Polbank, nowa TOiP, stara KK

Data: 2009-07-19 06:15:41
Autor: Josh01
Polbank, nowa TOiP, stara KK
Właśnie dostałem kolejny wyciąg z KK (VISA Silver) i nie ma tam
informacji o nowej TOiP obowiązującej od 16.06.2009. Czy to oznacza,
że wszystkie te opłaty za ubezpieczenia, cashback itp. dotyczą tylko
nowowydawanych kart? Czy też Polbank "zapomniał" poinformować o nowej
TOiP i na kolejnym wyciągu mam się spodziewać "niespodzianek" w
postaci nowych opłat?

Data: 2009-07-19 16:57:48
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Polbank, nowa TOiP, stara KK
On 19-07-09 15:15, Josh01 wrote:
[...]

Tylko dla nowych. W przyszlosci maja dac mozliwowsc migracji.

Data: 2009-07-19 20:06:53
Autor: Olgierd
Polbank, nowa TOiP, stara KK
Dnia Sun, 19 Jul 2009 16:57:48 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
napisał(a):

[...]

No właśnie też się zdziwiłem, że nic. Testowo wykonałem kilka transakcji w ostatnim miesiącu, ale jak tak to widzę, że karta znów pójdzie do szuflady na jakiś czas.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-07-19 22:22:46
Autor: krzysztofsf@wp.pl
Polbank, nowa TOiP, stara KK
napisał(a):

> [...]

Testowo wykonałem kilka transakcji w ostatnim miesiącu, ale jak tak to
widzę, że karta znów pójdzie do szuflady na jakiś czas.

Poniewaz nie uzyskalem KK ERA Polbank - i juz nie uzyskam w
najblizszym czasie, bo wszedlem w raty 0% x 30 , naciagajac do
nieprzytomnosci zdolnosc kredytowa (wg bankow), jestem zadowolony, ze
nie wlaczaja tego obligatoryjnie - cashback na KK Polbanku przy malym
wykorzystaniu karty kwotowo a oblozeniu jej zakupem na raty,
spowoduje , ze koszt ubezpieczenia bedzie dochodzil do kosztu kredytu
(np mamy zakup za 2 tyz na 12 rat a srednio robimy do 100 zl
miesiecznei zakupow ta karta).

Data: 2009-07-28 08:35:49
Autor: Robert Kois
Polbank, nowa TOiP, stara KK