Polbank odsetki raz jeszcze

Data: 2009-11-17 09:52:45
Autor: Damian Niusy
Polbank odsetki raz jeszcze
Witam,

Jak wiadomo Polbank w trochę dziwny sposób księguje odsetki z soboty
i niedzieli tzn. wszystko księguje w Poniedziałek około 23

Data księgowania  Data transakcji
16/11/2009  17/11/2009
16/11/2009  16/11/2009
16/11/2009  16/11/2009

To że w Sobotę można wyczyści Mocne a odsetki się naliczą to wiem.
Ale od jakiej kwoty będą się naliczać odsetki za poniedziałek ? Czy
tylko od kwoty która była na koncie w poniedziałek czy plus odsetki za
sobotę i niedzielę. ? Z kolejności księgowania wynikało by że z
odsetkami.

Damian

Data: 2009-11-17 10:42:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polbank odsetki raz jeszcze

"Damian Niusy" hdtodi$po7$1@atlantis.news.neostrada.pl

[...]

Sprawdź i opisz efekty. ;)

Dodam z bólem serca (choć serce jeszcze mam sprawne) że to badanie
(jak badanie zachowania czy budowy Widowsa) nie ma wiele wspólnego
z naukami przyrodniczymi.

--
   .`'.-.          ._.                            .-.
   .'O`-'      ., ; o.'    eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2009-11-17 11:02:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polbank odsetki raz jeszcze

"Eneuel Leszek Ciszewski" hdtrlh$n84$2@inews.gazeta.pl

Wysłało się niepotrzebnie, za wcześnie -- nie mogę zkancelować. :)

Data: 2009-11-17 11:00:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

z naukami przyrodniczymi. Dziś jest tak, jutro inaczej, a przede
wszystkim nie jest to jakoś uporządkowane i w Polbanku jest tak,
w Eurobanku inaczej -- budowanie ogólnych teorii i poznawanie
zamysłu Stwórcy nie ma tu zastosowania.

Dodam, że Tusk twierdzi, iż prowadzi jakąś zorganizowaną
politykę państwową. A ja uważam, że Polacy tak żyją:

 -- zastanawiają się nad tym, gdzie ulokować i jak pozbyć się Marka
    (a mogliby -- jaki biznes i czyj wesprzeć swoimi finansami, na
 przykład zakupem akcji czy obligacji, aby z mądrości czyjejś
 czerpać zyski, jednocześnie wzbogacając wspieranego)

 -- jak zahandlować wódką, aby opłacić studia synowi czy
    wnuczce (tak zwane stancje kosztują -- płaci się nimi
    za drogie kredyty hipoteczne właścicieli mieszkań,
 wykazujących się ,,zdolnością'' kredytową)

 -- jak przydeptać szyję podatnikom, aby z podatków dać
    im jałmużnę (tu akurat kłania się postawa Białegostoku,
 który znienacka podniósł podatki od nieruchomości z 1% do
 3%, na dodatek ciekawie :) licząc wartość, nieruchomości od
 której naliczany jest ów podatek, pozbawiając chleba :) całej
 masie ,,posiadaczy'' żyjących z najmu swoich lokali -- celem
 tej podwyżki jest między innymi niesienie pomocy charytatywnej
 tym osobom, którym miasto dzierżawi lokale za darmo lub za
 przysłowiową złotówkę w samym centrum ,,metropolii'') w postaci
 darmowego ;) chleba czy dofinansowania (tak jest (lub  była)
 dofinansowywana PKP -- płaci podatki, czasami nierozumne
 państwu, a państwo dofinansowuje im)

 -- Jak napisać biznesplan, aby dostać dofinansowanie
    (i chwalić się przed znajomymi -- ja zarabiam, a Ty,
 trollu jeden, jesteś niezaradny, bo nie masz dofinansowania)

Niestety (czy raczej -- na szczęście) taka polityka daleko nie zaprowadzi Polaków. :)
Wcześniej czy później musi ten system upaść. Być może nasze walki o niepodległość nie
były mądrym pomysłem. ;)

Data: 2009-11-17 11:28:51
Autor: jureq
Dnia Tue, 17 Nov 2009 09:52:45 +0100, Damian Niusy napisał(a):

[...]

Od kwoty z odsetkami za sobotę i niedzielę. Sprawdzone.

Data: 2009-11-17 13:57:41
Autor: Damian Niusy
Polbank odsetki raz jeszcze
Od kwoty z odsetkami za sobotę i niedzielę. Sprawdzone.

OK :)

Polbank odsetki raz jeszcze