Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc

Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc

Data: 2011-12-06 13:37:56
Autor: xbartx
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
Dnia Tue, 06 Dec 2011 08:56:33 +0100, Q napisał(a):

Dla urozmaicenia przestanmy na chwile wieszac psy na optimowym gniocie -
wczoraj wyslalem maila do polbanku: (...)

No oni tak czasami mają ale nie jest tak źle. Może trochę nie w temacie grupy ale spróbuj napisać coś do allegro - uuuła wtedy dopiero dostaniesz litanie. Z moich obserwacji, to zazwyczaj ostatnie zdanie ewentualnie pisze człowiek. Jak pociągniesz korespondencję dalej to zawsze ale to zawsze odpisują nie na temat, tak aby odechciało Ci się dalej drążyć.



--
xbartx

Data: 2011-12-07 00:34:23
Autor: Q
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
No oni tak czasami mają ale nie jest tak źle.

Jednak jest - dostalem odpowiedz
i znowu nie wiem na jakie pytanie:

"Szanowny Panie
 Uprzejmie informujÄ™, iż standardowy dzienny limit przelewów wewnÄ™trznych to 10.000zÅ‚, a zewnÄ™trznych to 5.000zÅ‚.dzienny limit można zwiÄ™kszyć osobiÅ›cie w oddziale banku. bÄ…dź za pomocÄ… infolinii z pinem do bankowoÅ›ci telefonicznej. [...]
Z poważaniem,
Agnieszka Z. [...]"

Wyglada na to, ze te "ludzkie automaty" czytaja jedynie temat wiadomosci,
i to jeszcze pobieznie, bez zainteresowania czy wrecz zrozumienia...
Boze, ci ludzie testu Turinga by nie przeszli...

A jakby tak w temacie zakurwic siarczyscie?
Ktos probowal? To cos da? "Przykuje" uwage? :)

Data: 2011-12-07 02:06:16
Autor: Wodzu
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
W dniu 07.12.2011 00:34, Q pisze:

A jakby tak w temacie zakurwic siarczyscie?
Ktos probowal? To cos da? "Przykuje" uwage? :)


Na pewno coś da - pozwoli bez czytania przekierować maila na /dev/null (niewtajemniczeni na pewno się domyślą o co chodzi).

Będąc informatykiem wiem, że 90% pytań od klientów to sprawy trywialne, dawno już wałkowane, które w każdym większym systemie stara się załatwić z automatu, co jednak nie usprawiedliwia bezsensownych i nieadekwatnych odpowiedzi na pozostałych 10%, zwłaszcza jeśli zabiera się za nie człowiek.

Pozdro,
  Wodzu


--
www.pyszne.pl - wirtualne restauracje z prawdziwym jedzeniem :)

Data: 2011-12-07 10:41:06
Autor: xbartx
Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
Dnia Wed, 07 Dec 2011 00:34:23 +0100, Q napisał(a):

No oni tak czasami mają ale nie jest tak źle.

Jednak jest - dostalem odpowiedz
i znowu nie wiem na jakie pytanie:

"Szanowny Panie
 Uprzejmie informujÄ™, iż standardowy dzienny limit przelewów
 wewnÄ™trznych to
10.000zł, a zewnętrznych to 5.000zł.dzienny limit można zwiększyć
osobiście w oddziale banku. bądź za pomocą infolinii z pinem do
bankowości telefonicznej. [...]
Z poważaniem,
Agnieszka Z. [...]"

Wyglada na to, ze te "ludzkie automaty" czytaja jedynie temat
wiadomosci, i to jeszcze pobieznie, bez zainteresowania czy wrecz
zrozumienia... Boze, ci ludzie testu Turinga by nie przeszli...

A jakby tak w temacie zakurwic siarczyscie? Ktos probowal? To cos da?
"Przykuje" uwage? :)

Może zbierają do kupy maile z podobnymi tematami i sru im z automatu regułkę. Ci co się odezwą to może ktoś się i pochyli.
Siarczyście to może nie, ale napisz, żeby zaczęli Ciebie traktować poważnie i czytać to co do nich napisałeś - może pomoże.



--
xbartx

Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona