Polbank - problem z przelewem

Data: 2009-05-07 08:02:05
Autor: Rafal M
Polbank - problem z przelewem
Witam

Mam problem ze zleceniem przelewu z Polbanku24.

Po zalogowaniu na konto, wklepuje dane do przelewu, daje zapisz dane
(czy jakos podobnie). Odpala sie certyfikat w IE. Klikam guzik
potwierdz i wyswietla sie mi okno zeby wpisac "master password". I
ktore to jest haslo? Bo wpisuje to od certyfikatu i to glowne od
logowania na konto i caly czas pisze mi ze to nie poprawne haslo :(

Grrr pierwszy raz zlecam w tym badziewiu przelew. Moze ktos pomoc? :)

BTW do ktorej godziny tam mozna zlecac przelewy, zeby nie znikly w
czarnej dziurze?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-05-07 17:11:20
Autor: Tomek
Polbank - problem z przelewem
Uzytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisal w wiadomosci news:b6fe8268-d4b1-43ab-9fec-2cbd1e367290e20g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]
ktore to jest haslo? Bo wpisuje to od certyfikatu i to glowne od
logowania na konto i caly czas pisze mi ze to nie poprawne haslo :(

Wydaje mi sie ze chodzi o haslo do certyfikatu, ktore musiales zdefiniowac przy wydawaniu certyfikatu (wysoki poziom bezpieczenstwa).

Tomek

Data: 2009-05-07 08:19:01
Autor: Rafal M
On 7 Maj, 17:11, "Tomek" <swaryniepis...@poczta.onet.pl> wrote:

Wydaje mi sie ze chodzi o haslo do certyfikatu, ktore musiales zdefiniowac
przy wydawaniu certyfikatu (wysoki poziom bezpieczenstwa).

I takie wpisywalem w pierwszej kolejnosci... i nic. Pozniej
sprobowalem to glowne (od logowania sie na konto) i tez nic :/
Wie ktos jak sie w Polbanku przelewy zleca?

Na ich www ani slowa (poradnik ktory kiedys byl juz nie istnieje).

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-05-07 20:45:24
Autor: zlotowinfo
Polbank - problem z przelewem
Uzytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisal w wiadomosci news:26b71340-4287-491c-b16f-ac8be2b4a525o20g2000vbh.googlegroups.com...
[...]

zatem poprostu nie pamietasz hasla do certyfikatu
bo chyba numeru z CAPS LOCK nie robisz ;)

Data: 2009-05-08 05:05:06
Autor: Rafal M
On 7 Maj, 20:45, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:

zatem poprostu nie pamietasz hasla do certyfikatu
bo chyba numeru z CAPS LOCK nie robisz ;)

Kopiuj-wklej z managera hasel. Wiec musi byc ok. Lokate zlikwidowalem
bez problemu.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-05-08 14:19:40
Autor: animka
Rafal M pisze:
[...]

W Polbanku nie da się skopiować i wkleić. Do robienia przelewów to by się przydało.

--
animka

Data: 2009-05-08 05:27:12
Autor: BK
On May 8, 2:19 pm, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:
Rafal M pisze:

> [...]
> bez problemu.

W Polbanku nie da się skopiować i wkleić. Do robienia przelewów to by

Da sie. To, ze "prawoklik" jest zablokowany nie wyklucza kopiowania :)

Data: 2009-05-08 05:34:52
Autor: Rafal M
On 8 Maj, 14:19, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:

W Polbanku nie da się skopiować i wkleić. Do robienia przelewów to by
się przydało.

Da sie, tylko nie prawoklikiem.
Do tego samo wpisywanie hasla do certyfikatu to inne okno - da sie tez
prawoklikiem.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-05-08 14:53:21
Autor: animka
Rafal M pisze:
[...]

Dziękuję Wam. Przy okazji wypróbuję.

--
animka

Data: 2009-05-08 21:56:06
Autor: Piotr Gralak
Polbank - problem z przelewem
Rafal M napisa?(a):
[...]

Odpusc sobie, traktuj ten net tylko jak podglad. Zycie jest wtedy znacznie przyjemniejsze. Serio mowie, ja zalozylem ze w tym badziewiu nie ma przelewow, i jest OK :)

PG

Data: 2009-05-08 22:21:23
Autor: Valdi.Pavlack
Polbank - problem z przelewem
"Piotr Gralak" news:gu22oo$qr3$1inews.gazeta.pl

Odpusc sobie, traktuj ten net tylko jak podglad. Zycie jest wtedy
znacznie przyjemniejsze. Serio mowie, ja zalozylem ze w tym badziewiu
nie ma przelewow, i jest OK :)

No to ja dorzuce pytanie laika polbankowej bankowosci :) - czy
medrcy/informatycy z tego banku planuja w koncu cos zrobic aby korzystanie z
serwisu transakcyjnego ww. banku bylo tak wygodne jak ma to miejsce u
konkurencji badz zblizone w znacznym stopniu?

IMHO oferta Greków dosc ciekawa, ale jak czytam wypowiedzi ludzi na grupie
to az strach przekraczac próg oddzialu :)

Data: 2009-05-08 23:30:35
Autor: Piotr Gralak
Polbank - problem z przelewem
Valdi.Pavlack napisa?(a):

[...]

patrza;c na historie; ich dzia?alnos'ci i "rozwój" hehe bankowos'ci internetowej w tym czasie moz.na domniemywac', z.e maja; to g?e;boko w greckiej pupie.

PG

Data: 2009-05-09 10:39:33
Autor: Pete
OT: Polbank - problem z przelewem
W dniu 08.05.09 23:30, Piotr Gralak pisze:

patrza;c na historie; ich dzia?alnos'ci i "rozwój" hehe bankowos'ci
internetowej w tym czasie moz.na domniemywac', z.e maja; to g?e;boko w
greckiej pupie.

PG

Piotrze,

Thunderburd 3 beta2 już do pobrania, a Ty ciągle męczysz wersję 1.5 i patrz, co wyprodukowałeś. :)

--
Pete

Data: 2009-05-09 21:56:22
Autor: Piotr Gralak
Pete napisał(a):
[...]

przepraszam najmocniej, ale to zdaje sie wina przedpiszcy :)

PG

PS. nie cierrrrpie upgrade'ować software'u :P

Data: 2009-05-09 22:19:34
Autor: Pete
W dniu 09.05.09 21:56, Piotr Gralak pisze:
Pete napisał(a):
[...]

Nie sądzę. Chyba żeby uznać za winę deklarację Iso Latin 1 i ni użycie polskich diakrytyków.

Mam podejrzenia, że ten Twój TB kopiuje kodowanie z posta na który odpowiadasz nie sprawdzając treści pod kątem diakrytyków.

--
Pete

Data: 2009-05-10 01:14:47
Autor: Piotr Gralak
Pete napisał(a):

Mam podejrzenia, że ten Twój TB kopiuje kodowanie z posta na który odpowiadasz nie sprawdzając treści pod kątem diakrytyków.

On się mnie coś zapytał. I zaoferował: wyślij UTF-coś tam albo wyślij mimo to. Nie wczytując się zbytnio w treść klikłem wyślij mimo to. Rzadko się o to pyta. Stąd wniosek, że ktoś, komu odpowiadałem, coś spierdzielił :D

PG

Data: 2009-05-10 07:25:11
Autor: Miernik
Piotr Gralak <gral74@gazeta.pl> wrote:
[...]

I to był Twój błąd - zapytał pewnie o to że użyłeś znaków nie
istniejących w zadeklarowanym kodowaniu i czy ma zadeklarować UTF-8, czy
też wysłać tak jak jest - oczywiście powinieneś kliknąć to "wyślij
UTF-coś tam", i wtedy byłoby wszystko OK.

Data: 2009-05-09 09:21:35
Autor: Radzik
Valdi.Pavlack pisze:
[...]
podobno mają wprowadzić nowy system jeszcze w tym roku. Swoją drogą nie jest on najwygodniejszy, ale korzystać się da...

Data: 2009-05-09 05:16:27
Autor: Rafal M
On 9 Maj, 09:21, Radzik <rad...@radzik.pl> wrote:

podobno mają wprowadzić nowy system jeszcze w tym roku. Swoją drogą nie
jest on najwygodniejszy, ale korzystać się da...

Jeszcze palicho z tym kombinowaniem z certyfikatami, obsluga tylko
wylacznie IE (wiec de facto do warunkow posiadania konta w tym banku
powinni dodac posiadanie systemu MS Windows), ale brak mozliwosci
zlecania przelewow po godzinie 19-20 to jest PARODIA.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-05-09 18:22:57
Autor: Radzik
Rafal M pisze:
[...]
ja ostatnio robiłem po 20 i się wykonał...

Data: 2009-05-09 18:53:22
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisał w wiadomości news:4a0115af-54e0-4710-9265-60379cb625c521g2000vbk.googlegroups.com...
[...]

w operze działa, na innym niż windows pewnie nie

czy już skończyly się u nich transakcje wirtualne wieczorami?
tzn. definiuję przelew a jutro sprawdzam i nie ma śladów

Data: 2009-05-10 23:43:43
Autor: Piotr Hołda
zlotowinfo pisze:
czy już skończyly się u nich transakcje wirtualne wieczorami?
tzn. definiuję przelew a jutro sprawdzam i nie ma śladów

Ależ skąd :) Powiem więcej: Ostatnio miła pani na partyline wyjaśniła mi, że praktycznie każdy przelew zlecony o dowolnej porze również może zostać tak potraktowany. To zależy od tego, czy nieszczęśnik trafi na jakąś "sesję przetwarzania" a takowa może się zdarzyć kiedykolwiek. Nie tylko wieczorem.
Wynika z tego dosyć smutna konstatacja: Zlecając przelew w Polbanku _nigdy_ nie masz pewności, czy zostanie on zrealizowany.

Myślę, że podejście jakie wyżej zaproponował Piotr Gralak jest jedynym słusznym: Założyć, że w tym badziewiu nie ma przelewów albo co najwyżej traktować je jako eksperyment.

Piotr Hołda

Data: 2009-05-10 23:47:07
Autor: Valdi.Pavlack
Polbank - problem z przelewem
"Piotr Hołda" news:gu7hqg$rpe$1inews.gazeta.pl

[wyciąłem]

Pytanie z innej beczki. Czy w Grecji podobnie jak Polbank działa większość
banków?

Data: 2009-05-12 20:33:56
Autor: Radzik
Piotr Hołda pisze:
Myślę, że podejście jakie wyżej zaproponował Piotr Gralak jest jedynym słusznym...
Sorry, ale to bicie piany i nic więcej. Jakoś robię przelewy o różnych godzinach (w tym wieczornych) i dochodzą....

A jak jakiś kiedyś nie dojdzie to od tego jest reklamacja. I tak jest w każdym banku...

Data: 2009-05-13 10:37:17
Autor: Piotr Hołda
Radzik pisze:
Piotr Hołda pisze:
[...]

Uhm. Pogadamy jak Ci kiedyś nie pójdzie przelew i przyjdzie płacić karne odsetki albo trafisz do jakiegoś rejestru dłużników.
Ja tam wolę mieć pewność, że jak bank mi pisze w systemie transakcyjnym, że przyjął zlecenie przelewu to je zrealizuje a nie oleje.

Piotr Hołda

Data: 2009-05-13 12:00:23
Autor: Radzik
Piotr Hołda pisze:
[...]
tego żaden bank nie zagwarantuje, wszędzie może się pojawić jakiś bug...

Data: 2009-05-13 15:26:32
Autor: Piotr Hołda
Radzik pisze:
Piotr Hołda pisze:
[...]

Bug owszem. W sytuacji nadzwyczajnej. Ale Polbank uznaje coś takiego za normalne działanie.

Piotr Hołda

Polbank - problem z przelewem