Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc

Data: 2011-12-06 10:16:05
Autor: witrak()
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
Q <no@spam.pl> wrote on 2011-12-06_8:56
Dla urozmaicenia przestanmy na chwile wieszac psy
na optimowym gniocie - wczoraj wyslalem maila do polbanku:

"Chce wykonac przelew zewnetrzny i pojawia mi sie komunikat:
Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny
limit transakcji.
Wiem co ten komunikat oznacza - dlatego wlasnie latem bylem
w oddziale waszego banku i zwiekszylem sobie te chore limity.
[...] Co mam teraz zrobic? [...]"

Dosyc predko dostalem odpowiedz - niestety nie wiem na co :)

"Szanowny Panie,
Uprzejmie informuję, że odwołanie Państwa przelewu nie jest możliwe,
ponieważ został on już przekazany do realizacji. anulować można
tylko przelew,
który został zainicjowany przez bankowość internetową
minimum na 2 dni robocze przed datÄ… realizacji.
[...]
Z powaĹĽaniem, Dominika L.
Specjalista Biuro Telefonicznej Obsługi Klienta Polbank EFG S.A"

Parsekurwaerror.
:)

PS
Przypomina mi sie niedawna historia z play'em -
- zadalem pytanie czy moge przejsc z play online na karte
spowrotem na play online na abonament.
Dostalem odpowiedz: "Dziekujemy za przjescie do play fresh.
W razie dodatkowych pytan [...]"
:)

Jakiś czas temu (ponad 2 lata) byłem wkurzony na mało związane z
pytaniami odpowiedzi w poczcie wenwętrznej EB i zarzuciłem im, że
sztuczna inteligencja obsługująca pocztę wewnętrzną jest zbyt mało
inteligentna :-)
Dostałem oburzoną odpowiedz, że to nie program tylko ludzie... :-)

witrak()

Data: 2011-12-06 12:58:18
Autor: Borys Pogoreło
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
Dnia Tue, 06 Dec 2011 10:16:05 +0100, witrak() napisał(a):

Jaki¶ czas temu (ponad 2 lata) byłem wkurzony na mało zwi±zane z
pytaniami odpowiedzi w poczcie wenwętrznej EB i zarzuciłem im, że
sztuczna inteligencja obsługuj±ca pocztę wewnętrzn± jest zbyt mało
inteligentna :-)
Dostałem oburzon± odpowiedz, że to nie program tylko ludzie... :-)

 Ja się kiedy¶ zawiesiłem na infolinii Microsoftu. Odebrał facet o tak
mechanicznym głosie, że aż musiałem zapytać, czy rozmawiam z człowiekiem ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc