Polbank przemalowany

Data: 2013-01-31 16:47:55
Autor: xbartx
Polbank przemalowany

Dzisiaj z wpłatomatu musiałem skorzystać. Miałem akurat po drodze i mam do kk funkcję debetową. Co z tego. Bankomat po wpłacie poinformował mnie, że nie może wydrukować potwierdzenia "ok pomyślałem, zaryzykuję, bo mi się spieszy". I co? Kliknął, że "tak idź dalej" i to wszystko, bo według niego to już było koniec i zero wyboru konta na które chcę wpłacić. Pieniędzy na koncie oczywiście nie ma, bo poszło na rachunek kk. Bankomat ładnie też już na żółto popaćkany i Rajfi się wszędzie gdzie się da przyklejony ale co z tego jak stary dobry Półbank trzyma się dzielnie i ani myśli abdykować. Co za ograniczone możliwości przewidywania muszą mieć projektanci tych systemów, żeby nie móc przewidzieć awarii drukarki w bankomacie? No ale Półbank to Półbank, nie ma to tam to.

--
xbartx

Data: 2013-02-01 10:31:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polbank przemalowany ju¿ na ¿ó³to, co nie zmiania faktu, ¿e to dalej Pó³bank

"xbartx" kee77r$5mt$1@node1.news.atman.pl

ani my¶li abdykowaæ. Co za ograniczone mo¿liwo¶ci przewidywania musz±
mieæ projektanci tych systemów, ¿eby nie móc przewidzieæ awarii drukarki
w bankomacie? No ale Pó³bank to Pó³bank, nie ma to tam to.

A jakie Ty masz mo¿liwo¶ci przewidywania? -- skoro korzystasz
z us³ug z³amania Pó³banku Rajfim... To¿ wiadomo by³o od samego
pocz±tku tej fuzji, ¿e efektem tej kopulacji mo¿e byæ potworek,
którego nikt nie opanuje. :)

Data: 2013-02-01 20:27:14
Autor: zlotowinfo
Polbank przemalowany już na żółto, co nie zmiania faktu, że to dalej Półbank
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:kee77r$5mt$1node1.news.atman.pl...

[...]

jakoÅ› nie dajÄ… rady dwóch systemów  poÅ‚Ä…czyć
dalej dwa panki, więc teraz faktycznie to półbanki

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2013-02-01 22:17:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polbank przemalowany ju¿ na ¿ó³to, co nie zmiania faktu, ¿e to dalej Pó³bank

"zlotowinfo" keh4uf$9ng$1@news.task.gda.pl

mieæ projektanci tych systemów, ¿eby nie móc przewidzieæ awarii drukarki w bankomacie? No ale Pó³bank to Pó³bank, nie ma to tam to.

jako¶ nie daj± rady dwóch systemów  po³±czyæ
dalej dwa panki, wiêc teraz faktycznie to pó³banki

Pó³bank z³amany Rajfim to Pó³Rajfi. ;)

Je¶li kto¶ z ,,obcych'' uwa¿a, ¿e jestem niemi³y, niech zastanowi
siê nad tym, ¿e bank jest jednak instytucj±, której ludzie powinni
ufaæ... Nawet funkcjonowa³o kiedy¶ powiedzenie: ,,pewne jak w banku''.

Najwyra¼niej nie tylko pieni±dze ulegaj± dewaluacji, ale tak¿e moralno¶æ...

Polbank przemalowany