Polbank - nowa KK jest na PIN ?

Data: 2012-12-10 12:34:51
Autor: radekp@konto.pl
Polbank - nowa KK jest na PIN ?
Dostałem wznowioną KK z Polbanku (zwykła kredytówkę VISA).

Te nowe są już "PIN only"? Dzisiaj trochę się zdzwiłem.
AFAIR nigdy pinu nie ustanawiałem, karta "od zawsze" była na podpis.

Da się to zmienić na podpis? A jeżeli nie to jak odzyskać PIN? :)

Data: 2012-12-10 04:00:37
Autor: luc
Polbank - nowa KK jest na PIN ?
W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 12:34:51 UTC+1 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
Dostałem wznowioną KK z Polbanku (zwykła kredytówkę VISA).

Te nowe są już "PIN only"? Dzisiaj trochę się zdzwiłem.

AFAIR nigdy pinu nie ustanawiałem, karta "od zawsze" była na podpis.

W jednym miejscu, w którym autoryzują przez pasek, dalej jest na podpis.. Reszta transakcji - chipowych idzie przez pin...

Da się to zmienić na podpis? A jeżeli nie to jak odzyskać PIN? :)

W TOiP dla KK jest pozycja: Opłata za odtworzenie kodu PIN - 10 PLN, a 0 PLN jak masz Prestiżową Kartę Kredytową.

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-03 11:31:44
Autor: radekp@konto.pl
Polbank - nowa KK jest na PIN ?
Mon, 10 Dec 2012 04:00:37 -0800 (PST), w
<4cc58a40-eb6e-4ee4-95ff-8b90d83c98ec@googlegroups.com>, luc <bananek@gmx.net>
napisał(-a):

> Te nowe są już "PIN only"? Dzisiaj trochę się zdzwiłem.

A próbował już ktoś "zdezaktywować" chipa przez operacje na stykach?

Data: 2012-12-10 04:01:07
Autor: krzysztofsf
Polbank - nowa KK jest na PIN ?
On 10 Gru, 12:34, "rad...@konto.pl" <rad...@konto.pl> wrote:
[...]

Aktywacje robilo sie w bankomacie.
Wtedy wklepywalo sie pin dostarczony z karta, ewentualnie pozniej
zmienialo sie go na inny.

Mialem sterte kopert z pinami od kart polbankowych (debetowa, konto,
konto oszczednosciowe, karta do "konta" z kredytem") i sprawdzalem
ktorry pasuje, gdy nadeslali KK z chipem :)

Data: 2012-12-10 05:10:26
Autor: Olgierd
Polbank - nowa KK jest na PIN ?
[...]

Karty Polbanku idą na pin od prawie 2 lat. Jak wówczas dostałem taką wznowioną, była informacja, że bez względu na wzgląd można było sobie za darmo wytworzyć nowy numerek.

--
Olgierd
http://LegeArtis.org.pl

Data: 2013-01-03 11:32:28
Autor: radekp@konto.pl
Polbank - nowa KK jest na PIN ?
Mon, 10 Dec 2012 05:10:26 -0800 (PST), w
<e3d0bd9a-7888-4113-8f8f-2bef091b07c1@googlegroups.com>, Olgierd
<olgierdr@gmail.com> napisał(-a):

Karty Polbanku idą na pin od prawie 2 lat. Jak wówczas dostałem taką wznowioną, była informacja, że bez względu na wzgląd można było sobie za darmo wytworzyć nowy numerek.

Moja została dopiero co wznowiona -- i czekam na nowy PIN -- ale za 10zł.

Data: 2012-12-10 20:23:10
Autor: W
Polbank - nowa KK jest na PIN ?
radekp@konto.pl wystukał, co następuje:

[...]

SOT:
a dlaczego podpis >> pin? :)

Data: 2012-12-10 22:35:37
Autor: MarcinF
Polbank - nowa KK jest na PIN ?
W dniu 2012-12-10 21:23, W pisze:

SOT:
a dlaczego podpis >> pin? :)

Bo nie dość że pin trzeba pamiętać, to jeszcze trudniej się wyprzeć
potwierdzonej nim transakcji.

Data: 2013-01-03 04:30:04
Autor: ls
Polbank - nowa KK jest na PIN ?
W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 12:34:51 UTC+1 użytkownik rad napisał:
[...]

Jak zaplakalem do telefonu, ze zawsze podpisywalem, wiec nie pamietam pinu, to pozwolili wygenerowac nowy i nie wzieli za to kaski

--
pozdr.
ls

Polbank - nowa KK jest na PIN ?