Data: 2014-01-15 00:24:40 | |
Autor: Wiwo | |
Polbank potrafi zakrzywiac czas... | |
Użytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał w wiadomo¶ci news:lb3vft$2m5$1node1.news.atman.pl... Czy kto¶ wie, dlaczego ja jeszcze korzystam z tej karty? He he he... Narzekali niektórzy na Polbank, ale po fuzji to jest dopiero dom luĽnych obyczajów. Ja również mam problem z ich kart±. Na pocz±tku to były "przej¶ciowe problemy". W okolicach ¶wiat bn dowiedziałem się, że karty będ± prawdopodobnie wymieniane. W sobotę po sylwestrze na infolinii mi powiedzieli, że karty zostały wysłane w pi±tek 3 stycznia. W zeszłym tygodniu w czwartek zadzwoniłem zapytać, gdzie moja karta. Dowiedziałem się, że karty zostały wysłane i mam cierpliwie czekać. Na pytanie czy robi± sobie ze mnie żarty i jak zamierzaj± zrekompensować mi brak możliwo¶ci używania karty, zostałem poinformowany, że do 10 stycznia mogę pobrać gotówkę w oddziale i złożyć reklamację w celu odzyskania opłat za tak± operację (sic!). W poniedziałek ponownie zadzwoniłem z pytaniem gdzie karta. Dowiedziałem się, że karty zostały wysłane dopiero w zeszłym tygodniu (chociaż wcze¶niej mnie zapewniali, że karty już wyszły 3 stycznia). Dzi¶ ponownie zadzwoniłem zapytać, czy do mnie karta została wogóle wysłana, bo zacz±łem mieć w±tpliwo¶ci, czy moja karta została zakwalifikowana do wymiany. Konsultant (po konsultancji z "działem technicznym") rado¶nie mnie poinformował, że karta została wysłana dopiero wczoraj (14 tycznia). Na pytanie, dlaczego wczesniej zostałem wprowadzony w bł±d, konsultant z fochem stwierdził, że nie wie dlaczego kto¶ mi przekazał tak± informację. Szczerze mowi±c, nie spotkałem się z takim lekceważeniem klienta przez instytucję bankow±. Przez miesi±c nie działa karta kredytowa, a konsultanci kłami± i s± obrażeni. Bank nie poczuwa się do odpowiedzialno¶ci ("przej¶ciowe problemy" i brak informacji) i udaje, że nic się nie stało. Na szczę¶cie jestem zapobiegliwy i nie uzależniłem się od jednego banku, ale współczuję osobom, które nie były tak zapobiegliwe... Wiwo |
|
Data: 2014-01-15 01:25:02 | |
Autor: Krystek | |
Polbank potrafi zakrzywiac czas... | |
W dniu 2014-01-15 00:24, Wiwo pisze:
[...] Szczerze mowiąc, nie spotkałem się z takim lekceważeniem klienta przez A płacisz coś za tę kartę? Jeśli tak to niech zwrócą za miesiąc nieużywania pobraną opłatę. K. -- http://www.krystek.art.pl/ |
|
Data: 2014-01-16 08:39:17 | |
Autor: Wiwo | |
Polbank potrafi zakrzywiac czas... | |
Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomości news:lb4kgu$gg0$1node2.news.atman.pl... W dniu 2014-01-15 00:24, Wiwo pisze: Jeszcze tego brakowało, żebym za nią płacił... ;-) Obrót potrzebny do zwolnienia wyrabiam w 2-3 miesiące, więc dla mnie jest bezpłatna. Problem w tym, że bank uniemożliwił mi korzystanie z tej karty i wg niego wszystko jest w porządku. W dodatku nie informował uczciwie o sposobie rozwiązania problemu. Wiwo |
|
Data: 2014-01-16 18:02:52 | |
Autor: Waldek | |
Polbank potrafi zakrzywiac czas... | |
W dniu 2014-01-16 08:39, Wiwo pisze:
Jako jedna z nielicznych jest tez bezplatna po wyrobieniu limitu ilosci operacji
Dokładnie, a chc±c być "fair" / ups to reklama innego banku / powinien tez obniżyć o 1/12 ilo¶ć niezbędnych operacji uprawniaj±cych do zwolnienia z tejże opłaty ;) Ps. Wła¶nie lookn±łem do skrzynki ... i goldzio już jest jakie¶ takie bardziej brokatowe z innym logo numer ten sam - ale date waznosci przesuneli o 2 miesi±ce :) |
|