Polbank po migracji

Data: 2014-05-18 12:56:45
Autor: luc
Polbank po migracji
Właśnie aktywowałem R-Online. Wygląda na to, że migracja się udała. Nareszcie można edytować limity do KK. Widać też blokady, tylko na ich liście pojawiły się transakcje już rozliczone ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2014-05-18 22:13:30
Autor: PP
Polbank po migracji
W dniu 2014-05-18 21:56, luc pisze:
Właśnie aktywowałem R-Online.Wygląda na to, że migracja się udała. Nareszcie można edytować limity do
KK. Widać też blokady, tylko na ich liście pojawiły się transakcje już rozliczone ;-)

Przy aktywacji obowiązkowe jest zaznaczenie
"Wyrażam zgodę na otrzymywanie korespondencji, w tym wyciągów, do posiadanych przeze mnie produktów bankowych w Raiffeisen Bank Polska S.A. w formie elektronicznej, za pośrednictwem bankowości internetowej R-Online."

A ja chce nadal papierowe do karty kredytowej! Skandal jak kombinują.

Data: 2014-05-18 23:06:33
Autor: MichalL
Polbank po migracji
A ja chce nadal papierowe do karty kredytowej! Skandal jak kombinują.

Też wolę papier, ale zawsze można zrezygnować z usług.
Gorzej, że te wyciągi elektroniczne dla mojej KK są puste!

MichalL

Data: 2014-05-18 23:24:31
Autor: mm
Polbank po migracji
A jak nastąpił sprzeciw w związku z nowym regulaminem, to aktywacja tego r-czegoś nie spowoduje, że ww. sprzeciw stanie się nieważny i dalej karta będzie aktywna?

Data: 2014-05-19 01:46:44
Autor: Borys Pogoreło
Polbank po migracji
Dnia Sun, 18 May 2014 12:56:45 -0700 (PDT), luc napisał(a):

Właśnie aktywowałem R-Online. Wygląda na to, że migracja się udała.
Nareszcie można edytować limity do KK. Widać też blokady, tylko na ich
liście pojawiły się transakcje już rozliczone ;-)

Też z ciekawości zajrzałem przed północą. U mnie jest tak, że mam w sumie
10 kont różnego typu w obu bankach i byłem ciekaw, co z tym zrobią.
Przynajmniej tabelki w TOiP im się teraz uprościły. Za to nazwy kont są
durne, bo nijak po nich nie zgadniesz, czy lepsze jest Aktywne, Wygodne czy
Komfortowe.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2014-05-19 10:09:23
Autor: Pete
Polbank po migracji
W dniu 2014-05-19 01:46, Borys Pogoreło pisze:
[...]

Łomatkojedyna.
Czy da się inaczej to-to uruchomić? tzn bez tego g... flaszowego?
wersja mobilna jakaś jest?

--
Pete

Data: 2014-05-19 01:15:42
Autor: luc
Polbank po migracji
W dniu poniedziałek, 19 maja 2014 10:09:23 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

�omatkojedyna.

Czy da siďż˝ inaczej to-to uruchomiďż˝? tzn bez tego g... flaszowego?

wersja mobilna jakaďż˝ jest?

Na szczęście jest wersja mobilna:

http://www.mobilnybank.pl

pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

Data: 2014-05-19 01:33:11
Autor: luc
Polbank po migracji
Chyba Raiffi nie uwzględnia na wyciągach faktu, że KK rozlicza się bezpośrednio na PLN, bo transakcje zagraniczne mają np. taki opis:

kurs organizacji: 0,1536 CZK/EUR
kurs Banku: 1,0000 EUR/PLN

albo kurs organizacji: 3,0000 USD/EUR
kurs Banku: 1,0000 EUR/PLN

pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

Data: 2014-05-19 08:03:03
Autor: PP
Polbank po migracji
[...]

Jednak aktywowałem i u mnie migracja nieudana. Mam niższe środki dostepne na karcie niż powinienem. I dodam, że spłaciłem ją całą w starym systemie zeby im się coś nie zdymało podczas przenosin, a i tak się zdymało.
Posprawdzajcie sobie.

Data: 2014-05-19 10:46:13
Autor: Borys Pogoreło
Polbank po migracji
Dnia Mon, 19 May 2014 08:03:03 +0200, PP napisał(a):

[...]

Ja mam za to w blokadach 5x "Przelew z konta karty", podczas gdy to były
zwykłe płatności bezgotówkowe. TTTM?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2014-05-19 02:31:02
Autor: luc
Polbank po migracji
Jeszcze jedna sprawa - jak do nich można wysłać wiadomość? Bo jakoś nie znajduję takiej opcji w systemie...

pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

Data: 2014-05-23 17:19:18
Autor: J_K_K
Polbank po migracji
W dniu 2014-05-19 11:31, luc pisze:
Jeszcze jedna sprawa - jak do nich można wysłać wiadomość? Bo jakoś nie znajduję takiej opcji w systemie...

Ktoś obczaił ?

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2014-05-23 21:32:12
Autor: xbartx
Polbank po migracji
W dniu 23.05.2014 17:19, J_K_K pisze:
W dniu 2014-05-19 11:31, luc pisze:
Jeszcze jedna sprawa - jak do nich można wysłać wiadomość? Bo jakoś
nie znajduję takiej opcji w systemie...

Ktoś obczaił ?

To działało tylko w Polbanku w Rajfim od kiedy pamiętam są tylko wiadomości/komunikaty do odczytu dla klienta. Napisać się raczej nic nie da. Kiedyś wysyłałem reklamację i dodatkowe dane na taki adres:
eBanking@polbankefg.pl
później zmieniła się tylko domena na @raiffeisen.pl ale czy to działa teraz to ciężko mi powiedzieć, trzeba spróbować.

Xenocide

Data: 2014-05-23 13:04:44
Autor: luc
Polbank po migracji
Ostatnio znalazłem formularz kontaktowy:
http://raiffeisenpolbank.com/obsluga-klienta/klienci-indywidualni

Dość szybko odpisali, skierowując na infolinię...

pzdrwm
luc

Data: 2014-05-19 14:07:41
Autor: Waldek
Polbank po migracji

Użytkownik "luc" <bananek_usunpokresce.net@gmx-topmail.de> napisał w wiadomości news:e4d30155-7084-40b6-8c7e-3e3ae6aaad00googlegroups.com...
Właśnie aktywowałem R-Online. Wygląda na to, że migracja się udała. Nareszcie można edytować limity do KK. Widać też blokady, tylko na ich liście pojawiły się transakcje już rozliczone ;-)

Tez aktywowalem właśnie i ...  KK półbankowej  w Raifim nie ma w wykazie - LOL

- wyciagów historycznych podobnie

Na dodatek -
Pozdro

Data: 2014-05-19 17:44:57
Autor: J_K_K
Polbank po migracji
W dniu 2014-05-19 14:07, Waldek pisze:

Tez aktywowalem właśnie i ...  KK półbankowej  w Raifim nie ma w wykazie
- wyciagów historycznych podobnie

j. w.

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2014-05-19 18:35:45
Autor: Waldek
Polbank po migracji
W dniu 2014-05-19 17:44, J_K_K pisze:
W dniu 2014-05-19 14:07, Waldek pisze:

Tez aktywowalem właśnie i ...  KK półbankowej  w Raifim nie ma w wykazie
- wyciagów historycznych podobnie

j. w.

Już jest ... po kilku godzinach się jednak pojawiła - LOL
i nawet bieżące blokady na KK z PayU widać ;)

Pozdrawiam

Data: 2014-05-19 11:04:23
Autor: luc
Polbank po migracji
Kolejny minus - popsuli przeliczniki do transakcji zagranicznych debetówką. I na dodatek warunek zwolnienia z opłaty to 6 operacji na 350 pln.

Ktoś korzysta z konta Premium w Rajfim? Warto zamienić na to zwykłe konto, czy też zmykać z tego fleszowego paskudztwa?

pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

Data: 2014-05-19 21:17:16
Autor: Borys Pogoreło
Polbank po migracji
Dnia Mon, 19 May 2014 11:04:23 -0700 (PDT), luc napisał(a):

Ktoś korzysta z konta Premium w Rajfim? Warto zamienić na to zwykłe
konto, czy też zmykać z tego fleszowego paskudztwa?

Ja mam, jeszcze z czasów gdy dawali orzechy w Almie.

Trzymam z uwagi na usługi dodatkowe - assistance i pomoc medyczną. Zdarzyło
mi się z obu skorzystać, warunki są dobre. A że zwolnienie z opłaty za
konto można uzyskać zwykłym przerzucaniem z kieszeni do kieszeni, to póki
co nie rezygnuję.

Poza powyższym więcej zalet nie stwierdziłem. Jest trochę mniej opłat, w
tym bezwarunkowo darmowa karta (łącznie z wypłatami w innych bankach i za
granicą) i darmowe przygotowanie "planu finansowego" (cokolwiek to u nich
jest). Przeliczniki dla kart równie marne, jak dla pozostałych kont.

Chyba, że ktoś lubi całą tą otoczkę "indywidualnego doradcy", osobnego
saloniku, concierge, itp. to wtedy poczuje się dopieszczony ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2014-05-20 00:10:32
Autor: luc
Polbank po migracji
W dniu poniedziałek, 19 maja 2014 21:17:16 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

Ja mam, jeszcze z czas�w gdy dawali orzechy w Almie.

Trzymam z uwagi na us�ugi dodatkowe - assistance i pomoc medyczn�. Zdarzy�o

mi si� z obu skorzysta�, warunki s� dobre. A �e zwolnienie z op�aty za

konto mo�na uzyska� zwyk�ym przerzucaniem z kieszeni do kieszeni, to p�ki

co nie rezygnujďż˝.

Muszę doczytać o tych ubezpieczeniach - czy obejmują innych członków rodziny?
Warunki zwolnienia z opłaty trywialne, co jest na plus.

Poza powy�szym wi�cej zalet nie stwierdzi�em. Jest troch� mniej op�at, w

tym bezwarunkowo darmowa karta (��cznie z wyp�atami w innych bankach i za

granicďż˝) i darmowe przygotowanie "planu finansowego" (cokolwiek to u nich

jest). Przeliczniki dla kart r�wnie marne, jak dla pozosta�ych kont.

No zepsuli te przeliczniki dla debetówek całkowicie. Z drugiej strony - jakby dało się zamienić dawną KK Polbankera na Złotą ze zwrotem, to zostanę dalej. W przeciwnym wypadku likwiduję wszystko.

Chyba, �e kto� lubi ca�� t� otoczk� "indywidualnego doradcy", osobnego

saloniku, concierge, itp. to wtedy poczuje siďż˝ dopieszczony ;)

Daj Pan spokój ;-)

pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

Data: 2014-05-20 19:36:48
Autor: xbartx
Polbank po migracji
W dniu 20.05.2014 09:10, luc pisze:

No zepsuli te przeliczniki dla debetówek całkowicie. Z drugiej strony - jakby dało się zamienić dawną KK Polbankera na Złotą ze zwrotem, to zostanę dalej. W przeciwnym wypadku likwiduję wszystko.

To chyba nie chodzi o to że zepsuli debetówki tylko popsuli VISA w dawnym Polbanku. Jednak MC trzyma jeszcze fason, kwestia tylko jak długo.

Xenocide

Data: 2014-05-20 11:19:18
Autor: luc
Polbank po migracji
W dniu wtorek, 20 maja 2014 19:36:48 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

To chyba nie chodzi o to �e zepsuli debet�wki tylko popsuli VISA w dawnym Polbanku. Jednak MC trzyma jeszcze fason, kwestia tylko jak d�ugo.

Polecam lekturę:

http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/30444759/Tabela+oprocentowana%2c%20op%C5%82at%2c%20prowizji+i+limit%C3%B3w+w+RBPL_obowi%C4%85zuj%C4%85ca+od+17052014.pdf

A tam m.in. (dla Konta Aktywnego, na które mnie zmigrowali)

Opłata miesięczna za korzystanie z karty:

6 pln gdy suma zaksię-
gowanych transakcji bezgotówkowych kartą debetową wynosi mniej niż 350 pln

I teraz (dla karty, którą posiadam)

Zasady przeliczania transakcji kartą dokonanej w innej walucie niż waluta, w której prowadzone jest konto dla kart o numerze początkowym: 557523, 557538, 557542, 557543, 524483, 516896: transakcje kartą zrealizowane w walucie euro (eur) przeliczane są przez bank na pln po pierwszym ogłoszonym referencyjnym kursie walutowym sprzedaży eur obowiązującym w banku na jeden dzień roboczy przed zaksięgowaniem transakcji. Transakcje kartą zrealizowane w innej walucie niż euro (eur), przeliczane są na eur według kursu mastercard obowiązującego na jeden dzień roboczy przed zaksięgowaniem tej transakcji, a następnie przeliczane są przez bank na pln po pierwszym ogłoszonym referencyjnym kursie walutowym sprzedaży eur obowiązującym w banku na jeden dzień roboczy przed zaksięgowaniem transakcji kartą

Na pocieszenie - dla kart Visa o numerach 427885, 452008 przeliczniki wg kursu VISA.

Wypłaty zagraniczne - 3%, minimum  8 pln...

pzdrm
luc

Data: 2014-05-20 20:38:18
Autor: xbartx
Polbank po migracji
W dniu 20.05.2014 20:19, luc pisze:

[...]

No to widać psują dalej, cóż trzeba się już zacząć szykować chyba na pożegnanie dobrych przeliczników na polbankowych kk.

Xenocide

Data: 2014-05-20 20:43:20
Autor: Borys Pogoreło
Polbank po migracji
Dnia Tue, 20 May 2014 00:10:32 -0700 (PDT), luc napisał(a):

Muszę doczytać o tych ubezpieczeniach - czy obejmują innych członków rodziny?

Z tego co pamiętam, to tak, ale rzecz jasna dla pewności trzeba przeczytać
OWU.

saloniku, concierge, itp. to wtedy poczuje siďż˝ dopieszczony ;)

Daj Pan spokój ;-)

Śmiej się, śmiej, a chyba mają swoją niszę i mogą tym przyciągnąć osoby,
którym zabrano Multibank i ustawiono do szeregu z klientami mBanku. Nie
kojarzę innych banków, które mają takie saloniki premium na widoku w
głównej hali, zamiast gdzieś w cichym miejscu. Idealne dla tych, co lubią
się pokazać ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2014-05-21 01:10:02
Autor: luc
Polbank po migracji
W dniu wtorek, 20 maja 2014 20:43:20 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:
Dnia Tue, 20 May 2014 00:10:32 -0700 (PDT), luc napisaďż˝(a):

> Musz� doczyta� o tych ubezpieczeniach - czy obejmuj� innych cz�onk�w rodziny?

Z tego co pami�tam, to tak, ale rzecz jasna dla pewno�ci trzeba przeczyta�

OWU.

Jest dla rodziny. Assistance samochodowy na terenie Europy. Chyba w to wejdę.

�miej si�, �miej, a chyba maj� swoj� nisz� i mog� tym przyci�gn�� osoby,

kt�rym zabrano Multibank i ustawiono do szeregu z klientami mBanku. Nie

kojarz� innych bank�w, kt�re maj� takie saloniki premium na widoku w

g��wnej hali, zamiast gdzie� w cichym miejscu. Idealne dla tych, co lubi�

siďż˝ pokazaďż˝ ;)

No patrz - tyle lat jestem w AQ, a nigdy w pokoiku nie byłem.
Ja tam wolę na maila sprawy załatwiać, a w oddziale pojawiać się tylko, by coś podpisać...

pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

Data: 2014-05-20 20:33:56
Autor: xbartx
Polbank po migracji
W dniu 18.05.2014 21:56, luc pisze:
Właśnie aktywowałem R-Online. Wygląda na to, że migracja się udała. Nareszcie można edytować limity do KK. Widać też blokady, tylko na ich liście pojawiły się transakcje już rozliczone ;-)

Też właśnie aktywowałem dostęp. W wyciągach od kk pusto ale co dziwniejsze to transakcje od 15 maja cały czas wiszą w blokadach i nic się jeszcze nie rozliczyło a ostatnio to zawsze szło wszystko szast prast jeden góra dwa dni.

Xenocide

Data: 2014-05-20 22:16:50
Autor: Borys Pogoreło
Polbank po migracji
Dnia Tue, 20 May 2014 20:33:56 +0200, xbartx napisał(a):

[...]

U mnie się kiedyś ponad tydzień rozliczały transakcje w Polbanku, aż
zacząłem się zastanawiać, co się dzieje (było to przed wielką awarią).
Także bywa różnie.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2014-05-22 09:16:22
Autor: J_K_K
Polbank po migracji
W dniu 2014-05-20 22:16, Borys Pogoreło pisze:
[...]

Wyciągi T-Mobile nadal puste, a koniec miesiąca coraz bliżej.
Ciekawe, czy sms'a przyślą.

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2014-05-26 17:20:02
Autor: Slavekk
Polbank po migracji
> [...]
> Nareszcie można edytować limity do KK. Widać też blokady,
> tylko na ich liście pojawiły się transakcje już rozliczone ;-)

1. Dostępne środki = LIMIT PLUS bieżące obciążenie ;)))
2. Ostatnia zaksięgowana operacja z 16.05 - sprzed migracji
3. Późniejsze operacje pojawiały się w blokadach by... zniknąć jak sen złoty.
4. Spłata poprzedniego wyciągu wykonana 20go niewidoczna, ale saldo ją uwzględnia...
5. Zamknięcie okresu 25go - wyciągu nadal nie ma (w Polbanku by był w sobotę 24go)

Też mieliście taki burdel w tym archeo/Raifi?

Sławek

Data: 2014-05-26 22:09:54
Autor: gral
Polbank po migracji
W dniu 2014-05-26 17:20, Slavekk pisze:
> Też mieliście taki burdel w tym archeo/Raifi?

Po ostatnim wyciągu mam 3 różne całkowite kwoty spłaty:

- całkowite saldo zadłużenia (podsumowanie po liście transakcji) - prawidłowe (tę kwotę widziałem jeszcze w starym Polbanku przez chwilę, bo wyciąg miałem dzień przed wyłączeniem)
- bieżące saldo zadłużenia (w nagłówku wyciągu) - nieprawidłowe, nie uwzględnia transakcji "Nagroda Zwrot Kwot", czyli kwota za wysoka
- całkowita kwota spłaty (w aplikacji mobilnej) - nieprawidłowe, uwzględnia "Zwrot kwot"... dwa razy, czyli kwota za niska

Bordello bum bum.

Data: 2014-05-26 23:09:49
Autor: xbartx
Polbank po migracji
W dniu 26.05.2014 22:09, gral pisze:

Bordello bum bum.

No za ciekawie nie jest z tymi przenosinami i jak na razie ogarnęli to powiedzmy tak sobie. Doszło nowe obligatoryjne ubezpieczenie czyli de facto opłata za kk 0,18% za coś tam, no i minimum 4 transakcje w m-c. Potrzymam to jeszcze trochę dla tych przeliczników ale coś mi się wydaje, że chyba długo z tym nie pociągnę i dawny kk Tmobile pójdzie na odstrzał.

Xenocide

Data: 2014-05-27 05:51:34
Autor: luc
Polbank po migracji
Wygląda na to, że sposobu rozliczania KK Polbankera nie popsuli - w piątek kupowałem coś za Wielkim Murem i $ policzyli wg Mastercarda.

Wrzucę kamyczek do ogródka - transakcji nie było w blokadach, od razu dziś wpadła do rozliczonych:

Waluta transakcji USD
Kwota w walucie transakcji 7,98
Kwota w PLN 24,40
kurs organizacji: 3,0576 USD/EUR
kurs Banku: 1,0000 EUR/PLN

pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

Data: 2014-05-27 20:19:55
Autor: Slavekk
Polbank po migracji
> [...]
 > Nareszcie można edytować limity do KK. Widać też blokady,
 > tylko na ich liście pojawiły się transakcje już rozliczone ;-)

2 dni po zamknięciu okresu
Następny dzień cyrku...

1. Dostępne środki = LIMIT PLUS bieżące obciążenie ;)))

1.1. Dostępne środki = LIMIT PLUS cholera wie co - ciągle dostępne środki większe niż limit ;)))

2. Ostatnia zaksięgowana operacja z 16.05 - sprzed migracji

2.1. Bez zmian, choć saldo karty urosło

3. Późniejsze operacje pojawiały się w blokadach by... zniknąć jak sen
złoty.

3.1. No właśnie
- operacja z 19go niewidoczna nigdzie, ale saldo karty powiększone o nią
- operacja z 22go niewidoczna nigdzie i salda nie powiększyła

4. Spłata poprzedniego wyciągu wykonana 20go niewidoczna, ale saldo ją
uwzględnia...

i owszem

5. Zamknięcie okresu 25go - wyciągu nadal nie ma (w Polbanku by był w
sobotę 24go)

ano nie ma
nie ma też zwrotu kwot ani ubezpieczenia

6. Operacja z 24go pojawiła się się w nowym okresie rozliczeniowym, ale... nie została dodana do salda karty!
Nosz k$^%@a

Też mieliście taki burdel w tym archeo/Raifi?

Czy takie coś powinno mieć prawo do udawania banku?

Sławek

Data: 2014-05-27 21:27:45
Autor: xbartx
Polbank po migracji
W dniu 27.05.2014 20:19, Slavekk pisze:
(...)

Czy takie coś powinno mieć prawo do udawania banku?

No chyba raczej nie powinno ale udaje. Coś jak w tej płonnej przemowie z takiego jednego filmu "I na pytanie czy do stanu wojennego musiało dojść, odpowiedź jest jedna: widocznie musiało, skoro doszło" :)
Ja swoje perypetie z nowym półbankiem wrzuciłem do nowego postu, też się ciekawie zapowiada he he.

Xenocide

Data: 2014-05-29 12:39:19
Autor: J_K_K
Polbank po migracji
Też mieliście taki burdel w tym archeo/Raifi?

Po wylogowaniu - błąd połączenia servera ?

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2014-05-29 16:49:12
Autor: Slavekk
Polbank po migracji
W dniu 2014-05-29 12:39, J_K_K pisze:
Też mieliście taki burdel w tym archeo/Raifi?

Po wylogowaniu - błąd połączenia servera ?

Tak

Sławek

Data: 2014-05-31 10:14:09
Autor: Slavekk
Polbank po migracji
W dniu 2014-05-27 20:19, Slavekk pisze:
> [...]
 > Nareszcie można edytować limity do KK. Widać też blokady,
 > tylko na ich liście pojawiły się transakcje już rozliczone ;-)

Tydzień (5 dni roboczych) minął - wyciągu jak nie było tak nie ma.
Czy ten Raifi dla swoich kart też taki "szybki" jest?

1. Dostępne środki = LIMIT PLUS bieżące obciążenie ;)))

1.1. Dostępne środki = LIMIT PLUS cholera wie co - ciągle dostępne
środki większe niż limit ;)))

Nareszcie się nauczyli żeby nie odejmować (od limitu) liczby ujemnej (obciążenia).
Teraz dostępne środki są wreszcie mniejsze niż limit.
Ufff - poznali arytmetykę - ciekawe czy wystarczająco dobrze ;)

W dalszym ciągu część transakcji niewidoczna nigdzie, ale wynik się (prawie) zgadza.

Niemiła niespodzianka - ubezpieczenie 0,18% jest liczone od wszystkich operacji, nie tylko tych po 19.05.2014.
A może to po prostu jest od salda zadłużenia(?)

Sławek

Data: 2014-05-31 11:57:36
Autor: xbartx
Polbank po migracji
W dniu 31.05.2014 10:14, Slavekk pisze:

W dalszym ciągu część transakcji niewidoczna nigdzie, ale wynik się
(prawie) zgadza.

Hmmm to chyba u Ciebie, bo u mnie jeszcze nie. Może lecą ręcznie i za chwilę też będę miał poprawnie ;)

Niemiła niespodzianka - ubezpieczenie 0,18% jest liczone od wszystkich
operacji, nie tylko tych po 19.05.2014.
A może to po prostu jest od salda zadłużenia(?)

Z tym ubezpieczeniem to jakaś kompletna paranoja. Ja właśnie złożyłem reklamację w tej sprawie. Kolejna Pani na partyline powiedziała mi coś takiego, że mam jeszcze kartę Polbank T-mobile (w systemie mam Poland T-mobile) ale regulamin, to już mam od MC Srebrna - ot takie tam panują standardy. No ale w tym regulaminie od MC Srebrna jak byk stoi:

"Ubezpieczeniem odpłatnym objęty jest jedynie ten Posiadacz, który złożył deklarację przystąpienia do ubezpieczenia i wyraził zgodę na pobieranie opłaty na pokrycie kosztów ubezpieczenia."

A partyline uparcie twierdzi, że jest to ubezpieczenie obowiązkowe. No jak jestem na grupie gorszych kocopołów to chyba nie słyszałem/widziałem :D

A teraz się tak przyjrzałem ten ubezpieczeniu i w opisie jest coś takiego:

"Obciążeniowa transakcja korygująca (z naliczaniem odsetek)"

No i to już jest w zasadzie wisienka na torcie ale jak to mówi stare przysłowie lepiej się śmiać niż płakać.
Półbank > ćwierćbank - ja mam poważne wątpliwości czy to się na tą ćwiarę łapie he he.

Xenocide

Data: 2014-05-31 12:35:04
Autor: Slavekk
Polbank po migracji
W dniu 2014-05-31 11:57, xbartx pisze:
[...]

KAŻDE inne niż te 0,18%  ubezpieczenie ma w TOiP przymiotnik "dobrowolne"...

Przy okazji sam sobie wyjaśniłem w TOiP że to jest faktycznie 0,18% od salda zadłużenia

Sławek

Data: 2014-05-31 21:22:38
Autor: PP
Polbank po migracji
W dniu 2014-05-31 12:35, Slavekk pisze:
[...]

zawsze mozna splacic przed wygenerowaniem wyciagu - ubezpieczenia nie bedzie. Skraca sie co prawda grace period, U mnie karta pewnie przez chwile jeszcze posluzy do transakcji zagranicznych (przeliczniki).Mi wczesniejsza splata nie robi roznicy.

Data: 2014-06-01 09:15:06
Autor: xbartx
Polbank po migracji
W dniu 31.05.2014 12:35, Slavekk pisze:

KAŻDE inne niż te 0,18%  ubezpieczenie ma w TOiP przymiotnik
"dobrowolne"...

No dobrze ale "dobrowolne" też są przecież odpłatne tak samo jak to 0,18% - tak to widzę aczkolwiek się nie upieram ;) Tak czy siak karta do odstrzału, bo żeby mieć coś w zapasie na dobre przeliczniki to teraz trzeba pamiętać o min. 4 transakcjach na m-c, ewentualnie spłacić kk aby uniknąć daniny 0,18% (ciekawe czy to ubezpieczenie w ogóle coś daje?), no i jeszcze limit spory aby karta była darmowa na kolejny rok. Generalnie popsuli ją całkowicie.

Xenocide

Data: 2014-06-01 17:14:16
Autor: Pete
Polbank po migracji
W dniu 2014-06-01 09:15, xbartx pisze:
[...]

Znalazłem jeszcze jeden kwiatek.
Transakcja w walucie.
Wisi blokada.
przez www - wyświetlana kwota (bez oznaczxenia waluty) to kwota w walucie
w aplikacji mobilnej jeszcze lepiej - wyświetla kwotę w walucie jako PLN :D

Natomiast dostępne środki uwzględniają poprawną kwotę.

--
Pete

Data: 2014-06-27 20:36:13
Autor: Slavekk
Polbank po migracji
> [...]
 > Nareszcie można edytować limity do KK. Widać też blokady,
 > tylko na ich liście pojawiły się transakcje już rozliczone ;-)

Dla potomności - wyciąg za 25.05.2014 został wygenerowany 2 tygodnie po zamknięciu okresu rozliczeniowego.
Się natrudzili...
Po zamknięciu następnego okresu (25.06) mamy:
- 27.06 wyciągu brak;
- aplikacja mobilna podaje blędną kwotę do spłaty, strona www prawidłową;
- data spłaty jest podana na 20.07 - NIEDZIELA. Polbank takich numerów nie robił.

Sławek

Data: 2014-07-29 18:15:48
Autor: Slavekk
Polbank po migracji
W dniu 2014-06-27 20:36, Slavekk pisze:
> [...]

2 dni po zamknięciu okresu
Następny dzień cyrku...

Dla potomności - wyciąg za 25.05.2014 został wygenerowany 2 tygodnie po

Po następnych 2 miesiącach się trochę poprawiło, ale niewiele

- aplikacja mobilna podaje blędną kwotę do spłaty, strona www prawidłową;

Bez zmian
Konkretnie od zadłużenia odejmuje (drugi raz) ZWROT KWOT i wychodzi wynik oczywiście za niski.

Żeby było śmieszniej to na wyciągu PDF dla odmiany jest pozycja "Bieżące saldo zadłużenia" która też nie oznacza kwoty końcowej wyciągu, lecz ona jest WYŻSZA od niej o... tadam... właśnie ZWROT KWOT

Sławek

Polbank po migracji