Polbank - reklamacje operacji karcianych

Data: 2009-06-23 21:26:12
Autor: Marcin
Polbank - reklamacje operacji karcianych
Witam

Czy ktos mial 'przyjemnosc' skladac reklamacje
operacji na KK w Polbanku?
Np. nieswoje zakupy w necie, inna kwota obciazenia
itp. Jak sie zachowuje Polbank? Blizej mu do Citi
(szybkie uznanie reklamacji) czy raczej cos
jak w mBanku (moge przyjac reklamacje, odpowiemy
w ciagu 4 tygodni, a najlepiej jakby zaplacic za sporne
tranakcje i nie zawracac glowy reklamacjami)

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-07-29 07:52:41
Autor: stefanio
Polbank - reklamacje operacji karcianych
Witam
W listopadzie 2007 zaciągnąłem kredyt hipoteczny nominowany w CHF w
POLBANKU. Wszystko było ok dopóki w sierpniu 2008 rok bank nie
wypłacił deweloperowi ostatniej transzy kredytu- bez mojej wiedzy,
zgody oraz pisemnego oświadczenia (transza zgodnie z umową budowy
lokalu miała być wypłacona w grudniu 2008, a opóźnienie w budowie
spowodowało przesunięcie transzy na maj 2009). Złożyłem do POLBANKU
reklamację w marcu 2009 i.... do tej pory cisz. Moje telefony na
infolinie Banku nie przynoszą rezultatu: dostaję informację że ktoś
sie do mnie odezwie i cisza. A spłacam odsetki od kwoty która bankowi
sie nie należy. Dodatkowo- dziwnym zbiegiem okolicznosci- trasza
została wypłacona przy najniższym kursie CHF.
Jeżeli dalej zastanawia się ktoś nad kredytem w tym banku niech
przeanalizuje moją sytuację.
"Polbank EFG. Jesteśmy bankiem dla każdego człowieka, serdecznym i
ludzkim, zaskakującym swoją otwartością i życzliwością przy każdym
kontakcie"- taaaaaa.

Pozdrawiam
Krzysiek

Polbank - reklamacje operacji karcianych