Polbank - przelew od 1 zł

Data: 2009-10-15 10:40:43
Autor: Jarek Andrzejewski
Polbank - przelew od 1 zł
Po jakimś naliczeniu odsetek "wisi" mi na oszczędnosciowym 0,01 zł i
postanowiłem "skonsolidować" to z gotówkowym (wiem, czas poświęcony na
przelew jest więcej wart niż cała ta kwota, ale chyba mam w sobie coś
z Adriana Monka i denerwował mnie ten grosik :-).
Niestety nie da się przelać wewnątrz między rachunkami mniej niż
złotówki. System nie puszcza i już!
Uprzedzając ewentualne uwagi: wiem, mogłem najpierw przelać 1 zł "na"
i potem 1,01 "z"...

Ciekawe, czy jest jakieś sensowne uzasadnienie takiego zachowania
interfejsu Polbanku?

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-10-15 12:10:26
Autor: Tomek z Wawy
Polbank - przelew od 1 zł
On 15 Paź, 19:40, Jarek Andrzejewski <ptja...@googlemail.com> wrote:

Uprzedzając ewentualne uwagi: wiem, mogłem najpierw przelać 1 zł "na"
i potem 1,01 "z"...

Mam lepszy pomysł. Przelej 0,99, a potem 1 zł z powrotem ;););)

Data: 2009-10-15 12:43:58
Autor: Jarek Andrzejewski
Polbank - przelew od 1 zł
On 15 Paź, 21:10, Tomek z Wawy <tomek_z_w...@tlen.pl> wrote:
> [...]

> i potem 1,01 "z"...

Mam lepszy pomysł. Przelej 0,99, a potem 1 zł z powrotem ;););)

Taki sobie pomysł, skoro poniżej złotówki przelać się nie da...

--
Jarek

Data: 2009-10-15 13:28:00
Autor: Tomek z Wawy
Polbank - przelew od 1 zł
On 15 Paź, 21:43, Jarek Andrzejewski <ptja...@googlemail.com> wrote:

Taki sobie pomysł, skoro poniżej złotówki przelać się nie da....

Muszę przyznać, że kompromitacja z mojej strony pełna...

Data: 2009-10-15 22:23:37
Autor: zlotowinfo
Polbank - przelew od 1 zł
1,99

Data: 2009-10-15 19:50:32
Autor: MarekZ
Polbank - przelew od 1 zł
Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@googlemail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:652d106b-84b2-474e-84ca-bb959fbdfe64@p4g2000yqm.googlegroups.com...

Ciekawe, czy jest jakieś sensowne uzasadnienie takiego zachowania
interfejsu Polbanku?

Obrona przed oscylatorem z rachunkiem walutowym?

Data: 2009-10-15 23:00:16
Autor: krzysztofsf
Polbank - przelew od 1 zł
MarekZ pisze:
[...]

W kazdym razie system maja przygotowany na przejscie na euro :)

Polbank - przelew od 1 zł