Data: 2011-12-06 08:56:33 | |
Autor: Q | |
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc | |
Dla urozmaicenia przestanmy na chwile wieszac psy
na optimowym gniocie - wczoraj wyslalem maila do polbanku: "Chce wykonac przelew zewnetrzny i pojawia mi sie komunikat: Nie mo¿na zakoñczyæ transakcji, poniewa¿ przekroczono globalny limit transakcji. Wiem co ten komunikat oznacza - dlatego wlasnie latem bylem w oddziale waszego banku i zwiekszylem sobie te chore limity. [...] Co mam teraz zrobic? [...]" Dosyc predko dostalem odpowiedz - niestety nie wiem na co :) "Szanowny Panie, Uprzejmie informujê, ¿e odwo³anie Pañstwa przelewu nie jest mo¿liwe, poniewa¿ zosta³ on ju¿ przekazany do realizacji. anulowaæ mo¿na tylko przelew, który zosta³ zainicjowany przez bankowo¶æ internetow± minimum na 2 dni robocze przed dat± realizacji. [...] Z powa¿aniem, Dominika L. Specjalista Biuro Telefonicznej Obs³ugi Klienta Polbank EFG S.A" Parsekurwaerror. :) PS Przypomina mi sie niedawna historia z play'em - - zadalem pytanie czy moge przejsc z play online na karte spowrotem na play online na abonament. Dostalem odpowiedz: "Dziekujemy za przjescie do play fresh. W razie dodatkowych pytan [...]" :) |
|
Data: 2011-12-06 10:16:05 | |
Autor: witrak() | |
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc | |
Q <no@spam.pl> wrote on 2011-12-06_8:56
Dla urozmaicenia przestanmy na chwile wieszac psy Jakiś czas temu (ponad 2 lata) byłem wkurzony na mało związane z pytaniami odpowiedzi w poczcie wenwętrznej EB i zarzuciłem im, że sztuczna inteligencja obsługująca pocztę wewnętrzną jest zbyt mało inteligentna :-) Dostałem oburzoną odpowiedz, że to nie program tylko ludzie... :-) witrak() |
|
Data: 2011-12-06 12:58:18 | |
Autor: Borys Pogore³o | |
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc | |
Dnia Tue, 06 Dec 2011 10:16:05 +0100, witrak() napisa³(a):
Jaki¶ czas temu (ponad 2 lata) by³em wkurzony na ma³o zwi±zane z Ja siê kiedy¶ zawiesi³em na infolinii Microsoftu. Odebra³ facet o tak mechanicznym g³osie, ¿e a¿ musia³em zapytaæ, czy rozmawiam z cz³owiekiem ;) -- Borys Pogore³o borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2011-12-06 13:37:56 | |
Autor: xbartx | |
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc | |
Dnia Tue, 06 Dec 2011 08:56:33 +0100, Q napisał(a):
Dla urozmaicenia przestanmy na chwile wieszac psy na optimowym gniocie - No oni tak czasami mają ale nie jest tak źle. Może trochę nie w temacie grupy ale spróbuj napisać coś do allegro - uuuła wtedy dopiero dostaniesz litanie. Z moich obserwacji, to zazwyczaj ostatnie zdanie ewentualnie pisze człowiek. Jak pociągniesz korespondencję dalej to zawsze ale to zawsze odpisują nie na temat, tak aby odechciało Ci się dalej drążyć. -- xbartx |
|
Data: 2011-12-07 00:34:23 | |
Autor: Q | |
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc | |
No oni tak czasami mają ale nie jest tak źle. Jednak jest - dostalem odpowiedz i znowu nie wiem na jakie pytanie: "Szanowny Panie Uprzejmie informuję, iż standardowy dzienny limit przelewów wewnętrznych to 10.000zł, a zewnętrznych to 5.000zł.dzienny limit można zwiększyć osobiście w oddziale banku. bądź za pomocą infolinii z pinem do bankowości telefonicznej. [...] Z poważaniem, Agnieszka Z. [...]" Wyglada na to, ze te "ludzkie automaty" czytaja jedynie temat wiadomosci, i to jeszcze pobieznie, bez zainteresowania czy wrecz zrozumienia... Boze, ci ludzie testu Turinga by nie przeszli... A jakby tak w temacie zakurwic siarczyscie? Ktos probowal? To cos da? "Przykuje" uwage? :) |
|
Data: 2011-12-07 02:06:16 | |
Autor: Wodzu | |
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc | |
W dniu 07.12.2011 00:34, Q pisze:
A jakby tak w temacie zakurwic siarczyscie? Na pewno coś da - pozwoli bez czytania przekierować maila na /dev/null (niewtajemniczeni na pewno się domyślą o co chodzi). Będąc informatykiem wiem, że 90% pytań od klientów to sprawy trywialne, dawno już wałkowane, które w każdym większym systemie stara się załatwić z automatu, co jednak nie usprawiedliwia bezsensownych i nieadekwatnych odpowiedzi na pozostałych 10%, zwłaszcza jeśli zabiera się za nie człowiek. Pozdro, Wodzu -- www.pyszne.pl - wirtualne restauracje z prawdziwym jedzeniem :) |
|
Data: 2011-12-07 10:41:06 | |
Autor: xbartx | |
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc | |
Dnia Wed, 07 Dec 2011 00:34:23 +0100, Q napisał(a):
No oni tak czasami mają ale nie jest tak źle. Może zbierają do kupy maile z podobnymi tematami i sru im z automatu regułkę. Ci co się odezwą to może ktoś się i pochyli. Siarczyście to może nie, ale napisz, żeby zaczęli Ciebie traktować poważnie i czytać to co do nich napisałeś - może pomoże. -- xbartx |
|
Data: 2011-12-13 13:17:32 | |
Autor: xbartx | |
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc | |
Postanowiłem to sprawdzić i rzeczywiście jest wesoło: JA: "Witam Posiadam u Państwa kartę kredytową Polbank-Era (teraz jest to T-Mobile) i chciałbym ją zamienić na Państwa kartę prestiżową. Czy jest taka możliwość? BANK: "Szanowny Panie uprzejmie informuję iż jeśli karta działa poprawnie nie ma możliwości wymiany karty, gdy ta karta straci ważność następna karta będzie już z napisem T-Mobile" może mają jakiś najazd praktykantów/stażystów albo po prostu to jest wesoła ekipa ;) -- xbartx |
|
Data: 2011-12-18 14:05:42 | |
Autor: Bankier | |
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc | |
W dniu 2011-12-13 14:17, xbartx pisze:
Nieźle trafiłeś - a wracając do tematu - jest taka możliwość, wystarczy złożyć odpowiednią dyspozycję. |
|
Data: 2011-12-19 18:16:00 | |
Autor: xbartx | |
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc | |
Dnia Sun, 18 Dec 2011 14:05:42 +0100, Bankier napisał(a):
Nieźle trafiłeś - a wracając do tematu - jest taka możliwość, wystarczy Hmmm z tego co pamiętam to u nich jest tak, że trzeba zamknąć jedną kartę i złożyć wniosek o drugą ale czy drugą się dostanie, to już ciężko powiedzieć ;) -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2011-12-21 18:49:58 | |
Autor: Robert Kois | |
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc | |
Dnia Mon, 19 Dec 2011 18:16:00 +0000 (UTC), xbartx napisa³(a):
Nie¼le trafi³e¶ - a wracaj±c do tematu - jest taka mo¿liwo¶æ, wystarczyHmmm z tego co pamiêtam to u nich jest tak, ¿e trzeba zamkn±æ jedn± kartê i z³o¿yæ wniosek o drug± ale czy drug± siê dostanie, to ju¿ ciê¿ko powiedzieæ ;) We¼ dodatkowo VISA Gold (o ile limit pozwala) a potem zamknij Erê (albo po dostaniu visy zamieñ na MC Gold ;)). Era jest MC wiêc problemu nie powinno byæ. Bo 2 sztuki visa gold równocze¶nie nie przechodzi³y. -- Kojer |
|
Data: 2011-12-23 11:54:17 | |
Autor: xbartx | |
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc | |
Dnia Wed, 21 Dec 2011 18:49:58 +0100, Robert Kois napisał(a):
Weź dodatkowo VISA Gold (o ile limit pozwala) a potem zamknij Erę (albo Ja zadałem to pytanie z czystej ciekawości jaką odpowiedź otrzymam. Raczej, nie mam ochoty aby wyrabiać sobie nową kk lub zamieniać aktualną akurat w tym banku, bo to może okazać się ponad moje siły i możliwości ;) -- xbartx |
|
Data: 2011-12-23 11:59:30 | |
Autor: xbartx | |
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc | |
Dnia Wed, 21 Dec 2011 18:49:58 +0100, Robert Kois napisał(a):
Weź dodatkowo VISA Gold (o ile limit pozwala) a potem zamknij Erę (albo A teraz tak się przyglądnąłem tej karcie prestiżowej i wygląda to klasycznie tak jak to zwykle w tym banku :) W zakładce "Jak otrzymać kartę" na tej stronie: http://polbank.pl/karty-kredytowe/karty-prestizowe.html jest link do formularza kontaktowe, który wygląda tak: http://fundusze.polbankefg.pl/kontakt1 i słowem tam o kartach kredytowych w sekcji temat nie jest wspomniane. Klasyka ;) -- xbartx |
|
Data: 2011-12-24 16:06:08 | |
Autor: Robert Kois | |
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc | |
Dnia Fri, 23 Dec 2011 11:59:30 +0000 (UTC), xbartx napisa³(a):
We¼ dodatkowo VISA Gold (o ile limit pozwala) a potem zamknij Erê (alboA teraz tak siê przygl±dn±³em tej karcie presti¿owej i wygl±da to klasycznie tak jak to zwykle w tym banku :) Wnioski wolê w oddziale sk³adaæ (i to w zasadzie jedyne do czego oddzia³ siê przydaje przy KK). Pracownikowi zale¿y na prowizji od golda wiêc siê stara (albo trafi³em na kompetentnego) :). -- Kojer |
|
Data: 2011-12-29 12:03:22 | |
Autor: xbartx | |
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc | |
Dnia Sat, 24 Dec 2011 16:06:08 +0100, Robert Kois napisał(a):
Wnioski wolę w oddziale składać (i to w zasadzie jedyne do czego oddział Gdyby była prosta procedura zamiany jednej karty w drugą - tak jak np w Citi to tak ale dobrze wiem, że tutaj jest to postawione na głowie. Dlatego też nawet nie będę próbował ;) -- xbartx |
|
Data: 2011-12-24 22:11:55 | |
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski | |
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc | |
Bankier pisze:
Nieźle trafiłeś - a wracając do tematu - jest taka możliwość, wystarczy E tam... Swego czasu złożyłem wniosek o zamianę MC na Visę, przy zachowaniu istniejącego limitu. Dostałem odmowę ze względu na... "brak zdolności kredytowej". Sęk w tym, że "odmowa zamiany" oczywiście oznaczała pozostawienie mi oryginalnej karty MC z istniejącym limitem. Używałem jej sobie nadal, bo najwyraźniej dla Półbanku zdolność kredytowa na MC jest czym innym niż zdolność kredytowa na Visę... :-) -- MiCHA |