Polbank - nowa KK jest na PIN ?

Data: 2012-12-10 04:00:37
Autor: luc
Polbank - nowa KK jest na PIN ?
W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 12:34:51 UTC+1 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
Dostałem wznowioną KK z Polbanku (zwykła kredytówkę VISA).

Te nowe są już "PIN only"? Dzisiaj trochę się zdzwiłem.

AFAIR nigdy pinu nie ustanawiałem, karta "od zawsze" była na podpis.

W jednym miejscu, w którym autoryzują przez pasek, dalej jest na podpis.. Reszta transakcji - chipowych idzie przez pin...

Da się to zmienić na podpis? A jeżeli nie to jak odzyskać PIN? :)

W TOiP dla KK jest pozycja: Opłata za odtworzenie kodu PIN - 10 PLN, a 0 PLN jak masz Prestiżową Kartę Kredytową.

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-03 11:31:44
Autor: radekp@konto.pl
Polbank - nowa KK jest na PIN ?
Mon, 10 Dec 2012 04:00:37 -0800 (PST), w
<4cc58a40-eb6e-4ee4-95ff-8b90d83c98ec@googlegroups.com>, luc <bananek@gmx.net>
napisał(-a):

> Te nowe są już "PIN only"? Dzisiaj trochę się zdzwiłem.

A próbował już ktoś "zdezaktywować" chipa przez operacje na stykach?

Polbank - nowa KK jest na PIN ?