Data: 2014-01-14 11:47:00 | |
Autor: cranou | |
Polbank potrafi zakrzywiac czas... | |
Też dzisiaj mnie kopn±ł zaszczyt i otrzymałem now± kartę.
Ale również mi się jej nie udało aktywować bo trwało już przetwarzanie nocne (o 19:00). Pan twierdził, że normalnie jest od 20:00 ale dzisiaj się zaczęło wyj±tkowo wcze¶niej :) W grudniu nie udało mi się zapłacić kart± kredytow± dużej kwoty za wakacje, przez co musiałem przedwcze¶nie ruszyć lokatę i na tym straciłem (nikt mnie łaskawie nie poinformował o problemach ani telefonicznie, ani mailowo, ani SMS, ani wiadomo¶ci± w systemie). Gdy chciałem złożyć reklamację to Pani na infolinii zareagowała: "ale to już Pana problem i prywatna sprawa" A i jeszcze jedno, byłem w oddziale Raiffeisen-Polbanku w sprawie niedziałaj±cej karty. Wyszedłem z kwitkiem bo: "my jeste¶my byłym oddziałem Raiffeisen, musi Pan i¶ć do byłego oddziału Polbanku, bo to Polbankowa karta". |
|
Data: 2014-01-14 20:55:44 | |
Autor: Krystek | |
Polbank potrafi zakrzywiac czas... | |
W dniu 2014-01-14 20:47, cranou@gmail.com pisze:
A i jeszcze jedno, byłem w oddziale Raiffeisen-Polbanku w sprawie niedziałającej karty. Normalnie rewelacyjna obsługa po tych fuzjach i przejęciach. Ciekawe, czy tak samo jest w KB i BZWBK. K. -- http://www.krystek.art.pl/ |
|
Data: 2014-01-15 20:46:51 | |
Autor: DanW | |
Polbank potrafi zakrzywiac czas... | |
W dniu 2014-01-14 20:55, Krystek pisze:
W dniu 2014-01-14 20:47, cranou@gmail.com pisze:Oczywiście, że tak! Rebranding zrobiony, ale jak się włoży kartę do wpłatomatu - karta byłego KB - to wyskakuje komunikat "akceptujemy tylko karty BZWBK" Pozdrawiam Dan |
|