Polbank rachunek Mistrzowski --> Pomagaj眂y

Data: 2010-11-06 16:53:18
Autor: xbartx
Polbank rachunek Mistrzowski --> Pomagaj眂y
Dnia Sat, 06 Nov 2010 11:06:49 +0100, Damian Niusy napisa艂(a):

Witam,

W zwi膮zku z ostatnimi zmianami w Polbanku zastawiam si臋 co zrobi膰 z tym
rachunkiem Mistrzowskim (Got贸wkowym)

Mam z nim powi膮zane lokaty w Openie (...)

Mistrzowski jest do 31 stycznia 2011 za darmo, wi臋c mo偶e lokaty powr贸c膮?

Data: 2010-11-06 18:07:32
Autor: Damian Niusy
Polbank rachunek Mistrzowski --> Pomagaj膮cy

Mistrzowski jest do 31 stycznia 2011 za darmo, wi臋c mo偶e lokaty
powr贸c膮?

To wiem 偶e jest do tego czasu bezp艂atny. Cze艣膰 zd膮偶y jeszcze wr贸ci膰
ale wi臋kszo艣膰 ko艅czy si臋 niestety po 31.01

Data: 2010-11-06 17:32:49
Autor: xbartx
Polbank rachunek Mistrzowski --> Pomagaj眂y
Dnia Sat, 06 Nov 2010 18:07:32 +0100, Damian Niusy napisa艂(a):

To wiem 偶e jest do tego czasu bezp艂atny. Cze艣膰 zd膮偶y jeszcze wr贸ci膰
ale wi臋kszo艣膰 ko艅czy si臋 niestety po 31.01

No to je偶eli masz du偶o tych lokat i nie chce Ci si臋 klepa膰 a b臋dziesz musia艂 zosta膰 w Polbanku na miesi膮c lub dwa, to wtedy wykonaj tych 5 transakcji na m-c np wp艂aty na allegro po 1 pln i ju偶.

Polbank rachunek Mistrzowski --> Pomagaj眂y