Polbank - poważna luka bezpieczeństwa www - uwaga!

Data: 2010-03-22 13:54:28
Autor: ~|_ukasz
Polbank - poważna luka bezpieczeństwa www - uwaga!
W dniu 2010-03-22 08:21, xbartx pisze:
Od niedawna mamy w Polbanku w końcu smsy autoryzacyjne. Jak to zwykle bywa w tym banku, coś musiało polecieć bokiem po bandzie. Już wyjaśniam co. Przy definiowaniu odbiorcy aktualnie nie potrzeba żadnych smsów ani certyfikatu do jego usunięcia lub dodania! Tak, mówię poważnie! Czym to grozi nie muszę chyba tłumaczyć. Także teraz bardzo łatwo po uzyskaniu dostępu, do czyjegoś konta, podmienić nr rachunku i cierpliwie czekać na przelew. Jedyne sensowne rozwiązanie jakie widzę, to klepanie za każdym razem wszystkiego z palca - niewygodne i czasochłonne, ale na pewno w 100% bezpieczne.

PS Napisałem pocztą wewnętrzną do banku zobaczymy co odpiszą.

Fajnie, że się tu natychmiast pochwaliłeś :(
Teraz czekamy kto będzie pierwszy - bank, czy różnego rodzaju oszuści.

Jak obstawiacie?

Data: 2010-03-22 09:35:21
Autor: AG
On 22 Mar, 13:54, ~|_ukasz <lukasz_niespam...@atraNiespamic.pl> wrote:
> [...]

Fajnie, że się tu natychmiast pochwaliłeś :(
Teraz czekamy kto będzie pierwszy - bank, czy różnego rodzaju oszuści.

To zależy, kto pierwszy wypije dobrą kawe i usiądzie 'popracować' ;-)

Polbank - poważna luka bezpieczeństwa www - uwaga!