Polbank oszczędności

Data: 2010-03-16 07:20:40
Autor: Sebastian
Polbank oszczędności
W dniu 2010-03-15 23:08, Sagittarius pisze:
Witam.
Być może już było, ale ciekawi mnie Wasza opinia teraz...
Uciekacie z oszczędnościami z Polbanku, czy nie? Prosiłbym o jakieś poważne merytoryczne odpowiedzi, a nie typu "kryzys w Helladzie więc tak":)

Dzięki z góry Grupowiczom
KZ

Napisz w jakim pracujesz banku to na pewno dostaniesz na grupie kilka
merytorycznych odpowiedzie co trzeba u Was poprawić. Może by zacząć od
siebie zanim zaczniecie się martwić o konkurencje? :)

Sebastian

Data: 2010-03-16 21:34:45
Autor: Sagittarius
Polbank oszczędności

Użytkownik "Sebastian" <nospam@nospam.com> napisał w wiadomości news:hnn7ub$a7i$1polsl.pl...
[...]

-- Pozdrawiam
Sebastian

Sorki Sebastian, ale nie takiej odpowiedzi się spodziewałem, bo nic nie wnosi.
1) Nie pracuję w żadnej instytucji z natury rzeczy nie produkującej żadnego dobra społecznego :)))) Poza manipulacjami i spekulacjami
2) Osobiście od Polbanku trzymam się z dala z uwagi na ich obsługę www (wykonuje naprawdę mase przelewów przez Internet), ale moja rodzinka ma tam oszczędności, a to dla mnie ważniejsze niż nawet moja kasa:)

Jeśli nie masz nic do powiedzenia to nie próbuj błysnąć elokwencją, bo się mylisz, po prostu... i z mojej perspetywy głupio to wygląda (i śmiesznie)

KZ

Polbank oszczędności