Polbank - program oszczędzania Cumulus?

Data: 2009-08-03 20:48:57
Autor: RobertS
Polbank - program oszczędzania Cumulus?

Dzwoniła dziś do mnie panienka z Polbanku próbując sprzedać jakiś program
aktywnego oszczędzania Cumulus (Kumulus?). Ktoś coś o tym słyszał? Na ich www
cisza o tym, panienka mówi że to dla wyjątkowych klientów tylko (jasne...).

Chodzi o comiesięczne odkładanie kwoty 100zł lub wyższej która by była
ściągana z KK (jako operacja bezgotówkowa). Chciałem jakiś regulamin tego to
panienka nie była w stanie mi go wysłać.

Do mnie też kiedyś w tej sprawie dzwonili. Regulamin można poznać JUZ po podpisaniu umowy..wczesniej nie ma takiej mozliwosci ;-(
Skoro tak to nie wnikając w szczegóły zrezygnowałem, przecież nie będę kupował kota w worku!

RobertS

Data: 2009-08-04 08:03:45
Autor: Bartnick