Polbank problem z przelewami

Data: 2011-05-04 19:40:35
Autor: Damian News
Polbank problem z przelewami
Witam,

Zleciłem wczoraj na dzisiaj kilka przelewów z Polbanku do kilku banków i żaden nie dotarł.
Były to niewielkie kwoty więc raczej nie powinny być zatrzymane przez bank tak jak kiedyś, ale wtedy były dużo większe kwoty.

Czty ktoś też miał dzisiaj takie problemy z Polbankiem, bo jutro mam ważne przelewy i nie wiem co teraz robić.

Pozdrawiam

Data: 2011-05-04 20:55:13
Autor: Damian News
Polbank problem z przelewami
No tak i jeszcze sobie przerwę zrobili

Szanowni Państwo,
Bankowość Internetowa Polbank24 jest aktualnie niedostępna z powodu prowadzonych prac serwisowych. Proszę spróbować ponownie w ciągu pół godziny. Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy.
Z poważaniem,
Polbank EFG

Data: 2011-05-04 21:28:04
Autor: mx
[...]

Zablokowałeś im system masą przelewów to naprawiają ;)

Polbank problem z przelewami