Polbank - problem z dziennymi limitami transakcji

Data: 2010-02-17 09:40:50
Autor: paranoix
Polbank - problem z dziennymi limitami transakcji
Witajcie,

zapragn膮艂em ja pu艣ci膰 sobie nieco wi臋kszy przelew z konta got贸wkowego w Polbanku. Jako 偶e jestem osob膮 lubi膮c膮 wyzwania, postanowi艂em skorzysta膰 z serwisu internetowego. Nie uda艂o mi si臋 zrealizowa膰 przelewu ze wzgl臋du na "przekroczony limit globalny transakcji". Szybki telefon na infolini臋 i dowiedzia艂em si臋, 偶e maksymalna kwota przelewu to 5000 z艂. Wykona艂em zatem przelew poni偶ej tej kwoty w zgo艂a innej sprawie (i uda艂o si臋), a nast臋pnego dnia uda艂em si臋 do oddzia艂u celem zwi臋kszenia limitu. Wieczorem tego samego dnia nadal nie mo偶na by艂o zrobi膰 przelewu na kwot臋 powy偶ej 5000 z艂, ale zrzuci艂em to na karb zbytniego ob艂o偶enia pracy 艣wistak贸w wprowadzaj膮cych r臋cznie dyspozycje do systemu. Poszed艂em spa膰 w przekonaniu, 偶e po nocnym przetwarzaniu uda mi si臋 wys艂a膰 moje pieni膮dze. Niestety, dzi艣 rano spotka艂o mnie niemi艂e zaskoczenie gdy ujrza艂em ponownie informacj臋 o przekroczeniu globalnego limitu transakcji. Spr贸buj臋 jeszcze po godz. 10, kiedy to wi臋kszo艣膰 oddzia艂贸w rozpoczyna prac臋, mo偶e wtedy ochroniarz schodz膮cy z nocnej zmiany wy艂膮czy telewizor i wetknie kabel z powrotem do laptopa na parapecie, na kt贸rym uruchomiony jest serwer bankowo艣ci elektronicznej ;)

Zbyszek

Data: 2010-02-17 11:50:39
Autor: paranoix
Polbank - problem z dziennymi limitami transakcji
Sytuacja wyja艣ni艂a si臋 - po prostu dyspozycja zmiany limitu utkn臋艂a gdzie艣 w oddziale. 呕enua.

Polbank - problem z dziennymi limitami transakcji