Polbank obługa

Data: 2009-09-08 20:47:23
Autor: Damian_niusy
Polbank obługa
Z cyklu ponarzekajmy sobie :)

Tydzień temu otwarłem sobie rachunek w Polbanku + konto mocne obyło się bez problemów w 15-20 min konta założone, przelałem kasiorkę i wszystko ładnie procentuje. Widz±c że wszystko OK postanowiłem dzisiaj po pracy (godz 17) bank czynny do 18 otworzyć drugie konto mocne + wyrobić sobie kartę debetow± do konta.
I tu 1 zonk, dostałem odpowiedĽ że się nie da. Wie pan ja już dzisiaj kończę a jest tylko jeszcze 1 koleżanka to panu jej nie wyrobimy. :P No my¶lę sobie ok trudno na razie mi ona nie potrzebna.
To otwieramy konto i co, też się nie da. Daję dowód osobisty pani co¶ sobie klepie w komputer i prosi o ID. Małe zdziwienie ale cóż trzeba było sobie to przypomnieć :). Kod podany a pani chce umowę bo bez umowy się nie da otworzyć konta mocnego. Ponoć jeszcze nie zeskanowali podpisu i nie ma w systemie z czym porównać.
Co to za bank, jakby kobitka ruszyła się i pogrzebała w papierach to by sobie znalazła mój podpis. Widać strasznie sie jej spieszyło do domu (pracuje do 18)

Ale jak nie chc± moich pieniędzy to ja się prosić nie będę, polec± do Eurobanku.
Widać te wszystkie opisy na grupie że z tym bankiem łatwo nie będzie zaczynaj± się urealniać. A my¶lałem że tak fajnie będzie jak przy zakładaniu rachunku. No cóż lekko nie będzie.

Damian

PS. W czasie jak czekałem było 2 klientów i składali reklamację. Ta sama pani to zamiast przyj±ć reklamacje i j± wklepać do systemu to dała go¶ciowi pust± kartkę i kazała mu sobie pisać j± na miejscu.

Data: 2009-09-08 20:58:33
Autor: RobertS
Polbank obługa
>[...] Widać strasznie sie jej spieszyło do domu
(pracuje do 18)

ale obniżyła się jako¶ć obsługi w bankach, jeszcze kilka lat temu musieli¶my obsłużyć wszystkich klientów, którzy weszli do banku przed zamknięciem! nie było opcji zbywania lub przesuwania na "jutro"...

"najfajniej" było jak w sobotę o 13.58 (bank czynny do 14.00) weszło kilka osób i załatwiali jakie¶ grubsze sprawy, siedziało się do 15.00-15.30 i nikt słowa nie powiedział!

RobertS

Data: 2009-09-08 21:52:50
Autor: MK
Polbank obługa
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h869gs$2eaf$2opal.icpnet.pl...

"najfajniej" było jak w sobotę o 13.58 (bank czynny do 14.00) weszło kilka osób i załatwiali jakie¶ grubsze sprawy, siedziało się do 15.00-15.30 i nikt słowa nie powiedział!

Do czasu az PIP nie przeprowadzil nalotu ;). Zwroc uwage, ze banki teraz pracuja po 8 godzin, do tego dochodza jeszcze dodatkowe rzeczy, ktore trzeba wykonac po lub przed godzinami pracy. Okazuje sie, ze kazdy pracownik ma nadgodziny, oczywiscie mozna zatrudnic jeszcze jedna osobe, ale koszty zatrudnienia trzeba pokryc z tego co placa klienci, a oni chca placic jak najmniej...

MK

Data: 2009-09-09 07:29:12
Autor: xbartx
Polbank obługa
Dnia Tue, 08 Sep 2009 20:47:23 +0200, Damian_niusy napisał(a):

Z cyklu ponarzekajmy sobie :)

Tydzień temu otwarłem sobie rachunek w Polbanku + konto mocne obyło się
bez problemów w 15-20 min konta założone, przelałem kasiorkę i wszystko
ładnie procentuje. Widząc że wszystko OK postanowiłem dzisiaj po pracy
(godz 17) bank czynny do 18 otworzyć drugie konto mocne + wyrobić sobie
kartÄ™ debetowÄ… do konta.
I tu 1 zonk, dostałem odpowiedź że się nie da. (...)

A co jeżeli Pani nie płacą nadgodzin? Poza tym o ile dobrze kojarzę z tego co było na grupie, nie ma takiej opcji jak karta debetowa do MO.

Data: 2009-09-09 18:12:57
Autor: Damian_niusy
Polbank obługa

A co jeżeli Pani nie płacą nadgodzin? Poza tym o ile dobrze kojarzę z
tego co było na grupie, nie ma takiej opcji jak karta debetowa do MO.

A czy ja pisałem że chce do Mocnego ?. Do rachunku gotówkowego bo tak to się chyba nazywa chciałem. Karta ponoć niekiedy jest potrzebna jak musisz coś załatwić telefonicznie to maja się pytać o tą kartę lub trzeba się będzie logować przez tel. tego nie wiem.

Damian

Data: 2009-09-09 22:24:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polbank obługa

"Damian_niusy" h88kpg$lev$1@nemesis.news.neostrada.pl

A czy ja pisałem że chce do Mocnego ?. Do rachunku gotówkowego bo tak to się chyba nazywa chciałem. Karta ponoć niekiedy jest potrzebna jak musisz co¶ załatwić telefonicznie to maja się pytać o t± kartę lub trzeba się będzie logować przez tel. tego nie wiem.

Bierz od razu i do oszczędnego. :)

A moc, je¶li masz za mało kasy? Lej na niepotrzebne po

  51*365/65=286,384615384615

lub (je¶li lubisz ryzyko i balansowanie na krawędzi, ;) możesz nawet mniej.

  5*365/65=28,0769230769231

Ja lubię spokojne życie, bez awanturnictwa, ;) bez zbędnego ryzyka finansowego,
dlatego zamierzam polać 28.63 -- tak, mam już 3 mocne. :) Ale u mnie założenie
trwało przysłowiow± chwilę. :) Nic dziwnego -- tu prawosławie jest obecne na co
dzień. :) Pewnie w białoruskich miejscowo¶ciach trwałoby to jeszcze krócej, ale
chyba tam nie ma Polbanku...

Data: 2009-09-10 06:20:25
Autor: xbartx
Polbank obługa
Dnia Wed, 09 Sep 2009 18:12:57 +0200, Damian_niusy napisał(a):

[...]

To napisz na drugi raz wyraĹşniej, bo nikt tu jasnowidzem nie jest:

"postanowiłem dzisiaj po pracy (godz 17) bank czynny do 18 otworzyć drugie konto mocne + wyrobić sobie kartę debetową do konta."
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Data: 2009-09-10 11:38:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polbank obługa

"xbartx" h8a5r9$hfg$2@inews.gazeta.pl

To napisz na drugi raz wyraĽniej, bo nikt tu jasnowidzem nie jest:

-> drugie konto mocne + wyrobić sobie kartę debetow± do konta."
-> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Przecież nie napisał, że do drugiego konta. ;)
(a zamierzał otworzyć drugie; zerowe już otworzył, a pierwsze otworzy dzisiaj)

Majtki czyli same rzeczy. ;)

 -- Dobre s± te majtki?
 -- Pokazałem je ekspertce od majtek, a ta...
 -- Obejrzała?
 -- Ona jaka¶ ¶lepa jest, ale poprzytulała...
 -- I co?
 -- Powiedziała po chwili namysłu, że te majtki s± do dupy...
 -- Ja jej na to: 'sama jeste¶ dupa'!
 -- Nie obraziła się?
 -- Co ty! Wiesz co odpowiedziała?
 -- Odwaliła jak±¶ ostr± ripost±? Nie dała ci w tak zwany ryj?
 -- Powiedziała spokojnym głosem: 'w rzeczy samej!'. :)

Polbank obługa