Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Polbank przetrzymał przelew

Polbank przetrzymał przelew

Data: 2010-12-17 15:01:34
Autor: MarekZ
Polbank przetrzymał przelew
Użytkownik "jk" <jakub.kozlowski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:22326fc6-e9e4-4937-a6c6-f69f64c3a9f2@f21g2000prn.googlegroups.com...

i zapłaciłem całym dostępnym limitem KK, a resztę gotówką. Kiedy
autoryzowałem w sklepie transakcję KK dosłownie w kilka sekund po
autoryzacji zadzwoniła komórka, a po drugiej stronie centrum
bezpieczeństwa banku pytało, czy to ja dokonuję płatności. Byłem w
pozytywnym szoku - mieli pewnie praktyczną możliwość zablokowania tej
transakcji, bo nie minęło na pewno 30 sekund od momentu autoryzacji do
dzwonka komórki, jeszcze pani z kasy nie zdążyła mi wręczyć
potwierdzenia.

Swoją drogą ciekawe co się dzieje w przypadku gdyby użytkownik stwierdził, że to nie on. Co wtedy robi bank. Bo o cofnięciu autoryzacji raczej nie może być mowy, jeśli było już PO autoryzacji. Wzywa policję na miejsce płatności czy jak? Ciekawe jak to wygląda od strony banku, czy wyświetla się kwota autoryzacji i miejsce? Niby można by tego oczekiwać ale mnie z kolei zdarzały się telefony np. 5 minut po fakcie transakcji. Czyli to nie jest tak, że transakcja zawisa do czasu decyzji pracownika banku.

Data: 2010-12-17 15:08:33
Autor: Michał K.
Polbank przetrzymał przelew
W dniu 2010-12-17 15:01, MarekZ pisze:
Użytkownik "jk" <jakub.kozlowski@gmail.com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:22326fc6-e9e4-4937-a6c6-f69f64c3a9f2@f21g2000prn.googlegroups.com...


Swoją drogą ciekawe co się dzieje w przypadku gdyby użytkownik
stwierdził, że to nie on. Co wtedy robi bank. Bo o cofnięciu autoryzacji
raczej nie może być mowy, jeśli było już PO autoryzacji. Wzywa policję
na miejsce płatności czy jak? Ciekawe jak to wygląda od strony banku,
czy wyświetla się kwota autoryzacji i miejsce? Niby można by tego
oczekiwać ale mnie z kolei zdarzały się telefony np. 5 minut po fakcie
transakcji. Czyli to nie jest tak, że transakcja zawisa do czasu decyzji
pracownika banku.

Kiedyś o tym tutaj już chyba rozmawialiśmy i wyszło, że faktycznie- autoryzacji cofnąć się nie da, ale w przypadku jak właściciel karty stwierdzi, że to nie on, to karta jest blokowana i złodziej/skimmer już więcej nią nie zapłaci. Tylko tyle i aż tyle.

A tą "bieżącą" transakcję zawsze można reklamować.

Michał

Polbank przetrzymał przelew

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona