Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Polbank potrafi zakrzywiac czas...

Polbank potrafi zakrzywiac czas...

Data: 2014-01-15 00:24:40
Autor: Wiwo
Polbank potrafi zakrzywiac czas...

Użytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał w wiadomo¶ci news:lb3vft$2m5$1node1.news.atman.pl...

Czy kto¶ wie, dlaczego ja jeszcze korzystam z tej karty?
Solennie obiecuje - jak ćwierćbank zepsuje kursy transakcji zagranicznych to z rado¶ci± wywalę ich kartę do kosza.

He he he... Narzekali niektórzy na Polbank, ale po fuzji to jest dopiero dom luĽnych obyczajów.

Ja również mam problem z ich kart±. Na pocz±tku to były "przej¶ciowe problemy". W okolicach ¶wiat bn dowiedziałem się, że karty będ± prawdopodobnie wymieniane.
W sobotę po sylwestrze na infolinii mi powiedzieli, że karty zostały wysłane w pi±tek 3 stycznia. W zeszłym tygodniu w czwartek zadzwoniłem zapytać, gdzie moja karta.
Dowiedziałem się, że karty zostały wysłane i mam cierpliwie czekać. Na pytanie czy robi± sobie ze mnie żarty i jak zamierzaj± zrekompensować mi brak możliwo¶ci używania karty, zostałem poinformowany, że do 10 stycznia mogę pobrać gotówkę w oddziale i złożyć reklamację w celu odzyskania opłat za tak± operację (sic!).
W poniedziałek ponownie zadzwoniłem z pytaniem gdzie karta. Dowiedziałem się, że karty zostały wysłane dopiero w zeszłym tygodniu (chociaż wcze¶niej mnie zapewniali, że karty już wyszły 3 stycznia).
Dzi¶ ponownie zadzwoniłem zapytać, czy do mnie karta została wogóle wysłana, bo zacz±łem mieć w±tpliwo¶ci, czy moja karta została zakwalifikowana do wymiany. Konsultant (po konsultancji z "działem technicznym") rado¶nie mnie poinformował, że karta została wysłana dopiero wczoraj (14 tycznia).
Na pytanie, dlaczego wczesniej zostałem wprowadzony w bł±d, konsultant z fochem stwierdził, że nie wie dlaczego kto¶ mi przekazał tak± informację.

Szczerze mowi±c, nie spotkałem się z takim lekceważeniem klienta przez instytucję bankow±. Przez miesi±c nie działa karta kredytowa, a konsultanci kłami± i s± obrażeni. Bank nie poczuwa się do odpowiedzialno¶ci ("przej¶ciowe problemy" i brak informacji) i udaje, że nic się nie stało.

Na szczę¶cie jestem zapobiegliwy i nie uzależniłem się od jednego banku, ale współczuję osobom, które nie były tak zapobiegliwe...

Wiwo

Data: 2014-01-15 01:25:02
Autor: Krystek
Polbank potrafi zakrzywiac czas...
W dniu 2014-01-15 00:24, Wiwo pisze:

[...]

Szczerze mowiąc, nie spotkałem się z takim lekceważeniem klienta przez
instytucję bankową. Przez miesiąc nie działa karta kredytowa, a
konsultanci kłamią i są obrażeni. Bank nie poczuwa się do
odpowiedzialności ("przejściowe problemy" i brak informacji) i udaje, że
nic się nie stało.

Na szczęście jestem zapobiegliwy i nie uzależniłem się od jednego banku,
ale współczuję osobom, które nie były tak zapobiegliwe...

A płacisz coś za tę kartę? Jeśli tak to niech zwrócą za miesiąc nieużywania pobraną opłatę.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2014-01-16 08:39:17
Autor: Wiwo
Polbank potrafi zakrzywiac czas...

Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomości news:lb4kgu$gg0$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2014-01-15 00:24, Wiwo pisze:

[...]

Szczerze mowiąc, nie spotkałem się z takim lekceważeniem klienta przez
instytucję bankową. Przez miesiąc nie działa karta kredytowa, a
konsultanci kłamią i są obrażeni. Bank nie poczuwa się do
odpowiedzialności ("przejściowe problemy" i brak informacji) i udaje, że
nic się nie stało.

Na szczęście jestem zapobiegliwy i nie uzależniłem się od jednego banku,
ale współczuję osobom, które nie były tak zapobiegliwe...

A płacisz coś za tę kartę? Jeśli tak to niech zwrócą za miesiąc nieużywania pobraną opłatę.

Jeszcze tego brakowało, żebym za nią płacił... ;-)
Obrót potrzebny do zwolnienia wyrabiam w 2-3 miesiące, więc dla mnie jest bezpłatna.

Problem w tym, że bank uniemożliwił mi korzystanie z tej karty i wg niego wszystko jest w porządku.
W dodatku nie informował uczciwie o sposobie rozwiązania problemu.

Wiwo

Data: 2014-01-16 18:02:52
Autor: Waldek
Polbank potrafi zakrzywiac czas...
W dniu 2014-01-16 08:39, Wiwo pisze:


A płacisz co¶ za tę kartę? Je¶li tak to niech zwróc± za miesi±c
nieużywania pobran± opłatę.

Jeszcze tego brakowało, żebym za ni± płacił... ;-)
Obrót potrzebny do zwolnienia wyrabiam w 2-3 miesi±ce, więc dla mnie
jest bezpłatna.

Jako jedna z nielicznych jest tez bezplatna po wyrobieniu limitu ilosci operacji


Problem w tym, że bank uniemożliwił mi korzystanie z tej karty i wg
niego wszystko jest w porz±dku.

Dokładnie, a chc±c być "fair"  / ups to reklama innego banku /
powinien tez obniżyć o 1/12  ilo¶ć niezbędnych operacji
uprawniaj±cych do zwolnienia z tejże opłaty ;)

Ps. Wła¶nie lookn±łem do skrzynki ... i goldzio już jest
jakie¶ takie bardziej brokatowe z innym logo
numer ten sam - ale date waznosci przesuneli o 2 miesi±ce :)

Polbank potrafi zakrzywiac czas...

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona