Polbank obserwacyjnie

Data: 2010-07-20 09:04:13
Autor: xbartx
Polbank obserwacyjnie

Ostatnio wypłacałem pieniądze z euronetu i zaskoczyło mnie lekko, bo po połknięciu karty bankomat dokonał transformacji na kolor niebieski z logiem i stał się można powiedzieć stricte Polbankowym bankomatem. Transakcja została od razu zaksięgowana na koncie. Nie wiem czy było na grupie, ale ja o tym bynajmniej nie czytałem.
Chciałem sobie włączyć funkcję debetową dla kk. Pani powiedziała, że muszę mieć PIN do bankowości telefonicznej. Zamówiłem i przyszedł po kilku dniach w kopercie. Zadzwoniłem i od razy wybrałem 7 i nawet za długo nie czekałem 1-2 minuty. Podałem dwie cyfry z PINu i kilka danych weryfikacyjnych i włączyłem sobie funkcję debetową dla kk. Teraz wypadałoby sprawdzić czy działa.
Było nie było coś tam w tym Polbanku ulepszają ;)

--
xbartx

Data: 2010-07-20 09:43:38
Autor:
Polbank obserwacyjnie
xbartx <bart@hashzero.net> napisa³(a):

Ostatnio wypÅ&#65533;caÅ&#65533;m pieniÄ&#65533;ze z euronetu i zaskoczyÅ&#65533; mnie lekko, bo po poÅ&#65533;niÄ&#65533;iu karty bankomat dokonaÅ&#65533;transformacji na kolor niebieski z logiem i staÅ&#65533;siÄ&#65533;można powiedzieÄ&#65533;stricte Polbankowym bankomatem. Transakcja zostaÅ&#65533; od razu zaksiÄ&#65533;owana na koncie. Nie wiem czy byÅ&#65533; na grupie, ale ja o tym bynajmniej nie czytaÅ&#65533;m.

Tak ju¿ jest od jakiego¶ czasu - debetow± kartê Polbanku mam od kilku miesiêcy
i tak by³o od pocz±tku.

ChciaÅ&#65533;m sobie wÅ&#65533;&#65533;zyÄ&#65533;funkcjÄ&#65533;debetowÄ&#65533;dla kk. Pani powiedziaÅ&#65533;, że muszÄ&#65533;mieÄ&#65533;PIN do bankowoÅ&#65533;i telefonicznej. ZamówiÅ&#65533;m i przyszedÅ&#65533;po kilku dniach w kopercie. ZadzwoniÅ&#65533;m i od razy wybraÅ&#65533;m 7 i nawet za dÅ&#65533;go nie czekaÅ&#65533;m 1-2 minuty. PodaÅ&#65533;m dwie cyfry z PINu i kilka danych weryfikacyjnych i wÅ&#65533;&#65533;zyÅ&#65533;m sobie funkcjÄ&#65533;debetowÄ&#65533;dla kk. Teraz wypadaÅ&#65533;by sprawdziÄ&#65533;czy dziaÅ&#65533;.

My¶lisz, ¿e warto próbowaæ tej funkcjonalno¶ci debetowej? A o co w niej
chodzi? - czy o to, ¿eby móc wyp³aciæ sobie kk gotówkê z RORu? Czy z konta
oszczêdzaj±cego?

Data: 2010-07-20 13:16:57
Autor: J_K_K
Polbank obserwacyjnie
U¿ytkownik <assembea@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i23r4a$6n0$1inews.gazeta.pl...
chodzi? - czy o to, ¿eby móc wyp³aciæ sobie kk gotówkê z RORu?

J. w. - ¿eby kolejnego plastiku nie nosiæ ;-)
Aczkolwiek do tej pory by³a informacja,
¿e dzia³a to tylko w Polbankowskich bankomatach.

Pzdr

JKK

Data: 2010-07-20 09:59:54
Autor: Krzysiek
Polbank obserwacyjnie
On 20 Lip, 13:16, "J_K_K" <J_K_Kwytni...@itotezpoczta.fm> wrote:

Aczkolwiek do tej pory by³a informacja,
¿e dzia³a to tylko w Polbankowskich bankomatach.

Od d³u¿szego czasu jest tak¿e w Euronetach.

Data: 2010-07-20 11:21:13
Autor: Kamil Joñca
Polbank obserwacyjnie
xbartx <bart@hashzero.net> writes:

[....]
Funkcjê debetow± dla KK mam od jakiego¶ czasu, ale IMO jest to bardzo
g³upio w menu bankomatów zrobione. Bo rodzaj rachunku podajesz na samym koñcu, wiêc je¶li trafisz na
bankomat bez tej funkcji to mo¿e siê okazaæ, ¿e posz³o z konta KK....
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Teamwork is essential -- it allows you to blame someone else.

Data: 2010-07-20 13:47:24
Autor: Kamil Joñca
Polbank obserwacyjnie
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Joñca) writes:

[...]

Hm, choæ przed chwil±  wyp³aca³em z euronetu, i najpierw siê mnie spyta³
o konto, a _pó¼nie_ o kwotê. To znaczy, ¿e albo ró¿ne bankomaty s± ró¿nie oprogramowane, albo to
zmienili.
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
KRETYNIZM - u³omno¶æ predysponuj±ca czêsto do wampiryzmu

Data: 2010-07-20 13:32:49
Autor: xbartx
Polbank obserwacyjnie
Dnia Tue, 20 Jul 2010 13:47:24 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

Hm, choć przed chwilÄ…  wypÅ‚acaÅ‚em z euronetu, i najpierw siÄ™ mnie spytaÅ‚
o konto, a _późnie_ o kwotę.
To znaczy, że albo różne bankomaty są różnie oprogramowane, albo to
zmienili.

Może w nowych euronetach tak jest a stare coś kuleją, coś jak w Aliorze - w niektórych dało się zmienić PIN a w innych nie.

--
xbartx

Data: 2010-07-20 22:42:58
Autor: Ranger
Polbank obserwacyjnie
xbartx pisze:
Zadzwoniłem i od razy wybrałem 7 i nawet za
  dÅ‚ugo nie czekaÅ‚em 1-2 minuty.

Było nie było coś tam w tym Polbanku ulepszają ;)

Skąd, po prostu klienci na potęgę spieprzają z tego "banku" i na infolinii mniej roboty jest, to Ci się wydaje, że jest szybko. :)

Pzdr
Ranger

Data: 2010-07-20 23:34:26
Autor: Daronek
Polbank obserwacyjnie

Użytkownik "Ranger" <news@finaro.pl> napisał w wiadomości news:4c460a51$1news.home.net.pl...

Skąd, po prostu klienci na potęgę spieprzają z tego "banku" i na
infolinii mniej roboty jest, to Ci się wydaje, że jest szybko. :)

Pzdr
Ranger

    A skÄ…d bierzesz takie rewelacje ? Komisja Macierewicza
wykryÅ‚a, albo jakiÅ› Tadzio ?  :)))

Data: 2010-07-21 05:46:26
Autor: jureq
Polbank obserwacyjnie
Dnia Tue, 20 Jul 2010 23:34:26 +0200, Daronek napisał(a):

[...]

Jak to skąd? Nie czytasz co pisze prasa o wiarygodności Grecji?

Uważasz, że bankructwo Grecji nie odbije się na greckich bankach? Zwróć uwagę na zasadę przyjmowaną przez agencję ratingowe: rating np banku nie może być wyższy niż rating państwa w którym ma siedzibę.

Data: 2010-07-21 09:49:42
Autor: daronek
Polbank obserwacyjnie

Użytkownik "jureq" <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości

>     A skÄ…d bierzesz takie rewelacje ? Komisja Macierewicza
> wykryÅ‚a, albo jakiÅ› Tadzio ?  :)))

Jak to skąd? Nie czytasz co pisze prasa o wiarygodności Grecji?

    Pytanie byÅ‚o o spieprzanie klientów, a nie o wiarygodność Grecji.

Polbank obserwacyjnie