Data: 2011-12-06 13:37:56 | |
Autor: xbartx | |
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc | |
Dnia Tue, 06 Dec 2011 08:56:33 +0100, Q napisał(a):
Dla urozmaicenia przestanmy na chwile wieszac psy na optimowym gniocie - No oni tak czasami mają ale nie jest tak źle. Może trochę nie w temacie grupy ale spróbuj napisać coś do allegro - uuuła wtedy dopiero dostaniesz litanie. Z moich obserwacji, to zazwyczaj ostatnie zdanie ewentualnie pisze człowiek. Jak pociągniesz korespondencję dalej to zawsze ale to zawsze odpisują nie na temat, tak aby odechciało Ci się dalej drążyć. -- xbartx |
|
Data: 2011-12-07 00:34:23 | |
Autor: Q | |
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc | |
No oni tak czasami mają ale nie jest tak źle. Jednak jest - dostalem odpowiedz i znowu nie wiem na jakie pytanie: "Szanowny Panie Uprzejmie informuję, iż standardowy dzienny limit przelewów wewnętrznych to 10.000zł, a zewnętrznych to 5.000zł.dzienny limit można zwiększyć osobiście w oddziale banku. bądź za pomocą infolinii z pinem do bankowości telefonicznej. [...] Z poważaniem, Agnieszka Z. [...]" Wyglada na to, ze te "ludzkie automaty" czytaja jedynie temat wiadomosci, i to jeszcze pobieznie, bez zainteresowania czy wrecz zrozumienia... Boze, ci ludzie testu Turinga by nie przeszli... A jakby tak w temacie zakurwic siarczyscie? Ktos probowal? To cos da? "Przykuje" uwage? :) |
|
Data: 2011-12-07 02:06:16 | |
Autor: Wodzu | |
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc | |
W dniu 07.12.2011 00:34, Q pisze:
A jakby tak w temacie zakurwic siarczyscie? Na pewno coś da - pozwoli bez czytania przekierować maila na /dev/null (niewtajemniczeni na pewno się domyślą o co chodzi). Będąc informatykiem wiem, że 90% pytań od klientów to sprawy trywialne, dawno już wałkowane, które w każdym większym systemie stara się załatwić z automatu, co jednak nie usprawiedliwia bezsensownych i nieadekwatnych odpowiedzi na pozostałych 10%, zwłaszcza jeśli zabiera się za nie człowiek. Pozdro, Wodzu -- www.pyszne.pl - wirtualne restauracje z prawdziwym jedzeniem :) |
|
Data: 2011-12-07 10:41:06 | |
Autor: xbartx | |
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc | |
Dnia Wed, 07 Dec 2011 00:34:23 +0100, Q napisał(a):
No oni tak czasami mają ale nie jest tak źle. Może zbierają do kupy maile z podobnymi tematami i sru im z automatu regułkę. Ci co się odezwą to może ktoś się i pochyli. Siarczyście to może nie, ale napisz, żeby zaczęli Ciebie traktować poważnie i czytać to co do nich napisałeś - może pomoże. -- xbartx |