Polbank - problem z logowaniem

Data: 2009-06-23 10:57:02
Autor: BK
Polbank - problem z logowaniem
Hmm mam takie pytanie - mozecie sie dzis zalogowac do polbanku? ciagle
mi wyskakuje blad "missing value [cyrerki]pol" :)

Data: 2009-06-23 16:12:56
Autor: ToRo999
Polbank - problem z logowaniem
Prosze o sprawdzenie czy możecie odwoływać i dodawać nowe certyfikaty.
U mnie brak jest przycisku do tych funkcji, a na szybko musze wykonać
transakcje, mam nowy windows a zatem nie mam certyfikatu, czy ten bank
to żart? Sprawdzłem pod operą i IE - brak jest przycisków do wydawania
i anulowania certyfikatu...

Data: 2009-06-24 02:53:58
Autor: Kamikazee
ToRo999 pisze:
[...]

Coś tam bazgrali na stronie, że można teraz posiadać jeden certyfikat a wydanie nowego bądź odwołanie starego przez infolinię.
W Operze ich strona chyba nie działa.

--
http://kamikaze.mp.waw.pl/
Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

Data: 2009-06-24 08:02:56
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Kamikazee" <niema@niema.pl.invalid> napisał w wiadomości news:h1rtf7$oa7$1inews.gazeta.pl...
W Operze ich strona chyba nie działa.

zawsze działała
od 10 wersji robi przelewy

Data: 2009-06-24 13:28:10
Autor: Kamikazee
ToRo999 pisze:
[...]

W trosce o większe bezpieczeństwo transakcji w bankowości internetowej Polbanku wprowadziliśmy od dnia 5 czerwca 2009 r.: 1) możliwość dodatkowego potwierdzania transakcji przez doradców serwisu telefonicznego Polbank24, 2) ograniczoną do jednego liczbę wydawanych certyfikatów cyfrowych, 3) możliwość odwoływania certyfikatu cyfrowego wyłącznie przez serwis telefoniczny Polbank 24

Data: 2009-06-23 20:14:24
Autor: spammtrapp
BK pisze:
Hmm mam takie pytanie - mozecie sie dzis zalogowac do polbanku? ciagle
mi wyskakuje blad "missing value [cyrerki]pol" :)

Nie stwierdzilem problemĂłw - IE7
Swoja droga popsuli mi to logowanie :)
Do tej pory wystarczyło CTRL+C, CTRL+V z KeePass a teraz musze wklepywac znaczki za pomoca wirtualnej klawiatury.

Data: 2009-06-23 11:19:14
Autor: BK
On 23 Cze, 20:14, spammtrapp <gdzies...@w.necie> wrote:
BK pisze:

> Hmm mam takie pytanie - mozecie sie dzis zalogowac do polbanku? ciagle
> mi wyskakuje blad "missing value [cyrerki]pol" :)

Nie stwierdzilem problemów - IE7
Swoja droga popsuli mi to logowanie :)
Do tej pory wystarczyło CTRL+C, CTRL+V z KeePass a teraz musze wklepywac
znaczki za pomoca wirtualnej klawiatury.

hmm czyli cos u mnie sie wali...

Data: 2009-06-23 23:06:21
Autor: Kamikazee
Polbank - problem z logowaniem