Polbank przelew w Sobotę

Data: 2009-10-24 14:11:57
Autor: blad
Polbank przelew w Sobotę
Użytkownik "Damian Niusy"
Przelew wewnętrzny z rachunku mocnego na rachunek gotówkowy zlecony w sobotę system podaje że wykona się dopiero w poniedziałek chociaż pokazuje już kasę na koncie ale w historii jest data poniedziałkowa.
I tu moje pytanie czy da radę te kasę wypłacić z bankomatu ?
Bo coś mi się zdaje że nie,  a wyjazd do bankomatu aby się to sprawdzić i zobaczyć puste konto do przyjemnych nie należy.

jesli go widac rowniez w "dostepnych srodkach" a nie tylko w saldzie
to wyplata musi byc mozliwa. Jesli nie to blad banku
*** blad ***

Polbank przelew w Sobotę