zazwyczaj ostatnie zdanie ewentualnie pisze człowiek. Jak pociągniesz korespondencję dalej to zawsze ale to zawsze odpisują nie na temat, tak aby odechciało Ci się dalej drążyć.

--
xbartx

Data: 2011-12-07 00:34:23
Autor: Q
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
No oni tak czasami mają ale nie jest tak źle.

Jednak jest - dostalem odpowiedz
i znowu nie wiem na jakie pytanie:

"Szanowny Panie
 Uprzejmie informujÄ™, iż standardowy dzienny limit przelewów wewnÄ™trznych to 10.000zÅ‚, a zewnÄ™trznych to 5.000zÅ‚.dzienny limit można zwiÄ™kszyć osobiÅ›cie w oddziale banku. bÄ…dź za pomocÄ… infolinii z pinem do bankowoÅ›ci telefonicznej. [...]
Z poważaniem,
Agnieszka Z. [...]"

Wyglada na to, ze te "ludzkie automaty" czytaja jedynie temat wiadomosci,
i to jeszcze pobieznie, bez zainteresowania czy wrecz zrozumienia...
Boze, ci ludzie testu Turinga by nie przeszli...

A jakby tak w temacie zakurwic siarczyscie?
Ktos probowal? To cos da? "Przykuje" uwage? :)

Data: 2011-12-07 02:06:16
Autor: Wodzu
W dniu 07.12.2011 00:34, Q pisze:

A jakby tak w temacie zakurwic siarczyscie?
Ktos probowal? To cos da? "Przykuje" uwage? :)

Na pewno coś da - pozwoli bez czytania przekierować maila na /dev/null (niewtajemniczeni na pewno się domyślą o co chodzi).

Będąc informatykiem wiem, że 90% pytań od klientów to sprawy trywialne, dawno już wałkowane, które w każdym większym systemie stara się załatwić z automatu, co jednak nie usprawiedliwia bezsensownych i nieadekwatnych odpowiedzi na pozostałych 10%, zwłaszcza jeśli zabiera się za nie człowiek.

Pozdro,
  Wodzu

--
www.pyszne.pl - wirtualne restauracje z prawdziwym jedzeniem :)

Data: 2011-12-07 10:41:06
Autor: xbartx
Dnia Wed, 07 Dec 2011 00:34:23 +0100, Q napisał(a):

[...]

10.000zł, a zewnętrznych to 5.000zł.dzienny limit można zwiększyć
osobiście w oddziale banku. bądź za pomocą infolinii z pinem do
bankowości telefonicznej. [...]
[...]

Może zbierają do kupy maile z podobnymi tematami i sru im z automatu regułkę. Ci co się odezwą to może ktoś się i pochyli.
Siarczyście to może nie, ale napisz, żeby zaczęli Ciebie traktować poważnie i czytać to co do nich napisałeś - może pomoże.

--
xbartx

Data: 2011-12-13 13:17:32
Autor: xbartx
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc

Postanowiłem to sprawdzić i rzeczywiście jest wesoło:

JA:
"Witam

Posiadam u Państwa kartę kredytową Polbank-Era (teraz jest to T-Mobile) i chciałbym ją zamienić na Państwa kartę prestiżową. Czy jest taka możliwość?

BANK:
"Szanowny Panie uprzejmie informuję iż jeśli karta działa poprawnie nie ma możliwości wymiany karty, gdy ta karta straci ważność następna karta będzie już z napisem T-Mobile"

może mają jakiś najazd praktykantów/stażystów albo po prostu to jest wesoła ekipa ;)

--
xbartx

Data: 2011-12-18 14:05:42
Autor: Bankier
W dniu 2011-12-13 14:17, xbartx pisze:

[...]

Nieźle trafiłeś - a wracając do tematu - jest taka możliwość, wystarczy złożyć odpowiednią dyspozycję.

Data: 2011-12-19 18:16:00
Autor: xbartx
Dnia Sun, 18 Dec 2011 14:05:42 +0100, Bankier napisał(a):

Nieźle trafiłeś - a wracając do tematu - jest taka możliwość, wystarczy
złożyć odpowiednią dyspozycję.

Hmmm z tego co pamiętam to u nich jest tak, że trzeba zamknąć jedną kartę i złożyć wniosek o drugą ale czy drugą się dostanie, to już ciężko powiedzieć ;)

Data: 2011-12-21 18:49:58
Autor: Robert Kois
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
Dnia Mon, 19 Dec 2011 18:16:00 +0000 (UTC), xbartx napisa³(a):

Nie¼le trafi³e¶ - a wracaj±c do tematu - jest taka mo¿liwo¶æ, wystarczy
z³o¿yæ odpowiedni± dyspozycjê.
Hmmm z tego co pamiêtam to u nich jest tak, ¿e trzeba zamkn±æ jedn± kartê i z³o¿yæ wniosek o drug± ale czy drug± siê dostanie, to ju¿ ciê¿ko powiedzieæ ;)

We¼ dodatkowo VISA Gold (o ile limit pozwala) a potem zamknij Erê (albo po
dostaniu visy zamieñ na MC Gold ;)). Era jest MC wiêc problemu nie
powinno byæ. Bo 2 sztuki visa gold równocze¶nie nie przechodzi³y. --
Kojer

Data: 2011-12-23 11:54:17
Autor: xbartx
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
Dnia Wed, 21 Dec 2011 18:49:58 +0100, Robert Kois napisał(a):

Weź dodatkowo VISA Gold (o ile limit pozwala) a potem zamknij Erę (albo
po dostaniu visy zamień na MC Gold ;)). Era jest MC więc problemu nie
powinno być. Bo 2 sztuki visa gold równocześnie nie przechodziły.

Ja zadałem to pytanie z czystej ciekawości jaką odpowiedź otrzymam. Raczej, nie mam ochoty aby wyrabiać sobie nową kk lub zamieniać aktualną akurat w tym banku, bo to może okazać się ponad moje siły i możliwości ;)

--
xbartx

Data: 2011-12-23 11:59:30
Autor: xbartx
[...]

A teraz tak się przyglądnąłem tej karcie prestiżowej i wygląda to klasycznie tak jak to zwykle w tym banku :)
W zakładce "Jak otrzymać kartę" na tej stronie:
http://polbank.pl/karty-kredytowe/karty-prestizowe.html

jest link do formularza kontaktowe, który wygląda tak:

http://fundusze.polbankefg.pl/kontakt1

i słowem tam o kartach kredytowych w sekcji temat nie jest wspomniane. Klasyka ;)

--
xbartx

Data: 2011-12-24 16:06:08
Autor: Robert Kois
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
Dnia Fri, 23 Dec 2011 11:59:30 +0000 (UTC), xbartx napisa³(a):

We¼ dodatkowo VISA Gold (o ile limit pozwala) a potem zamknij Erê (albo
po dostaniu visy zamieñ na MC Gold ;)). Era jest MC wiêc problemu nie
powinno byæ. Bo 2 sztuki visa gold równocze¶nie nie przechodzi³y.
A teraz tak siê przygl±dn±³em tej karcie presti¿owej i wygl±da to klasycznie tak jak to zwykle w tym banku :)
W zak³adce "Jak otrzymaæ kartê" na tej stronie:
http://polbank.pl/karty-kredytowe/karty-prestizowe.html
jest link do formularza kontaktowe, który wygl±da tak:
http://fundusze.polbankefg.pl/kontakt1
i s³owem tam o kartach kredytowych w sekcji temat nie jest wspomniane. Klasyka ;)

Wnioski wolê w oddziale sk³adaæ (i to w zasadzie jedyne do czego oddzia³
siê przydaje przy KK). Pracownikowi zale¿y na prowizji od golda wiêc siê
stara (albo trafi³em na kompetentnego) :).

--
Kojer

Data: 2011-12-29 12:03:22
Autor: xbartx
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
Dnia Sat, 24 Dec 2011 16:06:08 +0100, Robert Kois napisał(a):

Wnioski wolę w oddziale składać (i to w zasadzie jedyne do czego oddział
się przydaje przy KK). Pracownikowi zależy na prowizji od golda więc się
stara (albo trafiłem na kompetentnego) :).

Gdyby była prosta procedura zamiany jednej karty w drugą - tak jak np w Citi to tak ale dobrze wiem, że tutaj jest to postawione na głowie. Dlatego też nawet nie będę próbował ;)

--
xbartx

Data: 2011-12-24 22:11:55
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Bankier pisze:

Nieźle trafiłeś - a wracając do tematu - jest taka możliwość, wystarczy
złożyć odpowiednią dyspozycję.

E tam... Swego czasu złożyłem wniosek o zamianę MC na Visę, przy
zachowaniu istniejącego limitu. Dostałem odmowę ze względu na... "brak
zdolności kredytowej". Sęk w tym, że "odmowa zamiany" oczywiście
oznaczała pozostawienie mi oryginalnej karty MC z istniejącym limitem.
Używałem jej sobie nadal, bo najwyraźniej dla Półbanku zdolność
kredytowa na MC jest czym innym niż zdolność kredytowa na Visę... :-)

--
MiCHA

Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc