Polbank odsetki

Data: 2009-09-03 22:44:00
Autor: Damian_niusy
Polbank odsetki
Witam,

Sprawdziłem właśnie moje nowe konto super oszczędzające i widzę już odsetki na rachunku. To normalne że jeszcze przed zakończeniem dnia naliczają odsetki?

Damian

Data: 2009-09-03 22:53:23
Autor: Gr
Polbank odsetki
Damian_niusy pisze:
[...]

W Grecji jest +1h ;)

Data: 2009-09-03 22:58:09
Autor: Damian_niusy
Polbank odsetki
[...]

Dobre ale chyba 1,5h różnicy :)

Data: 2009-09-04 14:19:22
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Polbank odsetki
Gr wrote:

Sprawdziłem właśnie moje nowe konto super oszczędzające i widzę już
odsetki na rachunku. To normalne że jeszcze przed zakończeniem dnia
naliczają odsetki?

W Grecji jest +1h ;)

Hm... Czy to oznacza, że można wypłacić kasę w bankomacie Polbanku o
23:30 i wpłacić we wpłatomacie innego banku o 23:40, a o północy zgarnąć
drugie odsetki? :-)

--
MiCHA

Data: 2009-09-04 13:00:39
Autor: jureq
Polbank odsetki
Dnia Fri, 04 Sep 2009 14:19:22 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

Czy to oznacza, że można wypłacić kasę w bankomacie Polbanku o
23:30 i wpłacić we wpłatomacie innego banku o 23:40, a o północy zgarnąć
drugie odsetki? :-)

Można wypłacić kasę w dowolnym bankomacie z rachunku w Polbanku w sobotę o dowolnej godzinie i wpłacić we wpłatomacie innego banku w sobotę o dowolnej godzinie, a za sobotę i niedzielę zgarnąć drugie odsetki! :-)

Data: 2009-09-04 14:26:28
Autor: Damian_niusy
Polbank odsetki

W Grecji jest +1h ;)

Hm... Czy to oznacza, że można wypłacić kasę w bankomacie Polbanku o
23:30 i wpłacić we wpłatomacie innego banku o 23:40, a o północy zgarnąć
drugie odsetki? :-)

Tak fajnie to chyba nie będzie :)
Zuaważyłem tylko że odsetki sie pojawiły ale nie wiem czy na  Dostępne środki czy Bieżące saldo.

Data: 2009-09-04 15:09:36
Autor: zlotowinfo
Polbank odsetki
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości news:h7r0ka$n6c$2inews.gazeta.pl...
Gr wrote:

[...]

nie odwrotnie?
w bankomacie obcego banku a wpłatomacie Polbanku

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-09-04 13:21:52
Autor: xbartx
Polbank odsetki
Dnia Fri, 04 Sep 2009 15:09:36 +0200, zlotowinfo napisał(a):

nie odwrotnie?
w bankomacie obcego banku a wpłatomacie Polbanku

Kolejny oscylator w Polbanku? Oni zasługują na miano niekwestionowanego lidera w tej dziedzinie :)

Polbank odsetki