Polbank rewitalizacja ;-)

Data: 2009-11-21 22:19:20
Autor: Olgierd
Polbank rewitalizacja ;-)
Uprzejmie informuję, że po dzisiejszych pracach system Polbank24.pl zmienił się. Jest podgląd transakcji karcianych; szok!

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-11-21 23:21:51
Autor: Tomasz Opalski
Polbank rewitalizacja ;-)
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> napisał(a):
Uprzejmie informuję, że po dzisiejszych pracach system Polbank24.pl zmienił się. Jest podgląd transakcji karcianych; szok!

Pełni szczęścia nie ma. Są tylko wyciągi, ale transakcji z bieżącego, po ichniemu "Otwartego" wyciągu nie widać.

Data: 2009-11-22 00:58:33
Autor: spammtrapp
Polbank rewitalizacja ;-)
Tomasz Opalski pisze:
Pełni szczęścia nie ma. Są tylko wyciągi, ale transakcji z bieżącego, po ichniemu "Otwartego" wyciągu nie widać.

Widać.

Data: 2009-11-22 09:36:19
Autor: Robert Kois
Polbank rewitalizacja ;-)
Dnia Sun, 22 Nov 2009 00:58:33 +0100, spammtrapp napisał(a):

Pełni szczęścia nie ma. Są tylko wyciągi, ale transakcji z bieżącego, po ichniemu "Otwartego" wyciągu nie widać.
Widać.

U mnie na MC jest a VISA nie ma.

--
Kojer

Data: 2009-11-22 10:31:17
Autor: wefe
Polbank rewitalizacja ;-)

Pełni szczęścia nie ma. Są tylko wyciągi, ale transakcji z bieżącego, po
ichniemu "Otwartego" wyciągu nie widać.
Widać.

U mnie na MC jest a VISA nie ma.

a u mnie jest jakaś obca MC

Data: 2009-11-22 11:57:04
Autor: Robert Kois
Polbank rewitalizacja ;-)
Dnia Sun, 22 Nov 2009 10:31:17 +0100, wefe napisał(a):

[...]

A to nie jest twoja jakaś stara karta? Bo ja zamknięte też widzę.

--
Kojer

Data: 2009-11-22 10:44:19
Autor: spammtrapp
Polbank rewitalizacja ;-)
Robert Kois pisze:
U mnie na MC jest a VISA nie ma.

Mam tylko VISA i wszystkie transakcje do piatku wlacznie są.

Data: 2009-11-22 13:26:59
Autor: Tomasz Opalski
Polbank rewitalizacja ;-)
spammtrapp <gdziestam@w.necie> napisał(a):
Tomasz Opalski pisze:
> Pełni szczęścia nie ma. Są tylko wyciągi, ale transakcji z bieżącego, po > ichniemu "Otwartego" wyciągu nie widać.

Widać.

Być może, ale nie u mnie. Komunikat: Nie znaleziono szczegółów dla wybranego rachunku.

Data: 2009-11-22 14:30:22
Autor: Olgierd
Polbank rewitalizacja ;-)
Dnia Sun, 22 Nov 2009 00:58:33 +0100, spammtrapp napisał(a):

Pełni szczęścia nie ma. Są tylko wyciągi, ale transakcji z bieżącego,
po ichniemu "Otwartego" wyciągu nie widać.

Widać.

Ja mam wszystkie zestawienia od czerwca, na każdym zestawieniu każdą transakcję mogę podejrzeć z osobna, włącznie z takimi informacjami jak "Nazwa punktu handlowego", "Identyfikator punktu handlowego", "Numer transakcj", "Data" i "Data transakcji".

Widzę obie moje MC (P. Dzieciom oraz Szczerozłotą), do Dzieciom widzę także kartę dodatkową. Żadnego PDF pociągnąć znikąd nie mogę, ale może wyciągi jako takie będą generowane na bieżąco (za 3 dni się przekonam, chyba że musiałby to być pełen okres rozliczeniowy).

Data: 2009-11-23 08:15:45
Autor: Robert Kois
Polbank rewitalizacja ;-)
Dnia Sun, 22 Nov 2009 14:30:22 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

Ja mam wszystkie zestawienia od czerwca,

Ja na zamkniętej mam od kwietniowego wyciągu. Wygląda, że pół roku jest.

Widzę obie moje MC (P. Dzieciom oraz Szczerozłotą), do Dzieciom widzę także kartę dodatkową.

Ja widze swoje obie ale nowa VISA która jeszcze nie miała generowanego
wyciągu nie ma transakcji na "Otwartym". Saldo w informacjach o karcie jest
ok.

Żadnego PDF pociągnąć znikąd nie mogę, ale może wyciągi jako takie będą generowane na bieżąco (za 3 dni się przekonam, chyba że musiałby to być pełen okres rozliczeniowy).

Z tego co usłyszałem kiedyś w oddziale to pdfy miały być wysyłane na maila
_zamiast_ papierowych wyciągów i miało się nie dać i jednych i drugich
mieć. Ale ludzie w oddziale nie dokońca byli poinformowani jak to będzie
wygladać (i się do tego grzecznie przyznali).

No to teraz czekamy na podgląd blokad ;).

--
Kojer

Data: 2009-11-21 23:24:39
Autor: Jacek Erazmus
Polbank rewitalizacja ;-)
On 21 Lis, 23:19, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
Uprzejmie informuję, że po dzisiejszych pracach system Polbank24.pl
zmienił się. Jest podgląd transakcji karcianych; szok!

U mnie widać to co wcześniej czyli praktycznie nic ;(

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-11-21 23:25:37
Autor: RobertS
Polbank rewitalizacja ;-)

Uprzejmie informuję, że po dzisiejszych pracach system Polbank24.pl zmienił się. Jest podgląd transakcji karcianych; szok!

i bank się tym nie chwali? to nie mniejsza nowość niż odkrycie Ameryki ;-D

RobertS

Data: 2009-11-21 22:31:34
Autor: Olgierd
Polbank rewitalizacja ;-)
Dnia Sat, 21 Nov 2009 23:25:37 +0100, RobertS napisał(a):

[...]

Pewnie jeszcze się pochwali. Na podglądzie jest więcej informacji o transakcji, niż w jakimkolwiek innym (Alior, mBank, etc.) banku widziałem. Ba, są nawet operacje sprzed miesięcy -- daty, kwoty, numer operacji, terminal(!).

Nazywa się to-to "wyciągi", ale samych wyciągów do ściągnięcia -- nie widzę (ale widzę potwierdzenie transakcji w PDF).

Data: 2009-11-21 23:35:29
Autor: Robert Kois
Polbank rewitalizacja ;-)
Dnia Sat, 21 Nov 2009 22:31:34 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

Ale to lekko niezgrane z informacjami na temat kart. Na nowej karcie (parę
dni ma) saldo w "Karta kredytowa/Informacje o karcie" jest ok, za to w
wyciągach saldo jest 0 i nie ma transakcji. Na starszej karcie widze
transakcje do 18.11 włącznie (dzisiejszych nie ma no ale nie spodziewałem
się ich zobaczyć :))

--
Kojer

Data: 2009-11-23 16:22:27
Autor: radekp@konto.pl
Polbank rewitalizacja ;-)
Sat, 21 Nov 2009 22:31:34 +0000 (UTC), w
<pan.2009.11.21.22.31.51@legeartis.org.pl>, Olgierd
[...]

No, ale dla równowagi można tylko z ostatnich 6 miesięcy...

Data: 2009-11-23 19:03:18
Autor: Olgierd
Polbank rewitalizacja ;-)
Dnia Mon, 23 Nov 2009 16:22:27 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

[...]

Zobaczymy co będzie ze starszymi danymi wraz z postępem na osi czasu. Czy będą niknąć, czy może przyrastać.

Data: 2009-11-23 21:16:11
Autor: Olgierd
Polbank rewitalizacja ;-)
Dnia Sat, 21 Nov 2009 23:25:37 +0100, RobertS napisał(a):

i bank się tym nie chwali? to nie mniejsza nowość niż odkrycie Ameryki

W systemie pojawiło mi się coś takiego http://bit.ly/8cDeuG

Mogliby nauczyć się tworzenia przyjaznych PDF (te 14 stron to 1,8 MB!), ale naprawdę ten ich system nie jest wcale taki zły (jest znacznie lepiej niż w Citi IMHO).

Data: 2009-11-24 10:19:27
Autor: Robert Kois
Polbank rewitalizacja ;-)
Dnia Mon, 23 Nov 2009 21:16:11 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

Mogliby nauczyć się tworzenia przyjaznych PDF (te 14 stron to 1,8 MB!), ale naprawdę ten ich system nie jest wcale taki zły (jest znacznie lepiej niż w Citi IMHO).

Ja zauważyłem jeszcze jeden błąd jak już zacząłem klikać. W "Mój
Polbank/Informacje podstawowe/Podsumowanie" pozycja "Limit kredytowy"
pokazuje limit łącznie z zamkniętymi już kartami, czyli u mnie 2x większy.
Zgłosiłem, ciekawe czy poprawią.

--
Kojer

Data: 2009-11-21 23:37:35
Autor: Ra
Polbank rewitalizacja ;-)
Olgierd pisze:
Uprzejmie informuję, że po dzisiejszych pracach system Polbank24.pl zmienił się. Jest podgląd transakcji karcianych; szok!

no nie to za chwilę wpadną na pomysł nie przysyłania wyciągów papierowych

PS tak wogóle wbrew opini pracownika na windows 7 + chrome lub firefox mogę sprawdzić np saldo na kk

Data: 2009-11-21 23:42:17
Autor: Robert Kois
Polbank rewitalizacja ;-)
Dnia Sat, 21 Nov 2009 23:37:35 +0100, Ra napisał(a):

PS tak wogóle wbrew opini pracownika na windows 7 + chrome lub firefox mogę sprawdzić np saldo na kk

To było od zawsze (pomimo tego, że kiedyś przy logowaniu pisało by
korzystać tylko z IE), problem był z akceptowaniem przelewów.

--
Kojer

Data: 2009-11-22 14:11:50
Autor: Krzysiek
Polbank rewitalizacja ;-)
On 22 Lis, 22:26, "J_K_K" <j_k_kwytni...@itotezpoczta.fm> wrote:

No właśnie mam taki problem z akceptowaniem przelewów pod XP i IE:
- chce ładować jakiś plik "entry", nie może i certyfikatu "ni ma" :-(
zainstaluj inną wersję javy.

Data: 2009-11-23 04:37:17
Autor: jureq
Polbank rewitalizacja ;-)
Dnia Sun, 22 Nov 2009 14:11:50 -0800, Krzysiek napisał(a):

[...]

Albo druga możliwość: Poczekaj z klikaniem na przycisku z zatwierdzaniem przelewu (nie pamiętam dokładnej nazwy - ten po którym pojawia się lista certyfikatów) aż obok niego wyświetli kłódkę i jeszcze 5 sekund dłużej.

Data: 2009-11-22 08:55:32
Autor: kranu
Polbank rewitalizacja ;-)
Olgierd pisze:
Uprzejmie informuję, że po dzisiejszych pracach system Polbank24.pl zmienił się. Jest podgląd transakcji karcianych; szok!

To ja 2 pytanka przy tej okazji:
- jak aktywować Polbank24 posiadając u nich tylko KK Era,
- czy działa obsługa karty (bo z przelewami z tego co wiem jest problem) pod Ubuntu + Opera/Firefox?

Zadałem te pytania konsultantowi od razu po założeniu karty ale usłyszałem "po co panu taki dostęp skoro tam nic nie widać.." i odpuściłem..

--
pozdrawiam,
  Kranu

Data: 2009-11-22 00:05:15
Autor: Jacek Erazmus
Polbank rewitalizacja ;-)
On 22 Lis, 08:55, kranu <kr...@lewymail.pl> wrote:
Olgierd pisze:

> [...]

Zadałem te pytania konsultantowi od razu po założeniu karty ale
usłyszałem "po co panu taki dostęp skoro tam nic nie widać.." i odpuściłem..

Pójść do placówki i poprosić o dostęp - wydają na miejscu.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-11-22 09:38:05
Autor: Robert Kois
Polbank rewitalizacja ;-)
Dnia Sun, 22 Nov 2009 08:55:32 +0100, kranu napisał(a):

To ja 2 pytanka przy tej okazji:
- jak aktywować Polbank24 posiadając u nich tylko KK Era,

Pójść do placówki (najlepiej jakiejś normalnej nie franczyzowej) i poprosić
o założenie dostępu
- czy działa obsługa karty (bo z przelewami z tego co wiem jest problem) pod Ubuntu + Opera/Firefox?

Działa.

--
Kojer

Data: 2009-11-22 10:25:59
Autor: Krzysiek
Polbank rewitalizacja ;-)
On 21 Lis, 23:19, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
Uprzejmie informuję, że po dzisiejszych pracach system Polbank24.pl
zmienił się. Jest podgląd transakcji karcianych; szok!
Mam jakieś dziwne waluty DR i CR zamiast PLN.
Może to skrót cos oznaczający?

Opis transakcji faktycznie bogaty, niezłe.
Jest tak:
Imię i nazwisko posiadacza karty
Nazwa banku
Kwota oryginalna
Kwota w PLN
Nazwa punktu handlowego
Identyfikator punktu handlowego
Miasto punktu handlowego  <tu pojawia się ewentualnie. adres strony
www>
Kraj punktu handlowego
Numer transakcji
Data
Data transakcji

Data: 2009-11-22 22:17:07
Autor: Olgierd
Polbank rewitalizacja ;-)
Dnia Sun, 22 Nov 2009 10:25:59 -0800, Krzysiek napisał(a):

[...]

Waluta jest po przeciwnej stronie liczby ;-) CR i DR to symbole rozróżniające "obciążenie" i "uznanie" rachunku. Ale też pierwszy raz widzę takie symbole.

Data: 2009-11-23 13:41:30
Autor: Olgierd
Polbank rewitalizacja ;-)
Dnia Sat, 21 Nov 2009 22:19:20 +0000, Olgierd napisał(a):

Uprzejmie informuję, że po dzisiejszych pracach system Polbank24.pl
zmienił się. Jest podgląd transakcji karcianych; szok!

Przeoczyłem -- jest też możliwość wyklikania sobie otrzymywania wniosków w postaci elektronicznej "Nie chcę otrzymywać korespondencji papierowej związanej z posiadanymi przeze mnie produktami w Polbank EFG. Chcę otrzymywać korespondencję w formie elektronicznej za pośrednictwem systemu Polbank24."

Wprawdzie zapisałem się na to telefonicznie, ale chyba nie wzięli ode mnie adresu ;-) zaraz się zapiszę w systemie.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-11-23 05:49:51
Autor: Krzysiek
Polbank rewitalizacja ;-)
On 23 Lis, 14:41, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

[...]
To ma być "po logowaniu sobie sprawdzisz" czy mailem?

To pierwsze jest mało ciekawe bo jak się zablokuje dostęp internetowy
(co w tym banku się zdarza) to się traci dostęp do wyciągu.

Data: 2009-11-23 13:54:15
Autor: Olgierd
Polbank rewitalizacja ;-)
Dnia Mon, 23 Nov 2009 05:49:51 -0800, Krzysiek napisał(a):

[...]

Na pocztę. Po to przynajmniej chyba trzeba podać adres pocztowy (trzeba też numer telefonu, więc może esemesem przysyłać będą ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-11-23 11:02:44
Autor: Krzysiek
Polbank rewitalizacja ;-)
On 23 Lis, 14:54, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

Na pocztę. Po to przynajmniej chyba trzeba podać adres pocztowy (trzeba
też numer telefonu, więc może esemesem przysyłać będą ;-)
Ten wniosek mozna złozyć w dwie strony - czyli także zrezygnowac z
elektronicznych i przejść na papierowe.
Tym mnie zaskoczyli.

Data: 2009-11-23 18:20:36
Autor: spammtrapp
Polbank rewitalizacja ;-)
Olgierd pisze:
Uprzejmie informuję, że po dzisiejszych pracach system Polbank24.pl zmienił się. Jest podgląd transakcji karcianych; szok!

Swoja drogą powiedzcie prosze Panowie i Panie w jaki sposób moge sie dowiedziec jaka suma z tych moich pieniazków wraca na karte poprzez mechanizm cashback.

Wg strony powinno to byc zapisane na wyciągu:
"Kwota zwrotu zostanie automatycznie wyliczona i zwrócona na rachunek Twojej karty, a informacja o wysokości zwrotu znajdzie się na Twoim wyciągu."
Ale patrze na ten wyciag, patrze i nic nie widze.

Jak to u Was wyglada?

Data: 2009-11-23 19:25:12
Autor: Robert Kois
Polbank rewitalizacja ;-)
Dnia Mon, 23 Nov 2009 18:20:36 +0100, spammtrapp napisał(a):

[...]

Jest na pierwszej stronie wyciągu. Na pewno masz kartę objętą promocją? Bo
stare nie są i trzeba wymienić na nowe (najpierw spłacając i zamykając
starą).

--
Kojer

Data: 2009-11-23 19:27:50
Autor: spammtrapp
Polbank rewitalizacja ;-)
Robert Kois pisze:
Jest na pierwszej stronie wyciągu. Na pewno masz kartę objętą promocją? Bo
stare nie są i trzeba wymienić na nowe (najpierw spłacając i zamykając
starą).

No i wszystko jasne. Dzieki.

Polbank rewitalizacja ;-)