Polbank - po jakim czasie karta?

Data: 2010-08-14 06:42:11
Autor:
Polbank - po jakim czasie karta?
Witam,

chciałbym Was zapytać, jak długo czekali¶cie lub może wiecie ile czeka się na
kk Polbanku od momentu złożenia wniosku do jej fizycznego otrzymania. Ostatnio
dowiedziałem się na ich infolinii, że opcja "spersonalizowana kk od ręki w
oddziale" już nie istnieje.

Pozdrawiam,
Rafał

Data: 2010-08-14 09:12:21
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2010-08-14 08:42, rafalek816.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:

[...]

Dokładnie nie pamiętam, ale my¶lę, że ~2 tygodni. Na pewno nie było to kilka dni.

Data: 2010-08-14 09:25:49
Autor: Wojciech Nawara
[...]

A co do oddziału - tam robi± płaskie debetówki. Wypukłych (chyba) nigdy w oddziałach nie robili.

Data: 2010-08-14 11:38:16
Autor: Damian Niusy
Polbank - po jakim czasie karta?

Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@nawara.info> napisał w wiadomo¶ci news:i45gdm$67e$1kushnir.sileman...
[...]

A to się zdziwisz bo robi± wypukłe KK Polbank-ERA i chyba tylko te.
Od czasu złożenia wniosku do wydania karty minęło 4 dni i jeszcze donosiłem za¶wiadczenie o zarobkach.
Było by 3 dni ale po złożeniu wniosku po 10 minutach miałem telefon że kartę mogę już odebrać ale byłem już w drodze do domu i nie chciało mi się wracać :)

Damian

Data: 2010-08-14 10:24:28
Autor:
Damian Niusy <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Było by 3 dni ale po złożeniu wniosku po 10 minutach miałem telefon że kartę mogę już odebrać ale byłem już w drodze do domu i nie chciało mi się wracać :)

Ja my¶lałem o ich Karcie Komfortowej no i na róznych forach czytałem
wypowiedzi że można j± od ręki bo mog± sobie embossować karty Komfortowe i
Praktyczne na miejscu, no a na innych że niby tak na ich www jest napisane ale
nie można. Takie sprzeczne informacje mam nawet z infolinii Polbanku hehe

Rafał

Data: 2010-08-14 10:48:13
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Polbank - po jakim czasie karta?
rafalek816.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:

chciałbym Was zapytać, jak długo czekaliście lub może wiecie ile czeka się na
kk Polbanku od momentu złożenia wniosku do jej fizycznego otrzymania. Ostatnio
dowiedziałem się na ich infolinii, że opcja "spersonalizowana kk od ręki w
oddziale" juĹĽ nie istnieje.

Od złożenia wniosku do podpisania umowy - wielka niewiadoma. (Ja czekam już 2 lata na kontakt z telecentrum... W międzyczasie dwa razy występowałem o kartę w oddziale - i to poszło szybko i sprawnie.)

Od podpisania umowy do otrzymania karty - około tydzień, może z małym hakiem... :-)

--
MiCHA

Polbank - po jakim czasie karta?