Polbank przetrzymał przelew

Data: 2010-12-17 15:16:55
Autor: A.
Polbank przetrzymał przelew
Standardowy numer Polbanku.

Kłamstwem banku jest, że "zatrzymują kilka przelewów dziennie", bo 2-3 miesiące temu zatrzymali mi 3 na 3 przelewy (w różnych terminach, do różnych banków) na kwoty <5.000zł; 10.000zł>. Przy czym ani razu do mnie nie dzwoniono, aby cokolwiek zweryfikować - po 24 godzinach realizowali przelew bez słowa komentarza. Na reklamację odpowiedzieli, że zgodnie z prawem mają 3 dni na realizację przelewu, więc nie widzą problemu.

Od tamtych przebojów wysyłam z Polbanku tylko przelewy do 1000 zł. Muszę czasem kilkanaście razy popstrykać, ale za to dochodzą na czas.

pzdr
A.

Data: 2010-12-17 16:52:03
Autor: Krzysztof

" A." <adamrw2005@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:iefut7$kqc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ludzie, po co korzystac z banku, ktory nie realizuje dyspozycji klienta. Wiekszosc systemow innych bankow ma jasno okreslone zasady, albo limit dzienny transakcji internetowej, albo kompletnie bez limitu. W koncu po to sa okreslone zabezpieczenia systemu, zeby bank wykonywal okreslona dyspozycje.
Obecnie daja chyba tylko 0.25% wiecej na oszczedzajacym niz inne banki, a to nie jest warte kombinowania z przelewaniem wlasnych pieniedzy. W koncu jest wolnosc wyboru i najwazniejsze, zeby ludzie wiedzeli co ich moze spotkac w takim greckim banku; a jak wiedza i sie na niego decyduja to ich sprawa.

Polbank przetrzymał przelew