Polbank podpadłjakiemu¶ borsukowi :)

Data: 2010-02-17 15:23:27
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Polbank podpadłjakiemu¶ borsukowi :)
http://krs.ms.gov.pl/Podmiot.aspx?nrkrs=0000342122

stowarzyszenie poszkodowanych przez ...

czy kto¶ słyszał cokolwiek o tym stowarzyszeniu,
bo w necie s± tylko dane o rejestracji i żadnej
akcji ani nawet strony www na której możnaby opisać swoje pretensje do greckiego para-banku.

Data: 2010-02-17 15:08:53
Autor: Olgierd
Polbank podpadłjakiemu¶ borsukowi :)
Dnia Wed, 17 Feb 2010 15:23:27 +0100, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
napisał(a):

czy kto¶ słyszał cokolwiek o tym stowarzyszeniu, bo w necie s± tylko
dane o rejestracji i żadnej akcji ani nawet strony www na której możnaby
opisać swoje pretensje do greckiego para-banku.

Mnóstwo jest takich, co to starczyło sił wła¶nie na założenie stowarzyszenia -- i już.

Opisać swoje pretensje możesz na dowolnej stronie, możesz nawet j± założyć ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2010-02-17 16:27:40
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]
> opisać swoje pretensje do greckiego para-banku.

Opisać swoje pretensje możesz na dowolnej stronie, możesz nawet j± założyć ;-)

nie czuję takiej potrzeby. Chodziło mi raczej o zupełn±
nieaktywno¶ć członków tegoż stowarzyszenia.

Ja rozumiem, że nie każdy ma kwalifikacje do napisania
porz±dnego pozwu s±dowego, nie każdy umie organizować
ludzi itd. Ale jak kto¶ nie umie nic, nawet ponarzekać :)
to już naprawdę nie powinien zakładać stowarzyszenia...

Mnóstwo jest takich, co to starczyło sił wła¶nie na założenie stowarzyszenia -- i już.

wła¶nie o to mi chodzi: ani www z narzekaniami ani
spotkania przy kawie ani w ogóle nic. Bierno¶ć.

Jeżeli pan prezes z takim zapałem pracował nad rozwojem
własnej placówki partnerskiej, to skłaniam sie ku tezie
że decyzja Polbanku mogła być słuszna.

Data: 2010-02-17 15:43:56
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Polbank podpadłjakiemu¶ borsukowi :)
http://krs.ms.gov.pl/Podmiot.aspx?nrkrs=0000342122

stowarzyszenie poszkodowanych przez ...

pod imieniem i nazwiskiem prezesa znalazłem artykuł
o tym że Polbank zdaniem pana prezesa nieładnie się
zachował wobec kanału partnerskiego (franczyzobiorca?)

Data: 2010-02-18 08:52:04
Autor: ~|_ukasz
W dniu 2010-02-17 15:23, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl pisze:
[...]

Słyszał.